Verdwenen leden met betekenis.

algemene discussies

Re: Verdwenen leden met betekenis.

Berichtdoor Amersfow » 31 Dec 2022, 21:57

Ik houd me altijd aan; aanhalen tot een halve slag voor die breekt :D
Gebruikers-avatar
Amersfow
 
Berichten: 1857
Geregistreerd: 27 Jan 2012, 10:49
ligplaats:
info:

Re: Verdwenen leden met betekenis.

Berichtdoor Kwokko » 31 Dec 2022, 23:13

chaea schreef:De laatste actieve bijdrage van Jan Huibers is op 4 oktober 2021 en laatste inlog 14 september dit jaar.
Ofwel bij beide personen is er geen of weinig interesse in een actieve rol.
Dit forum is opgestart door leden en voor de leden zijn, en daarom snij ik dit punt aan .


Waar maak jij je eigenlijk druk om?
Heb je er wel jeens over nagedacht ,dat een forum hosten serieus geld kost?
Ik denk dat Jan Huibers meer "bijdraagt" dan jij.

Er zijn fora ,waar de leden een financiële bijdrage moeten leveren, om het hosten in stand te kunnen houden.
Schijnbaar ben jij daar geen lid van ,want dan was je ervan op de hoogte geweest ,dat iets hosten geld kost.
Voor niets gaat de zon op ,maar voor het hosten van een site niet.
Kwokko
 

Re: Verdwenen leden met betekenis.

Berichtdoor Wilfried » 01 Jan 2023, 02:11

Waar maak jij je eigenlijk druk om?
Heb je er wel jeens over nagedacht ,dat een forum hosten serieus geld kost?
Ik denk dat Jan Huibers meer "bijdraagt" dan jij.


+ 1
Wilfried
 
Berichten: 105
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 12:48
ligplaats:
info:

Re: Verdwenen leden met betekenis.

Berichtdoor Wolf1 » 01 Jan 2023, 03:36

chaea schreef:Maar een lid die al meer dan 7 maanden niet meer actief is en al sinds 16 november 2020 geen bijdrage meer heeft geleverd, is natuurlijk niet meer geïnteresseerd in modereren.
De laatste actieve bijdrage van Jan Huibers is op 4 oktober 2021 en laatste inlog 14 september dit jaar.
Ofwel bij beide personen is er geen of weinig interesse in een actieve rol.
Dit forum is opgestart door leden en voor de leden zijn, en daarom snij ik dit punt aan .

Chaea, wat is nu het probleem ? Wil je solliciteren, naar de functie van moderator op deze site, vind je dat er iets hier niet goed gaat?
Dat beide heren niks van zich laten horen is misschien wel omdat alles, op het gebrom na, van een oude Wolf, best gladjes verloopt !
Gr. Wolf1
Afbeelding
Take Care
AaKant@hccnet.nl
Gebruikers-avatar
Wolf1
 
Berichten: 1845
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 19:24
ligplaats:
info:

Re: Verdwenen leden met betekenis.

Berichtdoor chaea » 01 Jan 2023, 13:00

Allereerst de beste wensen iedereen, hoop dat iedereen een mooi feestje heeft gehad zonder de beperkingen die 2 jaar lang ons leven bepaalde.

Maar to the point maar weer.

@Kwokko, ik constateer slechts en daar is helemaal niks mis mee.
En of ik weet wat hosting kost e/o Jan Huibers meer "bijdraagt" dan moi zijn suggestief en in principe niet relevant voor hetgeen waarom ik het topic heb gestart.
Maar om te beantwoorden, ja ik weet wat hosting kost en heb zelfs afgelopen december mijn hosting voor een site elders stopgezet.
Ik heb geen idee wat Jan Huibers heeft bijgedragen e/o er nog een bijdrage is, dit topic staat er al een paar dagen nu en daar had gewoon netjes door beheer op geantwoord kunnen worden.
Maar het was toentertijd absoluut niet de bedoeling dat 1 persoon dmv een bijdrage de hele site kon hosten, reden is simpel en ook terug te vinden op dit forum maar in een notendop, we zaten toen plotseling zonder forum omdat de hoster/eigenaar andere plannen had.
Dit forum zou vrij zijn van banners en er is alleen een uitzondering gemaakt voor Jan Huibers omdat hij hier heel actief was en, hoe ik mij voor de geest kan halen, dit forum heeft laten overzetten omdat alles heel traag liep en continu uit de lucht lag.
Maar dat was toen en ondertussen zijn er heel veel leden verdwenen en ook weer heel veel bijgekomen, nieuwe leden die misschien ook wel een bedrijfje hebben of iets willen of kunnen bijdragen, gewoon heel normaal pas op de plaats voor nieuw (of zoals eigenlijk bedoeld geen reclame)
En ik heb zeker wel bijgedragen aan dit forum, heeeeeel veel vrije tijd sowieso, het menselijke aspect maar ook financieel heb ik een duit in het zakje gedaan (zie je dat mooie logo daarboven, die is niet gratis gemaakt ;) )

Er is helemaal niks mis met doorselecteren, is denk ik zelfs belangrijk om het forum te laten bestaan, er zijn er al vele verdwenen helaas waar in sommige gevallen 1 persoon het voor het zeggen had.

@Wilfried, erg sterk hoor, ik adviseer je Facebook, daar kan je naar hartenlust plussen en minnen. :lol:

@Wolf, ik heb dit al meerdere keren geschreven.
Nee ik ambieer die functie hier absoluut NIET, en de enige reden dat ik het in begin wel was kwam omdat anderen mij naar voren schoven, en ik heb daar nog steeds spijt van door alle ellende die ik toen over mij heen via de PB, heb toen niet voor niks bedankt voor die actieve rol.
Daarbij ben ik elders al moderator in een grotere groep moderators, we zijn eigenlijk onzichtbaar maar zorgen wel voor een zo goed als ruisvrije omgeving, is daar een moderator niet meer actief dan schuift een nieuwe aan.

Dus prima als leden onzichtbaar hun job uitvoeren, maar dat is hier niet het geval.
Maar jij mag van mij wel weer moderator worden, je hebt jaren ervaring.
chaea
 
Berichten: 748
Geregistreerd: 07 Aug 2020, 20:55
ligplaats: Gieseplas
info: bootin zuidholland

Re: Verdwenen leden met betekenis.

Berichtdoor heuvels » 01 Jan 2023, 14:23

Ik run ook een forum, over iets heel anders dan watersport trouwens.
En dankzij Google Ads (1 advertentie per pagina) worden de kosten min of meer (meestal meer) gedekt.
Gebruikers-avatar
heuvels
 
Berichten: 1095
Geregistreerd: 15 Feb 2020, 17:20
Woonplaats: Maassluis
ligplaats: SW Vlietland
info: Vechtkruiser 7,20 meter
STAATSIE

Re: Verdwenen leden met betekenis.

Berichtdoor chaea » 01 Jan 2023, 15:22

heuvels schreef:Ik run ook een forum, over iets heel anders dan watersport trouwens.
En dankzij Google Ads (1 advertentie per pagina) worden de kosten min of meer (meestal meer) gedekt.



Er zijn ook van die forums waar je van alle kanten bestookt word, verschrikkelijk. Zet ik dan een Ad Block op.
chaea
 
Berichten: 748
Geregistreerd: 07 Aug 2020, 20:55
ligplaats: Gieseplas
info: bootin zuidholland

Re: Verdwenen leden met betekenis.

Berichtdoor Wilfried » 01 Jan 2023, 20:02

Chea hebben ze je ergens buiten gegooid misschien dat je hier terug komt janken ?
10 jaar geleden heb je al eens de boel verziekt hier.
Voor mij mag je terug een paar jaartjes verdwijnen hoor …
Wilfried
 
Berichten: 105
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 12:48
ligplaats:
info:

Re: Verdwenen leden met betekenis.

Berichtdoor chaea » 02 Jan 2023, 11:19

Wilfried schreef:Chea hebben ze je ergens buiten gegooid misschien dat je hier terug komt janken ?
10 jaar geleden heb je al eens de boel verziekt hier.
Voor mij mag je terug een paar jaartjes verdwijnen hoor …


Nogmaals, ik constateer alleen maar iets en ik schrijf niks wat onredelijk is.
Mocht je werkelijk problemenen hebben met mij als persoon over iets van 10 jaar geleden, doe mij daarop aanspreken op de pb of laat het rusten.
Laatst gewijzigd door chaea op 02 Jan 2023, 11:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
chaea
 
Berichten: 748
Geregistreerd: 07 Aug 2020, 20:55
ligplaats: Gieseplas
info: bootin zuidholland

Re: Verdwenen leden met betekenis.

Berichtdoor stefan » 02 Jan 2023, 11:26

@Wilfried, misschien is het goed om even 2 keer na te denken voor je dit soort opmerkingen op een forum plaatst?
Draagt niet bij aan de sfeer. Graag op de bal, niet op de man.
stefan
 
Berichten: 627
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 21:08
Woonplaats: Maastricht
ligplaats:
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten