inloggen

algemene discussies

Re: inloggen

Berichtdoor Klaas » 09 Jan 2012, 20:26

hahhaha datgeloof ik, ik kan me achter in de rij aansluiten dan denk ik :lol: :lol: :lol:
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: inloggen

Berichtdoor Onrust » 09 Jan 2012, 20:31

7kinderen schreef:hahhaha datgeloof ik, ik kan me achter in de rij aansluiten dan denk ik :lol: :lol: :lol:


Ben er bang voor ;)
Groet,

Cees
MS Onrust
Gebruikers-avatar
Onrust
 
Berichten: 66
Geregistreerd: 02 Jan 2012, 11:59
Woonplaats: Heerhugowaard
ligplaats:
info:

Re: inloggen

Berichtdoor Bejakruiser » 09 Jan 2012, 21:33

fox4you schreef:
buldog schreef:FOX
Kijk deze reactie is nu precies waarom dit forum geen kans krijgt.baasjes baasjes en baasjes!!!!!

dat heeft niets met baasjes te maken want dat ben ik niet en wil ik niet zijn en dat heb ik vanaf de start geschreven.
Blijkbaar neem je de moeite niet om even in de history te kijken dan kun je zien dat ik me hier voor dit forum heb ingezet en m'n nek waar dat nodig was heb uitgestoken zonder een blad voor de mond te nemen.
Wordt volwassen.



Je schrijft dat je geen baasje wilt zijn, maar zo kom je niet over. En welke nek heb jij uitgestoken? Alleen hier wat stoere praat verkondigen, noem jij dat jou nek uit steken? Nou bravo!

Ik zou zeggen: wordt zelf volwassen dan zul je ook als zodanig behandeld worden en krijg je misschien het respect wat je nu probeert af te dwingen!
Bejakruiser
 
Berichten: 330
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 22:21
ligplaats:
info:

Re: inloggen

Berichtdoor CeesH » 09 Jan 2012, 22:24

:( Zo dat gaat er hier heftig aan toe. Ik ben meer een lezer als een schrijver maar dan moet het wel interessant zijn en een meer waarde hebben. Zo vergaat het plezier snel.

Wie ben ik om mij hier mee te bemoeien, maar tel eens tot 10 voor je wat neer pent. Hou het leuk zou ik zeggen.

Wat gebeurt is is gebeurt, dit forum heeft volgens mij aangegeven dat er een behoefte aan bestaat. Het Zeilen forum heeft waarschijnlijk ook bestaansrecht, laat de toekomst dit maar uitwijzen. En iedereen is natuurlijk vrij om te gaan en staan waar hij wil, of moet ik ook naar de kruidenier die de meerderheid aanwijst???

Met zonnige groet,
CeesH
De Gaper, hier word ik zo moe van................... (Mijn lokale tijd is UTC -3 uur)
Gebruikers-avatar
CeesH
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 03 Jan 2012, 00:55
Woonplaats: São Luis, Maranhão, Brazilië
ligplaats:
info:

Re: inloggen

Berichtdoor fox4you » 09 Jan 2012, 22:27

Bejakruiser schreef:Je schrijft dat je geen baasje wilt zijn, maar zo kom je niet over. En welke nek heb jij uitgestoken? Alleen hier wat stoere praat verkondigen, noem jij dat jou nek uit steken? Nou bravo!

Stoere praat ?
Ik meen de dingen zoals ik die gezegd heb maar blijkbaar maakt dat zo'n indruk op jou dat je het stoere praat noemt.
Bejakruiser schreef:Ik zou zeggen: wordt zelf volwassen dan zul je ook als zodanig behandeld worden en krijg je misschien het respect wat je nu probeert af te dwingen!

Wordt jij eens een kerel en kom voor jezelf op als je een oor aangenaaid wordt.
Stilletjes ergens in een hoekje zitten janken en slappe meepraterij dwing jij geen respect af.

En wat jij zegt kunnen we ook niet meer serieus nemen want je zou toch stoppen?
Ze is weer terug.... :cry:
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: inloggen

Berichtdoor Byl54 » 09 Jan 2012, 22:33

Meneer Fox, wil u zo vriendelijk zijn om hier mee te stoppen, voor mij en waarschijnlijk ook voor andere lezers is dit niet zinvol om te lezen en komt dit forum wat u ook een warm hart toe draagt niet te goede. s.v.p niet schrijven van je, hoeft dit niet te lezen.
Gebruikers-avatar
Byl54
 
Berichten: 211
Geregistreerd: 25 Dec 2011, 23:17
Woonplaats: Nederland
ligplaats: Nieuwegein
info:

Re: inloggen

Berichtdoor fox4you » 09 Jan 2012, 22:48

Sla het dan gewoon over.
Als er dingen over mij gesuggereerd worden dan reageer ik en weerleg ik die en dat is mijn goed recht net als het jouw recht is om dit topic weer te verlengen met jouw reactie.
Ik val niemand aan ik reageer alleen.
Richt je ook even tot die andere lieden die dit topic aan de gang houden.
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: inloggen

Berichtdoor antonh » 09 Jan 2012, 23:06

fox4you schreef:Wordt jij eens een kerel en kom voor jezelf op als je een oor aangenaaid wordt.


Zijn hier ook patiënten of dokters op het forum?
is wel makkelijk als er iets gebeurt.
Houd altijd een handbreed water onder de kiel.
antonh
 
Berichten: 368
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 18:07
ligplaats: Oude Pekela
info:

Re: inloggen

Berichtdoor Bejakruiser » 09 Jan 2012, 23:12

fox4you schreef:
Bejakruiser schreef:Je schrijft dat je geen baasje wilt zijn, maar zo kom je niet over. En welke nek heb jij uitgestoken? Alleen hier wat stoere praat verkondigen, noem jij dat jou nek uit steken? Nou bravo!

Stoere praat ?
Ik meen de dingen zoals ik die gezegd heb maar blijkbaar maakt dat zo'n indruk op jou dat je het stoere praat noemt.
Bejakruiser schreef:Ik zou zeggen: wordt zelf volwassen dan zul je ook als zodanig behandeld worden en krijg je misschien het respect wat je nu probeert af te dwingen!

Wordt jij eens een kerel en kom voor jezelf op als je een oor aangenaaid wordt.
Stilletjes ergens in een hoekje zitten janken en slappe meepraterij dwing jij geen respect af.

En wat jij zegt kunnen we ook niet meer serieus nemen want je zou toch stoppen?
Ze is weer terug.... :cry:



Waar wordt ik een oor aan genaaid dan? Dat mag jij mij wel eens uitleggen. Omdat een gratis forum plat gaat en na een aantal dagen op een andere manier terug komt? Ik noem dat geen oor aan naaien. En ik ben hier niet gestopt ik was gestopt op dat andere draadje. Nu reageer ik op een slappe tekst van jou op een normale tekst van buldog:
buldog schreef:Snap alle commotie niet er kan daar gewoon ingelogd worden.

Vind het ook moeilijk dat wij en zij ,het is of je vrienden of familie kwijtraakt.
Blijf lekker allebij bekijken, en zie wel wat er gebeurd.
Henk


Hier zegt hij gewoon beide forums te blijven volgen. Niet meer en niet minder. Omdat er bij hem geen "Ik" voor "Blijf lekker allebij bekijken..." staat krijgt ie me toch een reactie van jou.... En ja dat noem ik stoer doen. Zo ga je op straat ook niet tegen mensen in of wel? Nu omdat je veilig achter je schermpje zit denk je dat wel te mogen. En dat valt weer onder de noemer: wordt volwassen...
fox4you schreef:En nogmaals, ik ben hier op dit forum extra actief geworden om e.e.a. aan de gang te houden en had liever net als op het oude WS forum op de achtergrond gebleven om af en toe een reactie te geven indien ik dat nodig acht.
Eerst de historie even napluizen en dan pas een gefundeerde reactie geven.

Jij bent hier aktief geworden omdat dit nieuw is en probeert nu jou terratorium af te bakenen door tegen iedereen aan te zeiken, tenminste zo kom je nu op mij over..

Gegroet, Frank
Bejakruiser
 
Berichten: 330
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 22:21
ligplaats:
info:

Re: inloggen

Berichtdoor Rob » 09 Jan 2012, 23:41

Even zo tussen de gevechten door

Door al je cookies uit je browser te verwijderen en daarna weer opnieuw in te loggen zou het probleem met inloggen moeten verhelpen.
Rob
 
Berichten: 11
Geregistreerd: 01 Jan 2012, 16:22
Woonplaats: Zwaag
ligplaats: Middenmeer
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten