België / Noord Frankrijk (Kuststreek)

Re: België / Noord Frankrijk (Kuststreek)

Berichtdoor Georges » 28 Mrt 2018, 10:26

R.C.Grootveld schreef:Tja, de waarheid is soms hard, maar moet dat dan ook maar direct impliceren dat die niet gezegd mag worden :(


Dat mag altijd , je moet alleen maar even denken bomen komen mekaar niet tegen en mensen wel, zeker als ze sluizen bedienen waar je ooit moet passeren... en soms is het wijzer om iedereen respectvol te behandelen.
Alleszins een prettige tocht door België gewenst.
Met vriendelijke groet
Georges

www.beekvaarders.be
Gebruikers-avatar
Georges
 
Berichten: 249
Geregistreerd: 12 Sep 2015, 11:17
ligplaats: Arnemuiden
info:

Re: België / Noord Frankrijk (Kuststreek)

Berichtdoor R.C.Grootveld » 28 Mrt 2018, 11:01

Georges schreef:Dat mag altijd , je moet alleen maar even denken bomen komen mekaar niet tegen en mensen wel, zeker als ze sluizen bedienen waar je ooit moet passeren... en soms is het wijzer om iedereen respectvol te behandelen.
Alleszins een prettige tocht door België gewenst.

Eens, maar er is een verschil tussen "in het algemeen praten" en iemand persoonlijk aanvallen ;)

En die prettige tocht gaat vast wel lukken, onze eerdere ervaringen met België zijn prima.... ;)
Rob
R.C.Grootveld
 
Berichten: 2253
Geregistreerd: 02 Mei 2012, 21:14
ligplaats:
info:

Re: België / Noord Frankrijk (Kuststreek)

Berichtdoor Popeye » 28 Mrt 2018, 16:54

R.C.Grootveld schreef:Eens, maar er is een verschil tussen "in het algemeen praten" en iemand persoonlijk aanvallen ;)

Voor je het weet zijn Belgen een ras. Dan is het wel een probleem! ;)

Groet, Jack.
Homo sapiens non urinat in ventum
http://www.staverse-jol-aimee.nl/
Popeye
 
Berichten: 1710
Geregistreerd: 06 Feb 2012, 12:43
Woonplaats: Drenthe
ligplaats:
info: Verward, maar ongevaarlijk, behalve...........

Re: België / Noord Frankrijk (Kuststreek)

Berichtdoor pascall » 28 Mrt 2018, 17:45

Of België achter loop, laat ik in de midden, ik denk dat het om het even is.
Waar Nederland groot in was is allang ingehaald door België, België staat nummer een in de baggerindustrie, wie bouwt in Holland tegenwoordig de tunnels.....?
Natuurlijk zijn er verschillen, maar dat is over en weer, ik heb wel eens in het ziekenhuis gelegen in België, wat daar perfect geregeld is, geen wachttijden voor bijvoorbeeld uitslagen, die krijg je gelijk indien mogelijk. in Nederland moet je soms 3 weken wachten voor een uitslag van een foto, ach ik dwaal af.
Ik denk maar zo, en deze is gericht op onze zuiderburen, waarom denken jullie dat België zo geliefd is bij ons Nederlanders, kijk eens naar Antwerpen, duizenden Nederlanders overspoelen Antwerpen in een weekend, waarom........ :D :D :D AMAI....

Mvg,

Pascal.
pascall
 
Berichten: 2114
Geregistreerd: 04 Jan 2012, 15:00
ligplaats:
info:

Re: België / Noord Frankrijk (Kuststreek)

Berichtdoor Georges » 28 Mrt 2018, 18:00

pascall schreef:Of België achter loop, laat ik in de midden, ik denk dat het om het even is.
Waar Nederland groot in was is allang ingehaald door België, België staat nummer een in de baggerindustrie, wie bouwt in Holland tegenwoordig de tunnels.....?
Natuurlijk zijn er verschillen, maar dat is over en weer, ik heb wel eens in het ziekenhuis gelegen in België, wat daar perfect geregeld is, geen wachttijden voor bijvoorbeeld uitslagen, die krijg je gelijk indien mogelijk. in Nederland moet je soms 3 weken wachten voor een uitslag van een foto, ach ik dwaal af.
Ik denk maar zo, en deze is gericht op onze zuiderburen, waarom denken jullie dat België zo geliefd is bij ons Nederlanders, kijk eens naar Antwerpen, duizenden Nederlanders overspoelen Antwerpen in een weekend, waarom........ :D :D :D AMAI....

Mvg,

Pascal.

Ik lig al sinds 1984 in Nederlandse havens, en kan gelukkig zeggen dat ik veel en goede vrienden heb in verschillende Zeeuwse havens, in de winter en wanneer onze boot op de werf staat gaan we gewoon naar haven feestjes wanneer die zich voor doen en we logeren dan bij vrienden ter plaatste, dus we hebben een goede band daar.En wie de slimste of de beste is laten we voor wat het waard is,respect en vriendschap, de beste en meest renderende antiek is ...oude vrienden !
wel wat off-topic maar om het goed te maken welkom in België want ook hier logeren graag vrienden voor een meerdaags bezoek aan Antwerpen of gewoon wanneer ze onderweg iets nodig hebben voor de boot weten ze wie te bellen, overal vrienden is de beste reisverzekering.
Met vriendelijke groet
Georges

www.beekvaarders.be
Gebruikers-avatar
Georges
 
Berichten: 249
Geregistreerd: 12 Sep 2015, 11:17
ligplaats: Arnemuiden
info:

Re: België / Noord Frankrijk (Kuststreek)

Berichtdoor pascall » 28 Mrt 2018, 18:04

Helemaal mee eens, er zijn al zoveel grenzen, laat deze AUB varen! :D :D :D
pascall
 
Berichten: 2114
Geregistreerd: 04 Jan 2012, 15:00
ligplaats:
info:

Re: België / Noord Frankrijk (Kuststreek)

Berichtdoor R.C.Grootveld » 28 Mrt 2018, 18:48

pascall schreef:Helemaal mee eens, er zijn al zoveel grenzen, laat deze AUB varen! :D :D :D

Grenzen in de zin van lijnen op een kaart zijn zo non 21e eeuw :)
Rob
R.C.Grootveld
 
Berichten: 2253
Geregistreerd: 02 Mei 2012, 21:14
ligplaats:
info:

Re: België / Noord Frankrijk (Kuststreek)

Berichtdoor varg » 28 Mrt 2018, 20:45

En deze discussie is begonnen omdat ik voorzichtig opmerkte dat je niet in alle kanalen van België kunt zwemmen. Volgens mij is er geen Belg die dit zal ontkennen en ik heb er ook geen zien zwemmen :lol: . Vandaar de opmerking over de fietsjes en hoe heerlijk het is om even naar zee te kunnen rijden.
Ik bedoelde nadrukkelijk niet "bij ons is alles beter" te zeggen, maar slechts te constateren dat je voor het zwemmen soms wat uit moet wijken. Hartelijke groet, in het bijzonder aan mijn belgische vaarvrienden. Arnold
b]'Varg' [/b]
LBD 9,62 m x 3.46 m x 0.80 m
Doorvaarthoogte gestreken mast: 1.95 m
Motor: Yanmar 4JH4E 53pk mech.kk.
ligplaats: Amsterdam / Nw. Meer
Gebruikers-avatar
varg
 
Berichten: 1104
Geregistreerd: 18 Dec 2013, 23:50
ligplaats:
info:

Re: België / Noord Frankrijk (Kuststreek)

Berichtdoor R.C.Grootveld » 28 Mrt 2018, 21:49

Ik sluit me hier volledig bij aan
Rob
R.C.Grootveld
 
Berichten: 2253
Geregistreerd: 02 Mei 2012, 21:14
ligplaats:
info:

Re: België / Noord Frankrijk (Kuststreek)

Berichtdoor Georges » 28 Mrt 2018, 22:11

en ik ook , ik geloof in mensen niet in grenzen.
Met vriendelijke groet
Georges

www.beekvaarders.be
Gebruikers-avatar
Georges
 
Berichten: 249
Geregistreerd: 12 Sep 2015, 11:17
ligplaats: Arnemuiden
info:

VorigeVolgende

Terug naar Reiservaring

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten