Hoe nu verder ?

algemene discussies

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor Bejakruiser » 30 Dec 2011, 14:42

fox4you schreef:We gaan helemaal geen strijd aan met ze.
Gewoon starten en als er iemand van Sanoma gaat plassen dan passen we het weer een ietsje pietsje aan, zo kun je ze heel lang bezig houden.
Ze hebben nu amper tijd om e.e.a. op orde te brengen en dan nog tijd en dus kosten maken om ons achter de broek zitten zie ik ook niet gebeuren.

Wat voor rechten hebben wij eigenlijk.
Bij het registreren op het oude forum moest je toch ergens mee akkoord gaan of niet?

Wat maakt het eigenlijk uit en waar maken we ons druk over, opstarten die hap! :D



Ik dacht hier. Maar als ik dat verkeerd begrepen heb dan sorry daarvoor.
Maar 7kinderen ik ben ook voor het opstarten van ons eigen forum. Ik had begrepen dat het niet Henk zijn idee was om dit lang te doen. Dus dat sigdock dit wil doen is helemaal geweldig. :smt041 En als ik daar op de een of andere manier mee kan helpen dan hoor ik dit graag.
Bejakruiser
 
Berichten: 330
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 22:21
ligplaats:
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor Klaas » 30 Dec 2011, 15:12

7kinderen schreef:wordt het niet eens tijd dat we dan gaan besluiten Chaea, want je spreekt steeds van als we verder gaan, ik ben druk bezig om oudleden berichtjes te sturen, ik heb wolf ook toch weer een berichtje gestuurd en heb streker ook op de hoogte gebracht van het forum alhier. En langzaam probeer ik iedreen te achterhalen, al ben ik bij Ton gestopt, wellicht die door ook iemand anders benaderd kan worden.
dus het is wel tijd om nu dan de knoop door te hakken, wie voor nieuwe start hier is en wie niet, en laten we dan het woordt´ als´ achterwegen.


Ik zag overigens dat Ton mede beheerder is, dus ja ik snap wel waarom hij zo zwak reageerd hij staat nu als admin daar, en als je dan naar de ledenlijst ga dan vind je admin onder beheerders.
Hij zit gewoon te dicht bij het vuur.

fijn Bea, dan moeten we nu dus alleen van Henk horen wat hij gaat doen en hoe we het gaan invullen. Mocht ik nodig zijn......... maar dat is wel bekend. ;)
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor gast » 30 Dec 2011, 15:49

Ik heb al een aantal maal aangegeven dat ik de nieuwe opzet wil afwachten.
gast
 

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor Klaas » 30 Dec 2011, 18:28

maar ik heb zelf het idee dat er nu niet veel meer veranderd hoor aan het forum daar de naam zal ook niet verder worden aagepast. Maar als jij dat wil afwachten moet dat ook gerespecteerd worden, en dat doe ik ook.
maar ondertussen zal hier wel het forum gaan groeien.
En worden dingen hier wel direct aangepast als dat zou moeten. Ik heb eigelijk mijn keuze dan ook wel gemaakt.Maar dat is wel duidelijk :)
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor pleysant » 30 Dec 2011, 23:42

Beste leden,
forum gevonden,nu afwachten hoe het gaat lopen,zat ook altijd op het oude forum en heb daar regelmatig en indien nodig informatie gevraagd en hierna goede technische informatie verkregen.
Ik hoop dat dit op dezelfde manier ongeveer verder gaat,en bij wat ergenissen betreft,daar ging ik als het gebeurde aan voorbij en liet dit links liggen.[oor in oor uit]
Mijn boot een oude Veha 9.99x3.25,vaar veel in frankrijk,thuishaven R'dam.

Vrg.Ed
pleysant
 
Berichten: 239
Geregistreerd: 30 Dec 2011, 23:10
Woonplaats: DenHaag
ligplaats: Rotterdam
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor vuuren1 » 31 Dec 2011, 00:18

chaea schreef:Ik heb al een aantal maal aangegeven dat ik de nieuwe opzet wil afwachten.


Ik ook.
Ik wacht op een fraai forum van Sanoma en anders zijn we allemaal weg en hebben zij niets meer..
De adverterrders zullen zonder forumactiviteiten ook snel verdwenen zijn.
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor Klaas » 31 Dec 2011, 01:45

maar hoelang blijven we dan wachten, ik bedoel het logo zeilen zal echt verder niet weggaan zoals het nu staat, denk dat de kleur ook niet echt zal veranderen, er is sinds de laatste verandering van het woord zeilen naar een stuurrat niets meer veranderd.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor henkvd » 31 Dec 2011, 01:52

Dat het nog ooit goed gaat komen met Zeilen ! Wie meer weet mag het zeggen, maar de kans lijkt me onwaarschijnlijk klein, de prioriteit is in ieder geval aan de zichtbare kant 0,0.

De beloofde voor Kerst, werd voor Oud jaar en met nog minder dan 24 uur te gaan is die kans aannemelijk klein dat er is gebeurd.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4463
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor laserdevil » 31 Dec 2011, 02:04

Hèhè , laserdevil , oftewel chrit is ook weer back in business.
Iedere dag meer en meer kwaad gemaakt en op een verdomde e-mail zitten wachten tot ik weer mee kon doen.
Het is 1 grote puinhoop en de schat aan informatie bij ons oude forum lijkt ook verloren.
In een woord , een grote schande , hoe wij behandeld worden.
Als ik inlog sta ik ook als ingelogd , maar als ik een reactie wil plaatsen , moet ik me eerst registreren.
Ik voel me behoorlijk buitengesloten door dat verwaande elitaire groepje hufters.
Hoop dat er snel wat gebeurt.
Ik mis wolf en vuuren hun scherpe , doch eerlijke commentaar , en ton z'n genuanceerde antwoorden.
En zo zijn er wel meer.
Ik was echt aan iedereen gehecht en het voelde als een familie.
Het voelt alsof de familie uit elkaar gerukt is.
chrit van den elzen.
Gebruikers-avatar
laserdevil
 
Berichten: 827
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 01:57
Woonplaats: venlo.
ligplaats: rijkel
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor Klaas » 31 Dec 2011, 02:19

He laserdevil,
Ook welkom hier. Oke ik begrijp dat jij zelf de weg heb gevonden, mijn ecuus dat ik je niet heb bereikt, maar doe mijn best er zoveel mogelijk te bereiken. En ik kan dat allen via de pb van dat andere forum. En ja als je daar niet tot slecht op kan komen dan hebben pb weinig zin, maar voor mij als lid het enigste middel. Maar nogmaals fijn dat je de weg heb gevonden.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten