door kajoe » 27 Dec 2017, 17:36
sorry hoor maar hier heb ik nog niet van gehoord dat de tand wielen niet op de zelfde plaats uit komen kan toevallig ,maar heb vele koppelingen van binnen gezien tijdens reparatie en hoe zie je dat dan ik heb tot op heden nog geen koppelingen gezien die van boven doorzichtig waren .vooral de grotere van kuipers en Lohman stolterfolt en twindisc.
tja de oude brevo keerkoppeling daar kon je van alles zien ,maar bij de meesten zat daar geen vertraging tussen ,dus 1 op 1 ,maar ten kwamen de toerenmakers en moest het anders ,anders kreeg je allemaal slagroom kloppers
vlak na de oorlog kwamen de zogezegde varkens in opmars die kwamen uit de tanks en daar barste het van ,klote dingen vond ik het maar meestal werd den ze in een bepaalde overbrenging vast gezet maar je had er ook waar je nog me moest schakelen ,dus gewoon ergens in een stand rammen ,vooral kwamen ze achter GM en Detroit ,en lucht gekoelde deutz te staan daar barste het toen ook van .
gelukkig sterft die troep uit .