Omdat de situatie dwingt om zo snel mogelijk afscheid te nemen van het oude forum, maar een massa mail toch wel handig is op een tijdstip dat evt vragen om bv een gereset wachtwoord, of uitleg geven waarom opnieuw geregistreerd moet worden wordt deze vrijdagavond pas verstuurd.
Vandaag het board voorzien van de NL taal, zodat de leesbaarheid is zoals gewend en geen Engelse kreten meer zichtbaar zijn.
Alles is nog niet getest en evt fouten komen wel boven water de komende dagen, ik hoop dat voor vrijdag evt fouten zijn opgelost om een beetje beheers baar weekend te hebben en niet overal tegelijk bezig te zijn.
De muis is inmiddels versleten, het knippen en plakken is daarmee even op een laag pittje komen te staan, morgen maar eens een verse scoren.
Reageer even als je de weg hebt gevonden in dit Topic, meldt evt gebreken zodat ik deze er uit kan halen.
Enkele mededelingen:
de rubriek diesel- en benzine- motoren is up to date.
-Avatars moeten als die in gebruik zijn opnieuw aangemaakt worden, die staan extern en kunnen daarom niet mee verhuizen in de backup, opnieuw aanmaken.
-Bijna alle berichten na 2 mei 2012 staan op mijn naam als poster, die worden in de toekomst omgezet ( prioriteit na overzetten alle berichten)
-Het kopiëren van berichten van het oude forum hier naar toe zal steeds per rubriek gebeuren, de BB motoren zijn bijna up to date, wel geeft dit een grote hoeveelheid oude nieuwe berichten, na lezen nieuwe berichten in de andere rubrieken, kan alles gemarkeerd worden als gelezen door de knop te gebruiken op de hoofdpagina.
-De PB bevat alleen berichten tot 2 mei 2012
-Het leden aantal is dat van 2 mei 2012, alle leden die zich aangemeld hebben na deze tijd zaten niet in de backup, deze moeten zich opnieuw registreren.