Sommige meren/plassen onbereikbaar doorgaand vaarwater

algemene discussies

Re: Sommige meren/plassen onbereikbaar doorgaand vaarwater

Berichtdoor chaea » 18 Mrt 2024, 07:46

Voorstellen is netjes, op sommige fo :D rums zelfs verplicht. Maar dan heb je het ook over forums waar vaak een hogere drempel ligt en waar m.i. vaak ook een kliekvorm aanwezig is. Dit forum is bewust laagdrempelig gehouden en is voor iedereen, info is vrij te verkrijgen en alleen bij posten is een registratie vereist. Voorstellen is hier nooit een eis geweest, ook vroeger niet
Statistieken geven dit ook aan, 3612 gebruikers tegen slechts 306 keer voorstellen.
chaea
 
Berichten: 756
Geregistreerd: 07 Aug 2020, 20:55
ligplaats: Gieseplas
info: bootin zuidholland

Re: Sommige meren/plassen onbereikbaar doorgaand vaarwater

Berichtdoor rene79shovel » 18 Mrt 2024, 18:09

chaea schreef:Voorstellen is netjes, op sommige fo :D rums zelfs verplicht. Maar dan heb je het ook over forums waar vaak een hogere drempel ligt en waar m.i. vaak ook een kliekvorm aanwezig is. Dit forum is bewust laagdrempelig gehouden en is voor iedereen, info is vrij te verkrijgen en alleen bij posten is een registratie vereist. Voorstellen is hier nooit een eis geweest, ook vroeger niet
Statistieken geven dit ook aan, 3612 gebruikers tegen slechts 306 keer voorstellen.


o , ik dacht dat het wel gewenst was juist , ik zit al op forums vanaf het begin van internet zo`n beetje :D , en ik heb eigenlijk nog nooit anders mee gemaakt dan dat iedereen dat gewoon deed , maar ik zie het de laatste jaren steeds minder , zal wel de facebook generatie zijn
rene79shovel
 
Berichten: 139
Geregistreerd: 17 Okt 2023, 06:31
ligplaats: eastemar
info:

Re: Sommige meren/plassen onbereikbaar doorgaand vaarwater

Berichtdoor chaea » 18 Mrt 2024, 19:24

De Facebook generatie zijn ondertussen ook al dinosaurussen hoor :lol:
chaea
 
Berichten: 756
Geregistreerd: 07 Aug 2020, 20:55
ligplaats: Gieseplas
info: bootin zuidholland

Re: Sommige meren/plassen onbereikbaar doorgaand vaarwater

Berichtdoor rene79shovel » 18 Mrt 2024, 21:12

chaea schreef:De Facebook generatie zijn ondertussen ook al dinosaurussen hoor :lol:


:lol: :lol: :lol: daar zit ook wel wat in
rene79shovel
 
Berichten: 139
Geregistreerd: 17 Okt 2023, 06:31
ligplaats: eastemar
info:

Vorige

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten