Leukste en grootste watersportwinkel?

algemene discussies

Leukste en grootste watersportwinkel?

Berichtdoor Ti Sento » 25 Feb 2017, 12:05

We stappen zo de auto in om flink inkopen re doen in de snoepwinkel. Ik bedoel de watersportwinkel. We willen naar Kniest in Almere. Is dit inderdaad de leukste en grootste????
Mark Boot, samen met vriendin Karlijn en dochter Sharon
Gebruikers-avatar
Ti Sento
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 18 Dec 2016, 18:24
Woonplaats: Lochem
ligplaats: Zwartsluis
info:

Re: Leukste en grootste watersportwinkel?

Berichtdoor Marie Christina » 25 Feb 2017, 12:25

Maakt dat uit, dan?
Speelgoedwinkel is speelgoedwinkel.
Of dat nou Bart Smit, Intertoys, Toys 'R Us of een lokale winkelier is maakt een kind niet uit.
Veel plezier.
Gebruikers-avatar
Marie Christina
 
Berichten: 3471
Geregistreerd: 31 Jan 2014, 19:55
ligplaats: Noord Drenthe
info:

Re: Leukste en grootste watersportwinkel?

Berichtdoor Ti Sento » 25 Feb 2017, 12:40

Haha. Dat is waar. Maar km compleet te slagen is een mooie uitgebreide winkel wel fijn.
Mark Boot, samen met vriendin Karlijn en dochter Sharon
Gebruikers-avatar
Ti Sento
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 18 Dec 2016, 18:24
Woonplaats: Lochem
ligplaats: Zwartsluis
info:

Re: Leukste en grootste watersportwinkel?

Berichtdoor kajoe » 25 Feb 2017, 13:39

mij gaat het niet om de grootste, maar met het beste assortiment ,maar persoonlijk ga ik liever naar een goede olieboer of victualiën winkel soms zijn die goedkoper en op een kortere rij afstand .
als ik bv in een jachtwinkel werdol verf wil kopen hebben ze alleen epifanes en die zelfde verf is dan 3x zo duur .
maar dat komt waarschijnlijk door dat ik uit de binnenvaart kom.
groet wout.
kajoe
 
Berichten: 1368
Geregistreerd: 25 Apr 2015, 10:28
Woonplaats: terherne
ligplaats: terherne
info:

Re: Leukste en grootste watersportwinkel?

Berichtdoor Popeye » 25 Feb 2017, 16:09

Ik ben er 1 keer persoonlijk geweest, meer dan 10 jaar geleden. Goed geholpen toen, en later heb ik er ook nog wel eens wat besteld, maar ik kijk ook bij anderen. Ben in die tijd ook een keer bij Compass geweest in Duitsland. Leuk voor een "uitje". Draag er nu nog geregeld een jas van op de fiets en op de boot (was een aanbieding en is later besteld) en heb nu een overhemd aan wat daar weg komt. Ook aanbieding! :D

Groet, Jack.
Homo sapiens non urinat in ventum
http://www.staverse-jol-aimee.nl/
Popeye
 
Berichten: 1710
Geregistreerd: 06 Feb 2012, 12:43
Woonplaats: Drenthe
ligplaats:
info: Verward, maar ongevaarlijk, behalve...........

Re: Leukste en grootste watersportwinkel?

Berichtdoor Klaver vier » 25 Feb 2017, 21:21

Mijn ervaring met george kniest in Almere was ronduit slecht,wij kochten er een ijskast maar deze was niet op voorraad.
De verkoper vertelde ons dat hij gratis bezorgd zou worden,wij het hele bedrag betaald
Op het moment dat hij binnen was werden wij gebeld en werd er meteen gezegd dat wij € 150 bij moesten betalen voor het bezorgen,dit is opzich al een belachelijk hoog bedrag,maar in hun eigen voorwaarde staat duidelijk gratis bezorgen.
De verkoper had het zogezegd verkeerd gedaan,ik zeg hou hem maar en stort mijn geld maar terug,toen was er zogezegd een verkoper wel bereid om hem met zijn eigen auto wel even te brengen, Almere Hilversum.
Als de verkoper in eerste instantie had gezegd dan moet u hem zelf ophalen dan had ik hem gewoon opgehaald ik heb een bestelbus dus helemaal geen probleem,maar niet eerst zeggen hij gratis bezorgd wordt en dan met zo!n bedrag komen
Dit is dus mijn ervaring met Kniest het is overigens wel een mooie zaak en ze hebben het wel opgelost na een hoop heen en weer gezeur
Gr René ( Klavet vier )
Klaver vier
 

Re: Leukste en grootste watersportwinkel?

Berichtdoor Amersfow » 27 Feb 2017, 08:40

Ik bestelde altijd trouw alles bij Kniest, elk jaar ~100 euro per keer. Maar moet toegeven dat ik nu ook andere webwinkels meeneem. Internettijdperk; zoeken naar de laagste prijs en geen verzendkosten. Niet op voorraad artikelen bij Kniest moeten altijd per e-mail. Dan handiger gewoon ff verder zoeken op het web.
Gebruikers-avatar
Amersfow
 
Berichten: 1839
Geregistreerd: 27 Jan 2012, 10:49
ligplaats:
info:

Re: Leukste en grootste watersportwinkel?

Berichtdoor quichot » 27 Feb 2017, 13:45

René, in hun voorwaarden staan verzendkosten vermeld van 3,95 euro tot 30 kg en/of tot 1,50 mtr. Die zijn gebaseerd op normale porti per PostNL.
Striktgenomen lijkt me zo'n koelkastje niet zwaarder dan 30 kg of groter dan 1,50 mtr over de grootste lengte, maar het is natuurlijk niet meer te beschouwen als pakketpost. Daarom staat er: op aanvraag. Tja, dan is gratis aangeboden ook gratis, en geen 150 euro. Wat trouwens inderdaad een belachelijk hoog bedrag is. Maar ik begrijp dat het uiteindelijk is opgelost.

Ik heb over de jaren veel gekocht bij Kniest, bij George zelf nog, in Arnhem, en ik ben juist weer wel te spreken over hun service. Mijn Flojet begaf het binnen 2 jaar, en op de doos die ik had bewaard stond 2 years warranty. Ik lag in Antwerpen en gelukkig had ik de aankoopbon bij me. Fotootje daarvan gemaild plus foto van de tekst op de doos, en binnen een week werd kostenloos een nieuwe pomp opgestuurd.
Dekker in Zaandam vind ik trouwens ook een prima zaak.

Wout, ik mag ook graag door een goedgesorteerde winkel van een bunkerboot lopen, en meestal vind ik daar wel iets wat ik 'dringend nodig' (kuch) heb!
Wie vaart zit niet aan de grond.

Met schippersgroet, Guido
Gebruikers-avatar
quichot
 
Berichten: 3040
Geregistreerd: 25 Jan 2012, 10:41
Woonplaats: Amsterdam
ligplaats: wsv Swaenenburght Halfweg
info: motorbokschip Jonge Willem
H.Haring Wilnis 1910
20,56 x 4,10
verpl 40 ton
DAF dd575 1964
reg. varend erfgoed 2639


Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten