Hoe nu verder ?

algemene discussies

Hoe nu verder ?

Berichtdoor henkvd » 23 Dec 2011, 00:46

Het nieuwe zeilen.nl forum bied voor als nog weinig hoop op een zonnige toekomst.
Hoe gaan we nu verder, afwachten of zorgen dat we hier meer leven in de brouwerij krijgen ?
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4463
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor Klaas » 23 Dec 2011, 01:25

wellicht dat we dat laatste wel kunnen ondernemen zelfs marti weet niet wat er nu gaat gebeuren, ik heb een mailtje van hem gekregen waarin hij dit ook aangeeft, en het blijkt er ook heel anders uit te zien dan wat er ook door hem werd verwacht, hij had het oa over het logo.
maar ik heb geen verdere adressen meer van oud forum leden, maar marti wellicht wel van de andere moderatoren van het vormalige ws forum en kan hij door linken, als hij zich hier uitraard meld.
ik heb hem dit adres ook nog maar gegeven daar hij deze niet meer had en hun forum ook dus geheel plat ligt.

als dat daar wordt rond gemaild komt er wellicht wat meer deze kant op. Dan ben je toch nog aan een groot avontuur begonnen Henk.
Jammer overiges dat de moderatoren van het ws forum hier ook niet zelf even hebben gekeken, zoals en wolf 1, of een ton, die hadden een hoop adressen. We moeten dan toch als door zetten van de grond af beginnen.
mochten ze wel mee kijken laat dan dat iig even blijken
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor Klaas » 23 Dec 2011, 13:54

Er is wel weer iets gebeurd, en naar het schijnt gaan ze een soort bom mail doen naar alle leden van de forums met de link en om weer te kunnen inloggen, gaan zelfs tussen kerst en oud op nieuw nog verder.
Maar verder is het nog afwachten, ik moet het nog maar zien heb iig wel al aangeven dat mijn langste dagen zijn geteld op het forum als er nu niet snel iets verbeterd, en daar houd ik het voor nu even. bij.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor henkvd » 23 Dec 2011, 20:24

Tot nu toe, is het online zetten van Zeilen.nl niet heel erg slim natuurlijk, ze hadden het beter achter wegen kunnen laten tot dat er een werkend geheel was, nu lijkt het nergens op met een deels geconverteerde oude website die alleen nog een halfjaar achter loopt en waarbij de mogelijkheid tot posten nog niet actief is.

Verder afwachten en ik zal eens kijken of ik de kreet watersport forum bij google wat omhoog kan schoppen.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4463
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor Klaas » 24 Dec 2011, 10:50

ik wet niet hoe er achter mail adrssen kan worden verkomen, v vuren en ton aards heb k en verder maarten klop, voor de rest heb ik eigelijk geen mail adressen weet wel dat er een aantal overgestapt zijn naar een ander forum of eigelijk 2 andere forums. en de rest heb ik nog niet ergens gezien, of ze hebben andere nicknamen genomen.
ik zal ook wel even onderzoeken, sailor wim is op zijn eigen forum. Beakruiser ook nog niet gezien. de drukker ook niet. helaas komt Marti ook niet opduiken hier, die heeft wellicht ook nog wat toegang tot mail adressen. als zehier aan mee willen starten. Ton en Wolf zou ik niet weten of ze zullen komen, ik verwacht dat zij afblijven wachten wat het beheer doet, en tja. het zal veel zijn , maar zoals verwacht hebben ze kerst niet gehaald
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor byl54 » 24 Dec 2011, 13:31

Even afwachten en dan een link plaatsen op het zeilersform, mag ik hier wel komen heb een motorbootje en zeilboot 8-)

Groeten en denk aan het oliepeil
byl54
 

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor henkvd » 24 Dec 2011, 13:49

@byl54 iedereen is welkom, toch even benieuwt hoe je hier terecht bent gekomen, zover ik weet staan er nu nergens meer links hier naar toe, omhoog krijgen bij Google heeft nog even tijd nodig.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4463
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor Klaas » 24 Dec 2011, 14:22

Ja tuurlijk, iedereen is welkom. En zo was het oude ws forum ook.
En daar zaten ook gewoon zeilers bij. Maar was het een algemeen forum en niet een zeilers forum of moterboot forum.
En het nieuwe heeft daarin alvast in de beginnen de naam niet voor, en is kwa naam doelgroep gericht.
En indd afwachten, maar ze hebben het weer niet gehaald wat ze toegezegt hebben.

mail om op de hoogte van ontwikkelingen te blijven, niet
alle forum in in de lucht tot nieuwe klaar is, niet
een operationeel up to date forum dan in de lucht, niet.
er zou, werd gemeld, toch een algemene naam komen, niet
voor kerst iig kunnen posten en een mail, niet
en reclame, wel helaas, en veel te veel.

Dus het geloof dat ze wel iets krijgen voor dat iedereen weg is, heb ik niet meer. Wat ik ook al aan Marti melde, moderator van zeilen, is dat dit te lang duurd, en de active gebruikers een heil elders zullen gaan zoeken. En we hopen dat er hier ook nog wat gaan opduiken.
Maar mocht nu bijvoorbeeld het nieuwe forum ineens helemaal om gaan en wel echt een algemene indruk krijgen, wellicht dat dit dan alsnog weer gaat verdrwijnen. Zoniet dan is dit het nieuwe ws forum en moet er alleen een moderator komen en een beheerder, nu doet Henk alles alleen. En dat is niet handig en erg belastend.Maar voor nu even functioneel genoeg.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor unimog » 24 Dec 2011, 18:34

Hallo allen;

Ik heb sinds vorig jaar geen boot meer maar was toch een dagelijkse bezoeker van het watersport forum.
Mijn grote hobby is het restaureren van oude Unimogs, wat de meeset waarschijnlijk niet veel zegt.
Ik ben dan ook lid van het unimog forum, maar haalde ook een schat van informatie van het watersport forum.
Een unimog heeft namelijk ook een motor, in mijn geval de Mercedes om 352, en moet na het inlasssen van wat nieuw plaatwerk
ook geplamuurd en gespoten worden, en daar was veel kennis van aanwezig op het watersport forum.

Ik vind het dan ook heel jammer dat het oude forum om zeep geholpen is.
Is er nog ergens een reactie van een van de moderators te lezen, want ik vindt het van hun kant wel erg stil!
Is het mogelijk dat het oude forum met een financiele bijdrage van de leden overgenomen kan worden?
Ben zelf een digibeet maar er zijn ook mensen als Henk die in een half uurtje ff een forum uit de mouw schudden.
Werkt dat Yuppenforum trouwens wel, bij mij namelijk niet. :evil:

M.vr.grt.

Pieter
unimog.deruiter@gmail.com
Ervaring is het leren van je fouten, sommige mensen hebben veel ervaring.
unimog
 
Berichten: 19
Geregistreerd: 20 Dec 2011, 23:10
ligplaats:
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor henkvd » 24 Dec 2011, 18:46

unimog schreef:
Ik vind het dan ook heel jammer dat het oude forum om zeep geholpen is.
Is er nog ergens een reactie van een van de moderators te lezen, want ik vindt het van hun kant wel erg stil!
Is het mogelijk dat het oude forum met een financiele bijdrage van de leden overgenomen kan worden?
Ben zelf een digibeet maar er zijn ook mensen als Henk die in een half uurtje ff een forum uit de mouw schudden.
Werkt dat Yuppenforum trouwens wel, bij mij namelijk niet. :evil:

M.vr.grt.

Pieter
unimog.deruiter@gmail.com


Om met het laatste te beginnen zeilen.nl werkt nog niet.

Over het overnemen van het oude FORUM, geen idee, lijkt me een moeilijke zaak, betalen voor onze eigen berichten gaat ook moeilijk vallen, is immers door de leden in gebrachte informatie, denk dat het niet reeel zou zijn als Sonema door er tot nu toe een puinhoop van te maken beloont zal worden door de leden ingebrachte info.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4463
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Volgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten