inloggen

algemene discussies

Re: inloggen

Berichtdoor gast » 10 Jan 2012, 00:29

@Fox, ik heb al eerder geschreven dat ik je in deze hoedanigheid niet terug herken. Je bent behoorlijk nijdig en dat is helemaal nergens voor nodig.
gast
 

Re: inloggen

Berichtdoor Klaas » 10 Jan 2012, 01:09

ben ik even een avondje weg
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: inloggen

Berichtdoor fox4you » 10 Jan 2012, 01:17

@ Beja,

Hij heeft het over commotie in een reactie naar iemand die iets vraagt over niet kunnen inloggen op het zeilen forum waar slaat dat op.
Hij haalt "wij en zij" erbij en iets over het verliezen van familie, het ging over inloggen en nergens anders over en dan daar zo op reageren.

Noem jij dat dan normaal?
Dat noem ik stemmingmakerij want niemand heeft tot dan nog niets verkeerds over het andere forum gezegd.

Daar reageer ik dus op, niet meer en niet minder.
Hij geeft z'n mening, ik geef mijn mening daarop, niet meer niet minder.
Ik stel een paar vragen en krijg daar ik geen antwoord op.

Er wordt alleen gesuggereerd dat ik leden zou tegenhouden het andere forum te bezoeken en dat ik daar stiekem wel kom.
Lees de teksten van hem maar eens goed terug en niet met een vooroordeel.
Er wordt nog meer gesuggereerd maar dat heb ik al diverse keren geschreven dat ik hier niet zo nodig iets moet maar dat het uit nood is geboren.
In een ander draadje viel hij mij ook al aan met opmerkingen die nergens op slaan.


Wat naaien betreft zal ik proberen uit te leggen.
Er is nooit naar de forumleden gecommuniceerd toen het WS-forum uit de lucht ging terwijl daar wel tijd en mogelijkheden voor waren.
We moesten het doen met slappe smoesjes etc.
Daar was behoorlijk wat ongenoegen over en daar is dit forum uit ontstaan.
Al eerder is er ongenoegen geuit, ook op het oude zeilenforum maar daar is niets van terug te vinden.
Na de opstart van het nieuwe zeilen forum nog steeds geen behoorlijke uitleg en excuses naar de WS forum leden terwijl het ongenoegen alleen maar groeide en daar ook weer werd gewist of verwijdert.
Er is ook mailkontakt over geweest dus men was op de hoogte.
Na nog een paar toezeggingen dat het goed zou komen maar het toch weer niet goed kwam waren diverse leden het zat en voelden zich genaaid.
Zo ga je niet met je forumleden om en zeker niet met die leden die waardevolle bijdrages hebben geleverd.
Blijkt ook dat de content nu van Sanoma is en niet van de leden.
Als jij dat allemaal niet belangrijk vindt dat mag dat maar de mensen die dat wel belangrijk vinden mogen hun mening daar ook over geven.
In het begin heb ik dat ook diverse keren uitgelegd dat die onvrede nog wel even zal blijven en dat je er maar langs moet lezen als het je niet interesseert.

Ik hoop dat e.e.a. je duidelijk is en anders leg ik je het nog wel een keer uit.
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: inloggen

Berichtdoor fox4you » 10 Jan 2012, 01:34

chaea schreef:@Fox, ik heb al eerder geschreven dat ik je in deze hoedanigheid niet terug herken. Je bent behoorlijk nijdig en dat is helemaal nergens voor nodig.

Ik ben nog steeds mezelf maar heb nu effe tijd om me hier op uit te leven.
Als iemand niet kan inloggen en daar hier zijn verhaal over doet ener wordt in een reactie dan weer van alles bijgehaald zoals jij ook hebt kunnen lezen dan reageer ik daar op.
Fel maar niet nijdig.
Ik ben best bereid om dingen uit te leggen maar als er van alles wordt gesuggereerd over mijn persoon dan neem ik effe de tijd om daar op te reageren.
Dat deed ik altijd al dus er is niets verandert.
In een zelfde situatie heb ik jou ook wel eens mee gemaakt.
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: inloggen

Berichtdoor Bejakruiser » 10 Jan 2012, 01:44

@Fox,

Die uitleg over dat naaien heb ik hier en op Zeilen ondertussen al 100 keer gelezen. Dus dat jij dat zo ziet is mij inmiddels wel duidelijk. (en was nu dus een beetje overbodig) Maar dat wil niet zeggen dat ik dat dan ook maar zo moet zien.

En als je jou eigen berichtjes nu zo terug leest moet je het toch wel met mij eens zijn dat ze een beetje over de top zijn of niet? (zal wel niet maar vraag het toch ;) )

Maar wat was het dat jou zo stoorde aan zijn 1ste reactie in dit draadje? Daar had je wel iets meer tekst aan mogen besteden dan die uitleg over dat naaien. Want dat is mij nu nog niet duidelijk geworden. Alleen dat hij wel in kan loggen en daarmee wil beweren dat iedereen dat dan ook kan?
Bejakruiser
 
Berichten: 330
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 22:21
ligplaats:
info:

Re: inloggen

Berichtdoor fox4you » 10 Jan 2012, 02:17

Bejakruiser schreef: Dus dat jij dat zo ziet is mij inmiddels wel duidelijk. (en was nu dus een beetje overbodig) Maar dat wil niet zeggen dat ik dat dan ook maar zo moet zien.

Dat jij dat anders ziet heb ik geen enkel probleem mee en geef ik ook al diverse keren aan ook naar anderen die er anders over denken.
Maar respecteer dan ook hoe ik er over denk.
Bejakruiser schreef:En als je jou eigen berichtjes nu zo terug leest moet je het toch wel met mij eens zijn dat ze een beetje over de top zijn of niet? (zal wel niet maar vraag het toch ;) )

Als iemand dingen gaat suggereren zonder enige grond van waarheid over mijn persoon dan zal ik mij verdedigen en zelfs dat mag jij over de top vinden.
Bejakruiser schreef:Maar wat was het dat jou zo stoorde aan zijn 1ste reactie in dit draadje?

Mede door een history uit een ander draadje waarbij ook van alles gesuggereerd werd over mijn persoon had ik er genoeg aan om te reageren met een paar vragen die ook nog niet beantwoord zijn.
Was het niet beter geweest om jullie negatieve reacties aan Sanoma en consorten te richten dan negatief te reageren op leden die hun best doen om de boel aan de gang te houden.
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: inloggen

Berichtdoor Klaas » 10 Jan 2012, 03:02

tja en dan zal ik ook mijn duid in de discussie doen.
Ik heb volgens mij ergens in pagina 1 gemeld waar het probleem vandaan komt en dat is wat Fox ook ergens steeds in de kern meld en in het onderstaande stuk in de laatste alinia ook zegt.
Het is dan ook niet terecht dat men een personen vangt op woorden, en dit tot in den detail uitwerkt om zo een schuldige aan te wijzen. En ik denk dat je best blij mag zijn dat er zulke mensen op een forum zitten, zonder aanjagers en leden zoekers zal iets niet tot stand kunnen komen.
Als er ergens een schuldige is of commentaar moet worden neer gelegd is dat bij sanoma en niet bij de mensen welke er voor hebben gezorgd dat er weer een forum was en is, en daar hun nek voor durven uit te steken.
Er is ook nergens gemeld door wie dan ook dat je bij 1 forum zou moeten zitten want ik zelf zwerf aardig en zit inmiddels ook bij nog een paar andere forums, maar gezegt mag worden dat dit me wel het meest aan het hart gaat daar ik hier heb meegemaakt hoe er met mensen werd omgegaan zodra de commercie om de hoek komt spelen. En hoe dit is geworden wat het nu is.
En daar in steun ik ook de kern van fox zijn betoog, en ook ik heb indd mijn nek enigsinds uitgestoken, ook werd mij het een en ander verwetenwaardoor ik me wellicht iets wat rustiger heb opgesteld. Maar ik blijf wel bij het feit dat dit forum door en voor forum gebruikers is gecrieeerd. En daar kan een ieder best trots op zijn die zich hier mede bezighoud.
Eerder vind ik het zwak van een aantal welke op het andere forum zitten de gene die zich hier vertoeven disidenten noemen, maar zich hier niet melden. Ook vind het erg triest dat mensen waar je van dacht dat ze een hart voor het forum hadden alleen maar voor de getallen gaan. Want dat is de reden waarom een Ton zich hier niet aanmeld, en heeft hij ook bevestigd. Dit forum is hem te min.
oja voor de duidelijkheid voor vorige week vrijdag zou het forum zijn nieuwe uiterlijk hebben, en alle problemen zijn opgelost, maar als ik inlog heb ik nog steeds mijn laatste bericht geplaatst een jaar voor ik geboren werd, knap he.
en wat die van dijk zei over dat het een goed idee was voor dat mailltje, het moet nog komen hoor, ook alweer een week terug.
zo. dat is ff mijn visie, er wordt nog veel beloofd op zeilen maar er is og steeds niets veranderd. Maar een ieder wie er wil kijken of posten is daar vrij in, maar wees niet critisch want het wordt zo voor je aangepast

@Fox, tja jij noemt het dat ik was neergesabeld, ik kiel gehaald. ;) past beter op het forum ;) maar ik ben er nog hoor. ;)
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: inloggen

Berichtdoor Frieslandvaarder » 10 Jan 2012, 07:21

Rob schreef:Even zo tussen de gevechten door

Door al je cookies uit je browser te verwijderen en daarna weer opnieuw in te loggen zou het probleem met inloggen moeten verhelpen.


Hoi, Ton gaf dit ook al aan, maar helaas werkt dit ook niet, het is vreemd dat ik melding krijg dat ik ingelogged ben maar toch steeds weer melding krijg dat wachtwoord en gebruikersnaam niet overeenkomen. Heb ook wachtwoord vergeten geprobeerd. Ik moet maar wachten tot schoonzoon weer in huis is, heeft er meer handigheid in dan ik.(maar wat een discussie is dit geworden he,erg jammer)
Met vriendelijke groet
Frieslandvaarder
 
Berichten: 65
Geregistreerd: 29 Dec 2011, 13:37
Woonplaats: Amstenrade
ligplaats:
info:

Re: inloggen

Berichtdoor gast » 10 Jan 2012, 08:44

Frieslandvaarder schreef:
Rob schreef:Even zo tussen de gevechten door

Door al je cookies uit je browser te verwijderen en daarna weer opnieuw in te loggen zou het probleem met inloggen moeten verhelpen.


Hoi, Ton gaf dit ook al aan, maar helaas werkt dit ook niet, het is vreemd dat ik melding krijg dat ik ingelogged ben maar toch steeds weer melding krijg dat wachtwoord en gebruikersnaam niet overeenkomen. Heb ook wachtwoord vergeten geprobeerd. Ik moet maar wachten tot schoonzoon weer in huis is, heeft er meer handigheid in dan ik.(maar wat een discussie is dit geworden he,erg jammer)


Ja het is erg jammer.
Volgens mij is er nu wel meer dan genoeg geschreven over Sanoma en het Zeilen forum, het heeft geen enkele zin om elkaar voor rotte vis uit te maken.
Het Forum is nog erg jong en ik kan mij zo voorstellen dat met dit soort discussies in meerdere draadjes sommige leden hier straks niet meer willen komen.
Om het forum bestaansrecht te garanderen heb je elkaar nodig, duzz doe effe normaal man ;) ( Om zuiver politiek te eindigen)
gast
 

Re: inloggen

Berichtdoor sater1957 » 10 Jan 2012, 09:30

sater1957 schreef:Mij lukt het ook niet. Sanoma doet wel zijn best om klanten te lokken :-)

Hans


Ik ben er nu achter dat mijn normale browser (Google Chrome) het op dat forum niet doet.
Als ik Explorer gebruik lukt het wel.
sater1957
 
Berichten: 119
Geregistreerd: 09 Jan 2012, 10:27
Woonplaats: Amersfoort
ligplaats: Spakenburg
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten