Wie ben ik?

Wie ben ik?

Berichtdoor Thiemen » 16 Jan 2017, 20:40

Gezien er nu op het forum nieuwschierigheid is wie het persoontje achter de naam is, hierbij dan maar even een foto'tje van mij.

Afbeelding

Ik ben Thiemen, 34 jaar en daarmee reken ik mijzelf onder 1 van de jongeren, welke geniet van het beschikken over een eigen plezierjacht.
Dit in tegenstelling tot het topic http://www.watersportforum.eu/viewtopic.php?f=9&t=3005 over de vergrijzende watersporter.

In 2015 kocht ik mijn eerste boot http://www.watersportforum.eu/viewtopic.php?f=23&t=1920 Een UK Houseboat waarvan de vaareigenschappen te wensen overlieten en daarmee was de keuze snel gemaakt dat het een ander schip moest worden. Dat is een Curtevenne 830 AK geworden. http://www.watersportforum.eu/viewtopic.php?f=30&t=160&p=29322&hilit=curtevenne+830#p29322

Van de Curtevenne 830 AK geniet ik nog steeds, echter vind ik het wel een gemis om niet over een open kuip te beschikken en zo werd deze Loosevlet http://www.watersportforum.eu/viewtopic.php?f=30&t=2621 toegevoegd aan de Curtevvenne. Twee boten is wel een kostbaar bezit, vandaar dat komend jaar waarschijnlijk 1 van beide boten toch weer in de verkoop zal gaan.

In het dagelijks leven ben ik werkzaam ik in de IT binnen de overheid. In de weekenden probeer ik zoveel mogelijk naar de jachthaven te gaan.
Voorafgaand aan de aankoop van de UK Houseboat had ik nog geen kennis van deze tak van watersport, daarom ben ik op zoek gegaan naar een forum waar ik mijn vragen kwijt kan en door veel mee te lezen probeer om een en ander op te steken.
Laatst gewijzigd door Thiemen op 17 Jan 2017, 12:55, in totaal 2 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Thiemen
 
Berichten: 111
Geregistreerd: 28 Mei 2015, 19:22
ligplaats: Utrecht
info:

Re: Wie ben ik, Thiemen

Berichtdoor Molenkruiser » 16 Jan 2017, 22:55

Hi,

Dan wil ik mezelf bij deze ook even voorstellen...

Ik ben dus Jaco
Afbeelding
Van beroep piloot zoals jullie kunnen zien

Ben al bijna 23 jaar getrouwd met mijn lieve (Turkse) vrouw Pinar
Afbeelding

Sinds augustus 2015 zijn wij de trotse eigenaren van een Derby 18 die we hebben omgedoopt tot Melisa
Afbeelding

Ben nu druk bezig om de boot te lakken en een "nieuw fris" uiterlijk te geven.
Afbeelding

Wil iedereen op dit forum bedanken voor jullie tips en adviezen, want dankzij jullie durf ik zelf de boot onder handen te nemen.
Ben verbaasd dat ik toch meer kan dan ik had gedacht. Over 3 maanden gaat de boot weer in het water en gaan we hopelijk van een mooie zomer genieten.
Natuurlijk post ik foto's van het resultaat..

Gr,

Jaco
Molenkruiser
 
Berichten: 99
Geregistreerd: 10 Okt 2015, 19:19
ligplaats: Rotterdam
info:

Re: Wie ben ik, Thiemen

Berichtdoor Popeye » 16 Jan 2017, 23:47

Wie meer over mij wil weten moet de verzamelde werken van "Popeye" maar lezen. Daar kom je mijn kop vanzelf een keer tegen! :mrgreen:

Groet, Jack.
Homo sapiens non urinat in ventum
http://www.staverse-jol-aimee.nl/
Popeye
 
Berichten: 1710
Geregistreerd: 06 Feb 2012, 12:43
Woonplaats: Drenthe
ligplaats:
info: Verward, maar ongevaarlijk, behalve...........

Re: Wie ben ik, Thiemen

Berichtdoor gast » 17 Jan 2017, 00:31

Nou nou Popeye niet te bescheiden, anders doe ik het voor je hoor.. :lol: :lol: :lol:

Afbeelding
gast
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: 19 Dec 2013, 14:39
ligplaats:
info:

Re: Wie ben ik, Thiemen

Berichtdoor Popeye » 17 Jan 2017, 08:43

chaea schreef:Nou nou Popeye niet te bescheiden, anders doe ik het voor je hoor.. :lol: :lol: :lol:

Afbeelding


Die wou ik nu juist niet plaatsen, want daar sta ik er wel heel voordelig op! :mrgreen:

Groet, Jack.
Homo sapiens non urinat in ventum
http://www.staverse-jol-aimee.nl/
Popeye
 
Berichten: 1710
Geregistreerd: 06 Feb 2012, 12:43
Woonplaats: Drenthe
ligplaats:
info: Verward, maar ongevaarlijk, behalve...........

Re: Wie ben ik?

Berichtdoor Arthur » 17 Jan 2017, 14:06

99% durft dat niet, ze willen anoniem blijven voor hun omgeving of zijn bang voor de fiscus als er ooit een zichtbare naam en registratie nummer op hun boot komt.
Mij kun je niet missen.
Afbeelding
Almost all old truckers survive cancer, but I am still fighting against it.
Gebruikers-avatar
Arthur
 
Berichten: 617
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 16:29
Woonplaats: Brunssum
ligplaats: Agios Nikolaos
info: Ik vaar met een houten kaik, een voormalige Griekse vissersboot.
6.50mx2.40mx0.70m

Re: Wie ben ik?

Berichtdoor De Waalschokker » 17 Jan 2017, 15:09

Afbeelding

Dit ben ik (foto dateert van 2009) dus nu minder (en grijzer) haar.
Voor de rest geen spat veranderd en dat is maar goed ook.
Foto op het dek van men schuit en zou tevens een goede raadplaat zijn :mrgreen:
De Waalschokker
 
Berichten: 241
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 14:30
ligplaats:
info:

Re: Wie ben ik?

Berichtdoor Nerissa » 17 Jan 2017, 17:26

Afbeelding

Groet

Frans 8-)
Nerissa
 
Berichten: 191
Geregistreerd: 04 Sep 2016, 20:12
ligplaats:
info:

Re: Wie ben ik?

Berichtdoor Ti Sento » 17 Jan 2017, 20:28

Afbeelding

Dag allen,

Ik ben Mark (43) en sinds vorige maand eigenaar van onze Pedro 1000ak (10.5x3.4m). Samen met vriendin Karlijn en mijn dochter Sharon hopen wij mooie herinneringen te gaan maken. Vanaf 18 maart zal onze "Ti Sento" vanuit Doesburg (werf) naar de thuishaven in Zwartsluis worden gevaren.

We wonen zelf in Lochem. In het dagelijks leven ben ik manager (commerciële) binnendienst bij een veterinair laboratorium. Karlijn werkt ook in een binnendienst en dochter Sharon is 14 en gaat naar HAVO2.

Exact tien jaar geleden huurde ik mijn eerste boot in Grou. Sindsdien veel gehuurd en zoals gezegd vorige maand onze boot gekocht. Zelf dus absoluut niet handig of technisch. Wel erg leergierig en bereid tot het investeren van vrije tijd. We hebben zin in het voorjaar!!!
Mark Boot, samen met vriendin Karlijn en dochter Sharon
Gebruikers-avatar
Ti Sento
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 18 Dec 2016, 18:24
Woonplaats: Lochem
ligplaats: Zwartsluis
info:

Re: Wie ben ik?

Berichtdoor Ti Sento » 17 Jan 2017, 20:43

En onze "Ti Sento"

Afbeelding
Mark Boot, samen met vriendin Karlijn en dochter Sharon
Gebruikers-avatar
Ti Sento
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 18 Dec 2016, 18:24
Woonplaats: Lochem
ligplaats: Zwartsluis
info:

Volgende

Terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten