Hoe nu verder ?

algemene discussies

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor henkvd » 27 Dec 2011, 00:12

7kinderen schreef:En ik denk dat Henk, welke de beheerder en moderator is, het ook niet zal doen.
Ik ben alleen erg veel online :D



voorlopig allemaal nog helemaal niet aan de orde, er zullen bij het evt verlaten van de zeilen.nl omgeving wel meer zaken geregeld moeten worden, dat zien we dan later wel.

Ik ga nog niet vooruit lopen , veel te voorbarig en ga er nog steeds vanuit dat het niet nodig is.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4474
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor Broertje » 28 Dec 2011, 21:21

Ik zal heel eerlijk zijn, volgens mij is het wijsheid om gewoon ergens anders forumruimte te hebben en niet afhankelijk te zijn van b.v. sanoma.

Probeer de database te regelen en en zet zelf een goed forum op dit gaat echt niet werken zo.
Broertje
 
Berichten: 91
Geregistreerd: 28 Dec 2011, 21:13
ligplaats:
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor Klaas » 28 Dec 2011, 21:28

Hallo Adema welkom,

ik denk dat dat ook het gaat worden als het zeker niets wordt. Er is mischien ook al iemand wie dat wil regelen, maar ik kijk en zal eerst eens bezien wat het nieuwe gaat worden, want naar nu blijkt, volgens Ton, gaat het weer veranderen.
kweet niet waar ze mee bezig zijn daar.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor fox4you » 28 Dec 2011, 22:05

Het was ook wel weer een gigantische slappe reactie van Ton.
I.p.v. van zijn excuses aanbieden voor de gang van zaken komt hij met een kul praatje dat hij niet kon in loggen etc.
En dan nog zo'n mededeling dat alles weer gaat veranderen die n.b. haaks staat op de mededeling van Marti.

En dan krijgen we ook weer het "geduld" verhaal, :cry:
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor Klaas » 28 Dec 2011, 22:10

zo ongeveer heb ik dus ook dacht ik, en dan ook nog redelijk netjes naar hem terug geventileerd.
ik heb aan gekondigd nu daar te stoppen met reageren, als me dat lukt.
vind het een hele zielige vertoning, en heb het idee dat Ton ook aan de leiband staat, al hoop ik dat het niet zo is.Maar anders had hij toch echt wel scherper gerageerd lijkt mij.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor henkvd » 28 Dec 2011, 22:31

Net aan een hap na een drukke dag. ( gewoon werk en niet zoals gesuggereerd bij Sonema )


Het offline zijn van vandaag, is me nog niets van bekend, zal straks even bij de hoster yourbb.nl kijken of daar storings of onderhoudsmeldingen staan.

Verder ga ik eerst even lezen......
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4474
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor gast » 28 Dec 2011, 22:34

Maar Fox4You, wat wil je verder doen dan alleen klagen en roepen. Ik wil best met je mee doen met het niet hebben van geduld als je mij verteld wat voor positief resultaat daar uit voort kan komen. Ik bespaar mij liever de energie om straks -nadat mijn geduld beproeft is- als het nodig is op het nieuwe forum te klagen en aktie te ondernemen.
gast
 

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor unimog » 28 Dec 2011, 22:47

Zeer, zeer zwakke reactie van heer Aarts!
Je krijgt alleen zwakke excuses en slap geouwehoer!
"Wat je nu ziet is niet wat het wordt". Maak het dan &*%$#**&^%$# zoals het WEL wordt en wacht met omschakelen tot
alles klaar en getest is.
Je zou bijna gaan denken dat je als moderator een mooie vergoeding krijgt, anders kun je toch geen reden bedenken waarom de heren Aarts en Wolf
hun muil niet durven open trekken?
Ervaring is het leren van je fouten, sommige mensen hebben veel ervaring.
unimog
 
Berichten: 19
Geregistreerd: 20 Dec 2011, 23:10
ligplaats:
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor fox4you » 28 Dec 2011, 22:59

chaea schreef:Maar Fox4You, wat wil je verder doen dan alleen klagen en roepen. Ik wil best met je mee doen met het niet hebben van geduld als je mij verteld wat voor positief resultaat daar uit voort kan komen. Ik bespaar mij liever de energie om straks -nadat mijn geduld beproeft is- als het nodig is op het nieuwe forum te klagen en aktie te ondernemen.

Ik klaag niet maar uit heel duidelijk m'n ongenoegen over de behandeling van de Watersportforum leden door Sanoma en Zeilen en verwacht op z'n minst een oprecht excuus en geen kul over geduld en het wordt allemaal beter.
Als je mijn reacties nog eens terug leest dan kom je daar ook tegen dat ik er ook ik geloof dat het allemaal goed komt met het forum, desnoods op een andere plek en ergens anders onder gebracht.
Dat geduld verhaal spoort niemand bij die klojo's aan om actie te ondernemen of tot een oefening in nederigheid zoals ik dat eerder ook aan Marti melde.
Laatst gewijzigd door fox4you op 28 Dec 2011, 23:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor Klaas » 28 Dec 2011, 23:12

wat mijn ook opvalt is dat het hele technische en motor gebeuren niet meer wodt gevuld, wat mijn inziens inhoud dat er al een aardige leegloop zou kunnen zijn daar men niet op dit zeilen forum zou willen plaatsen, en zich totaal niet herkent. En ja ik heb ook het vage vermoeden dat wordt betaald om te zwijgen en alles maar recht te zetten met geduld en het komt goed.
Ik had ook al gemaild dat Ton zich hier had kunnen melden, en had hem ook al in het begin de link gestuurd, dan had hij hij hier gewoon kunnen reageren, en antwoorden op de manier zoals wij hem wel kunnen.
En wellicht is er goed betaald voor het oude forum wie zal het zeggen.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 103 gasten