schakel paneeltje

aardlek schakelaar scheidingstrafo accu lader gas

Re: schakel paneeltje

Berichtdoor Amersfow » 14 Mrt 2018, 08:27

Wij zijn mooi weer vaarders; als ik ruitenwisser 2 uur per jaar gebruik is het veel. Het zijn prullen; normaal zou de Xenos zoiets nog niet durven te verkopen. Herriemakers die een klein stukje droogmaken. Aansluiting is niet zo moeilijk. Voor de tjalk zit het op teakhouten klapraam; via een bootstekker kan ik de kabel aansluiten; die normaal in de console ligt. Drukknop voor 1 slag vind ik wel handig. Als ik zin heb kan ik foto's van achterkant maken. Is gewoon met de standaard connectors; 1,75mm draad (alleen stuurstroom) en bijeengehouden door zo'n https://www.aliexpress.com/item/Flame-R ... 0.0.d5RX6c

Waar Wolf1 het allemaal over heeft, gaat ver boven mijn pet, ik heb dat allemaal niet nodig; ik doe maar gewoon.

Ha, net zoiets als de navigatieverlichting; ben bezig alles om te zetten naar LED; maar bij de navigatielampen (dat is nog niet zo simpel) vroeg ik me af waar ik mee bezig was. Worden bijna nooit gebruikt en als ze al gebruikt worden heb ik op een motorboot power zat.

Ha was met mijn vriend op de hiswa en daar enorm verschil van mening over zo'n digitaal dashboard. Ik vind dat prachtig maar hij wilde gewoon meters. Ik kick er wel op dat ik in mijn auto alleen een zwart scherm zie als het contact eraf gaat (ja dat scherm na die oplossende Volvo ;-)
Gebruikers-avatar
Amersfow
 
Berichten: 1839
Geregistreerd: 27 Jan 2012, 10:49
ligplaats:
info:

Re: schakel paneeltje

Berichtdoor Arthur » 14 Mrt 2018, 10:16

Het heeft zoals met bijna alle reacties hier niks met een schakelpaneel te maken maar je ziet wel wat in de regen.
Afbeelding
Makkelijk voor als je zoals ik alleen met de helmstok stuurt. 8-)
Almost all old truckers survive cancer, but I am still fighting against it.
Gebruikers-avatar
Arthur
 
Berichten: 617
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 16:29
Woonplaats: Brunssum
ligplaats: Agios Nikolaos
info: Ik vaar met een houten kaik, een voormalige Griekse vissersboot.
6.50mx2.40mx0.70m

Vorige

Terug naar Scheepselektra

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten