Op zoek naar een stil electrisch toilet

opknappen, schilderen, isoleren, beglazing, raamrubbers pees

Re: Op zoek naar een stil electrisch toilet

Berichtdoor Roelof » 13 Jun 2018, 18:50

@ Klaver vier: bedankt voor de info mbt het gebruik van een broyeur toilet aan boord.

Hooveld960 schreef:Is dat Vetus Hato toilet ook verkrijgbaar in een vergelijkbare (en goedkopere) Sani Broyeur uitvoering?

Ik denk dat ik deze kant op ga, heb de prijzen van Vetus en div andere broyeur leveranciers naast elkaar gezet en Vetus is enorm duur, +/- het dubbele van leveranciers welke werken in de utiliteitsbouw.

@ Klaver vier:
Ik zou graag informatie willen hebben over het hydrofoor systeem omdat dit het toilet van water moet voorzien:
- werkt het systeem met een pomp met of zonder drukvat?
- wat is de capaciteit van de drinkwaterpomp?
- Op welke druk staat de drinkwaterpomp afgesteld?

BVD voor de informatie.

Groet,
Roelof
The bitterness of poor quality remain long after the sweetness of a low price is forgotten
Roelof
 
Berichten: 1263
Geregistreerd: 18 Aug 2015, 20:47
Woonplaats: Hoogezand / Hellevoetsluis
ligplaats: voorlopig: hoog en droog
info:

Re: Op zoek naar een stil electrisch toilet

Berichtdoor Klaver vier » 13 Jun 2018, 20:48

Roelof ik weet niet wat voor pomp ik heb,wel heb ik een expansievat,de pompen bij mij zitten onder de hoekbank en daar is zo goed als niet bij te komen.
Ik denk dat de druk van het water helemaal niet belangrijk is,alleen duurt het wat langer dat hij de wc volpompt,hij pompt namelijk de pot eerst vol en zuigt hem dan in 1 keer leeg.
Letop de toiletten die veel goedkoper zijn zijn niet van sani broyeur kijk maar op marktplaats de goedkopen zijn van broyeur fabriek dat is volgens mij iets anders.
En als hij niet op in mijn geval 24 volt kan moet je ook nog een omformer kopen,dus wat is goedkoop.
Tip ga eens bij verschillende dealers kijken scheelt je maar zo € 300
De hato heeft ook verschillende spoel mogelijkheden op een tiptoets paneel,ik denk de broyeur niet
Kortom let op wat je koopt.
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier
 

Vorige

Terug naar Techniek algemeen stalen schepen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten