Hoe nu verder ?

algemene discussies

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor Luana » 29 Dec 2011, 21:06

Ik hoop dat vanaf nu iedereen in dezelde kleur en lettertype gaat schrijven .
gr L
Luana
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 15:58
ligplaats:
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor Klaas » 29 Dec 2011, 21:15

Welkom Luna.
we zullen ons best doen. :)
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor henkvd » 29 Dec 2011, 23:27

Frieslandvaarder schreef:Hoi, ik heb mij aangemeld als frieslandvaarder daar ik met mijn oude naam , helenakruiser, geen toestemming krijg om in te loggen, heb van alles geprobeerd maar kreeg steeds de melding dat de gebruikersnaam of het wachtwoord/emailadres niet overeenkomen. Soit, dan maar zo, ben blij dat er weer gelezen kan worden en ik mag hopen dat alles binnenkort weer als het oude is. Vind het jammer dat Ton niet echt gereageerd heeft maar daar zal best wel een gegronde reden aan vastzitten, Mediabedrijven hebben meer macht dan iemand lief is en het zou mij niets verbazen dat dit er iets mee te maken heeft.

Vriendelijke groet



Probeer eens een nieuw account aan te maken met de volgende naam "Helenakruiser" , je hebt je geregistreerd met Helenakruizer.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4466
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor sigdock » 30 Dec 2011, 10:47

Zo, daar ben ik dan ook weer. Wellicht niet tot ieders blijdschap maar toch :mrgreen:

Hoe nu verder is een interessante vraag. Het zou m.i. erg mooi zijn als we een backup hebben van de database van het oude forum want dan zou het mogelijk moeten zijn om het te porten naar deze omgeving. Daarnaast kan ik op één van mijn eigen sites ruimte beschikbaar stellen en een phpbb instance neerzetten wardoor we een reclamevrij forum kunnen opbouwen. Als er dan nog wat vrijwilligers zijn die moderator en/of siteadmin willen worden dan zijn we in no-time weer up and running en zal het forum op zeilen.nl (niet te verwarren met het zeilersforum) denk ik vrij snel doodbloeden.
sigdock
 
Berichten: 191
Geregistreerd: 30 Dec 2011, 10:19
Woonplaats: Utrecht
ligplaats:
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor sinty » 30 Dec 2011, 10:52

goedemorgen sigdock, zo komen we langzaam aan toch weer bij elkaar gelukkig. mocht het zover komen ,dan ben ik in ieder geval beschikbaar iedere dag behalve op de vrijdag avond
Gebruikers-avatar
sinty
 
Berichten: 304
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 20:38
ligplaats: wsv de vlietopper
info: van lent kruiser
11 x3.60
b en h schroef
80 pk ford lehman 4 cill
d.v h . 2.35

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor fox4you » 30 Dec 2011, 11:03

sigdock schreef:Zo, daar ben ik dan ook weer. Wellicht niet tot ieders blijdschap maar toch

Mogge Utereg,
Ook een goed plan, ik word daar in ieder geval blij van.
Wanneer organiseer je een bijeenkomst voor de siteadmin figuren want dan kan het spul officieel het van start.
En zet je bankrekeningnummer on line zodat er een kleine bijdrage gestort kan worden voor de aanloopkosten en gebak en koffie (bier) voor de bijeenkomst van de siteadmin figuren. ;)
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor Klaas » 30 Dec 2011, 11:18

Hoi Sigdock,
Nou je bent welkom hoor ;) , fijn dat je er weer bij bent.

het schijnt dat as we dat doen een probleem kunnen krijgen met dat media bedrijf ivm de rechten en dergelijke, zie het topic watersport wordt zeilen, en in dat opzicht werd er geoppert om hier gewoon verder te gaan en de oude berichten op het zeilen alleen te benaderen of delen er van te coopieren als er vraag over komt. het als soort data bank gebruiken, maar verder daar uiteraard niets meer. dan bouw je vanzelf weer een nieuw bestand van gegevens op. Maar geloof dat daar nog aan wordt gewerkt, om uit te zoeken wat we wel en niet kunnen.
voorlopig proberen om mensen hier weer te krijgen zodat je veel berichten krijg en dat zou in houden dat je steeds makkelijker wordt gevonden.
en ja ik ben alle dagen beschikbaar, dus mocht mocht er nog iemand ergens nodig kan er ook een beroep op mij gedaan worden
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor Arthur » 30 Dec 2011, 11:20

Gefeliciteerd @Klaas. :smt035
Almost all old truckers survive cancer, but I am still fighting against it.
Gebruikers-avatar
Arthur
 
Berichten: 617
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 16:29
Woonplaats: Brunssum
ligplaats: Agios Nikolaos
info: Ik vaar met een houten kaik, een voormalige Griekse vissersboot.
6.50mx2.40mx0.70m

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor sigdock » 30 Dec 2011, 11:30

7kinderen schreef:Hoi Sigdock,
Nou je bent welkom hoor ;) , fijn dat je er weer bij bent.

het schijnt dat as we dat doen een probleem kunnen krijgen met dat media bedrijf ivm de rechten en dergelijke, zie het topic watersport wordt zeilen, en in dat opzicht werd er geoppert om hier gewoon verder te gaan en de oude berichten op het zeilen alleen te benaderen of delen er van te coopieren als er vraag over komt. het als soort data bank gebruiken, maar verder daar uiteraard niets meer. dan bouw je vanzelf weer een nieuw bestand van gegevens op. Maar geloof dat daar nog aan wordt gewerkt, om uit te zoeken wat we wel en niet kunnen.
voorlopig proberen om mensen hier weer te krijgen zodat je veel berichten krijg en dat zou in houden dat je steeds makkelijker wordt gevonden.
en ja ik ben alle dagen beschikbaar, dus mocht mocht er nog iemand ergens nodig kan er ook een beroep op mij gedaan worden


Die 'problemen' ben ik niet zo bang voor, het is content die we zelf hebben geschreven en daar hebben we dan ook zelf de rechten op ongeacht wat er in een paar wazige copyright notices staat. Los daarvan zou ik een database-backup wel handig vinden omdat je dan ook alle leden meekrijgt want die staan daar ook in. En natuurlijk gewoom omdat ik ook wil weten of het technisch kan, ik ben namelijk één van die ICT-nerds waar al heel wat op af is gescholden door bepaalde mensen :mrgreen:
sigdock
 
Berichten: 191
Geregistreerd: 30 Dec 2011, 10:19
Woonplaats: Utrecht
ligplaats:
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor Klaas » 30 Dec 2011, 11:33

He bedankt Arthur, en ja mocht toch op de pc hahaha, en nee ik het het niet laten om toch alles te blijven lezen, hahahaha. En weer schrijven. :D
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten