inloggen

algemene discussies

inloggen

Berichtdoor Frieslandvaarder » 09 Jan 2012, 14:31

Hoi, ik probeer al een hele tijd in te loggen op het zeilforum, krijg ook de melding dat ik ingelogd ben maar als ik wil reageren op een topic krijg ik de melding dat ik uitgelogd ben,vervolgens weer inloggen krijg ik melding dat wachtwoord en of gebruikersnaam niet in overeenstemming zijn. Vervolgens via wachtwoord vergeten een nieuwe gemaakt maar ook dit heeft geen baat, zucht, iemand een goede tip?
Met vriendelijke groet
Frieslandvaarder
 
Berichten: 65
Geregistreerd: 29 Dec 2011, 13:37
Woonplaats: Amstenrade
ligplaats:
info:

Re: inloggen

Berichtdoor Klaas » 09 Jan 2012, 15:08

Tja, lekker hier blijven.
Dit forum blijft gewoon actief.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: inloggen

Berichtdoor sater1957 » 09 Jan 2012, 15:17

Mij lukt het ook niet. Sanoma doet wel zijn best om klanten te lokken :-)

Hans
sater1957
 
Berichten: 119
Geregistreerd: 09 Jan 2012, 10:27
Woonplaats: Amersfoort
ligplaats: Spakenburg
info:

Re: inloggen

Berichtdoor buldog » 09 Jan 2012, 16:32

Snap alle commotie niet er kan daar gewoon ingelogd worden.

Vind het ook moeilijk dat wij en zij ,het is of je vrienden of familie kwijtraakt.
Blijf lekker allebij bekijken, en zie wel wat er gebeurd.
Henk
buldog
 
Berichten: 81
Geregistreerd: 02 Jan 2012, 10:35
Woonplaats: Oostvoorne
ligplaats: Oostvoorne
info:

Re: inloggen

Berichtdoor fox4you » 09 Jan 2012, 16:52

Dus jij zit liever op een niet onafhankelijk forum die morgen weer uit de lucht kan zijn of doorverkocht?
Dus jij vind het goed dat ze je tekst aanpassen of verwijderen als het ze zo uit komt?

Voor jou stelt "het" forum misschien geen kloten voor maar er zijn deelnemers die ontzettend veel geïnvesteerd hebben via hun bijdragen aan het forum.
Wat kan jou het ook schelen want jij kan inloggen en hebt geen enkele zinvolle bijdrage, aan welk forum dan ook, geleverd dus wat maakt het uit.
Jouw houding is daar helemaal op z'n plaats want daar hebben ze ook geen boodschap aan de forumleden is gebleken.
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: inloggen

Berichtdoor buldog » 09 Jan 2012, 17:05

FOX
Kijk deze reactie is nu precies waarom dit forum geen kans krijgt.baasjes baasjes en baasjes!!!!!
Respectloos naar anderen terwijl je zelf Zeilen in de gaten houd en meer post als ik doe.
Inplaats van je achterlijke reactie fox ,zou je er alles aan moeten doen om die paar mensen hier binnen boord te houden.
Waar blijf jij als dit forum overbodig wordt ,waar je ook heel erg aan meewerkt.
Jij kan toch nergens meer heen met je grootpraat.
Wed jij maar op 1 paard ,weten we zeker dat jouw reacties uitsterft.
Henk
buldog
 
Berichten: 81
Geregistreerd: 02 Jan 2012, 10:35
Woonplaats: Oostvoorne
ligplaats: Oostvoorne
info:

Re: inloggen

Berichtdoor fox4you » 09 Jan 2012, 17:27

buldog schreef:FOX
Kijk deze reactie is nu precies waarom dit forum geen kans krijgt.baasjes baasjes en baasjes!!!!!

Ik reageer op die fijne reacties van jou en dat heeft niets met baasjes te maken want dat ben ik niet en wil ik niet zijn en dat heb ik vanaf de start geschreven.
Lees dat maar terug.
buldog schreef:Respectloos naar anderen terwijl je zelf Zeilen in de gaten houd en meer post als ik doe.

Je krijgt een koekje van eigen deeg en even voor de duidelijkheid ik kan daar ook niet inloggen en hou het niet in de gaten om dat het me daar niet interesseert.
Neem de moeite en kijk naar de datum waarop ik het laatste heb gepost.
buldog schreef:Inplaats van je achterlijke reactie fox ,zou je er alles aan moeten doen om die paar mensen hier binnen boord te houden.

Nee jouw reacties zijn bijzonder intelligent.
Blijkbaar neem je de moeite niet om even in de history te kijken dan kun je zien dat ik me hier voor dit forum heb ingezet en m'n nek waar dat nodig was heb uitgestoken zonder een blad voor de mond te nemen.
Ik heb een duidelijk standpunt ingenomen, jij durft dat niet openlijk dus als jij je wilt laten naaien moet jij dat weten.
buldog schreef:Waar blijf jij als dit forum overbodig wordt ,waar je ook heel erg aan meewerkt.

Kijk eens aan het is je toch opgevallen dat ik heel erg heb meegewerkt en dit forum doet het prima.
buldog schreef:Jij kan toch nergens meer heen met je grootpraat.

Je kunt dus niet zo goed tellen begrijp ik?
Ik ga ze niet tellen maar probeer jij er eens achter te komen hoeveel fora en nieuwsgroepen er op watersportgebied actief zijn en waar ik actief ben.
buldog schreef:Wed jij maar op 1 paard ,weten we zeker dat jouw reacties uitsterft.
Henk

Zoals ik al aangaf sterven mijn reacties op WWW echt niet uit.
Duidelijk is dat jij geen kloten hebt en geen standpunt durft in te nemen want stel je voor dan vinden ze me op het andere forum niet meer aardig en mag ik niet meer mee doen. :cry:
Wordt volwassen.
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: inloggen

Berichtdoor buldog » 09 Jan 2012, 17:45

FOX
Wat een tirade op die paar regeltjes van mij ,waarin ik allen maar zegt dat ik bijde forums in de gaten houd.
Is dat verboden of zo.Kijk daar rond we eten haast allemaal van twee walletjes.
Ga jij er over wat voor forums wij mogen bezoeken????
Je tirade naar Wolf1 heeft ook zeker te maken dat hij geen bijdrage aan forums heeft gelevert.
Nou ik help je uit de droom ,Wolf1 heeft meer technische kennis in zijn kleine teen als jouw hele famile.
Ga zo door en jouw bijdrage draagt bij aan de ondergang van dit forum,wat ik spijtig zou vinden.
Henk
buldog
 
Berichten: 81
Geregistreerd: 02 Jan 2012, 10:35
Woonplaats: Oostvoorne
ligplaats: Oostvoorne
info:

Re: inloggen

Berichtdoor Klaas » 09 Jan 2012, 17:46

@ buldog,

ik weet niet maar dit forum is door en met forumrs in het leven geroepen. Dit omdat het de organisatie sanoma en zeilen het waren welke er zeker in het begin en eigelijk nu nog steeds een rommeltje (lees zootje) van heb gemaakt.
En er in zit voor de centen van reclame inkomsten, en niet voor ons als forumers. Ook niet voor jou, echt niet.
Als dat nl zowas dan hadden ze netjes voor het uit de lucht halen van het oude forum iedereen een bom mail gestuurd met uitleg, hadden een Ton en beheerders hier alle tijd om ons te informeren toen Dat dit nog ff een noodsprong was, hadden ze alsnog (derde kans) een mail kunnen sturen toen ze het zeilen uit de lucht haalde, ik heb niets gehad niemand heeft iets gehad. Nee je moet zelf mailen en dan krijg je van die hele vagen onlogiesche antwoorden en de term dat je moet wachten. En weetje, als jij naar een shop gaat en men zeg dat je artikel volgende week komt en dan weer een week, dan bijna tegen je snauwd geduld te hebben, tja kom jij daar dan nog. Nee dan praat je er over op een forum dat je het geen stijl vind en zeg tegen mensen daar moet je niet komen, alles duurd lang en als je wat krijgt moet je terug want het werkt niet, maar je mag niet zeuren.
Dan komt er een verklaring............ dat ze ons nodig hadden om het blad en het forum zeilen met ons wilden redden en hopen op het feit dat we daar gaan kopen of zelf adverteren daar, inkomsten generen dus, maar dat ze nog geen idee hadden hoe ze dat moesten doen, ons bij een dood forum voegen. maar ja geld trekt dus zie het gevolg.
Dat het opzichzelf kome van dit forum het gevolg daar van is is een logies antwoord.We willen toch allemaal zelfstandig zijn, want het risico dat als blijkt dat als de inkomsten gaan tegen vallen voor de adventeerders dat het weer uit de lucht gahaald gaat worden willen we niet.
En dat men er daar alles aandoet is best te begrijpen, ze willen geld verdienen, maar vergeet niet dat dit in een half uur stonnd en draait en zowat een kopie is vanhet oude, en men daar nogsteeds problemen heeft, je dubbel moet inloggen, als berichten stuurd zomaar offline gaat. Elke keer weer moet inloggen, en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
en waarom geen kans aan dit forum, volgens mij draait het al en zijn er in de zelfde periode, de afgelopen week hier meer bezoekers en postingen geweest als op het andere forum. zijn de discussies hier levendiger als daar.
zit hier net zoveel kennis, en mischien wel meer als daar. En ja je ziet mij daar ook online komen, maar post daar nog nauwelijks, ik kijk en tel. Gewoon omdat je post zomaar kan worden aangepast verwijderd of verplaatst wordt, zonder pb of wat dan ook.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: inloggen

Berichtdoor Frieslandvaarder » 09 Jan 2012, 17:51

Jammer dat dit zoveel teweeg brengt
Met vriendelijke groet
Frieslandvaarder
 
Berichten: 65
Geregistreerd: 29 Dec 2011, 13:37
Woonplaats: Amstenrade
ligplaats:
info:

Volgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten