Hoe nu verder ?

algemene discussies

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor vuuren1 » 29 Dec 2011, 02:40

Wij denken dat we als clubje belangrijk zijn, het tegendeel is waar.
Het is nogal naief om zo te denken, kijk even naar alle berichten in de kranten die over ons sociale stelsel gaan..
Alles draait uiteindelijk om geld en (vooral) ook bij een mediabedrijf.

Zeilen heeft reclame blokken en Watersport/forum had dat niet.
Dan is het commercieel heel slim om het bijna uitgestorven Zeilen op te vullen met al die -onnozele- motorboters van dat andere forum.
Bezoekerscijfers zijn dan een prima middel om de adverteerders vast te houden en zo mogelijk uit te breiden.
Wel erg dom is om er vanuit te gaan dat dit clubje zo onnozel is als men dacht.

Dan denk ik dat Sanoma toch een stukje afhankelijk is van onze flinke club en dat we best wat inspraak mogen hebben.
Anders gaan we gewoon weg.. Dat stimuleren ze inmiddels zelf al optimaal..
Hoe onnozel is dit clubje??
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor Bejakruiser » 29 Dec 2011, 10:03

=D> Prachtig verwoord en ik ben het er helemaal mee eens. Maar wat nu dan?
Bejakruiser
 
Berichten: 330
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 22:21
ligplaats:
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor Byl54 » 29 Dec 2011, 10:18

Hoe nu verder, laten we het simpel houden en hier gewoon verder gaan, komen de andere vanzelf wel. De database wordt vanzelf wel gevuld. Belangrijk is volgens mij wel dat we het een beetje zuiver moeten houden. Mis Wolf1 wel een beetje en niet te vergeten Ceess. Ton zal ook wel verschijnen, het zijn moeilijke tijden en zijn brandstoffilters en accu's zal hij ook kwijt moeten.
Mensen gewoon volhouden het komt vanzelf goed.
Groeten en denk aan het oliepeil.
Gebruikers-avatar
Byl54
 
Berichten: 211
Geregistreerd: 25 Dec 2011, 23:17
Woonplaats: Nederland
ligplaats: Nieuwegein
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor Klaas » 29 Dec 2011, 11:12

Wellicht dat er hier en daar een mail of pb er uit kan gaan naar oud leden.
En indd dan nu stoppenen op dit topic met uiten van frustratie en dat alleen doen dan op het daarvoor betreffende kopje "watersport wordt zeilen" en hier echt alleen ideeen posten, verder ga hier vragen stellen op de topic onderdelen, Hans is er iig om deze te beantwoorden en te onderbouwen. Dan wordt dit een geordend en overzichtelijk forum en beter dan dat andere nieuwe forum uit 2002.
En mocht er ergens een vraag overzijn en is deze al eens behandeld is het een kwestie van copy base en het betreffende onderdeel staat hier ook. Ook andere gaan merken dat het stil wordt daar, maar zonder link kunnen ze dit niet 123 vinden.
Mochten we hier allen voor zijn ben ik best bereid om dat vandaag dan ook vorm te gaan geven,PB en Mailtjes versturen, binnen mijn mogelijkheden want ik ben uiteraard ook maar gewoon lid. :)
Morgen weet ik niet hoeveel ik tijd ik krijg van mijn wederhelft, dan schijn ik nl weer een jaar ouder te worden, en dat gaan ze weer vieren. :?


ene ff terzeide gelaten maar wilde ik toch even kwijt aan iedereen Als we over dat andere forum spreken, laten we dat iig in normale taal doen en ons zelf aan de regels van fatsoen houden. Dat wordt waarschijnlijk ook gewaardeerd door nieuwe en oude leden.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor Klaas » 29 Dec 2011, 11:24

Ik ga nu ff lekker varen een uurtje of 3 hoofd leeg maken en heerlijk genieten van het zingen van mijn albin.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor Frieslandvaarder » 29 Dec 2011, 13:52

Hoi, ik heb mij aangemeld als frieslandvaarder daar ik met mijn oude naam , helenakruiser, geen toestemming krijg om in te loggen, heb van alles geprobeerd maar kreeg steeds de melding dat de gebruikersnaam of het wachtwoord/emailadres niet overeenkomen. Soit, dan maar zo, ben blij dat er weer gelezen kan worden en ik mag hopen dat alles binnenkort weer als het oude is. Vind het jammer dat Ton niet echt gereageerd heeft maar daar zal best wel een gegronde reden aan vastzitten, Mediabedrijven hebben meer macht dan iemand lief is en het zou mij niets verbazen dat dit er iets mee te maken heeft.

Vriendelijke groet
Met vriendelijke groet
Frieslandvaarder
 
Berichten: 65
Geregistreerd: 29 Dec 2011, 13:37
Woonplaats: Amstenrade
ligplaats:
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor Klaas » 29 Dec 2011, 14:25

hoi Helenakruiser of frieslandvaarder,
welkom en fijn dat je er weer bij bent.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor fox4you » 29 Dec 2011, 14:27

Frieslandvaarder schreef:Hoi, ik heb mij aangemeld als frieslandvaarder daar ik met mijn oude naam , helenakruiser, geen toestemming krijg om in te loggen, heb van alles geprobeerd maar kreeg steeds de melding dat de gebruikersnaam of het wachtwoord/emailadres niet overeenkomen.


Gewoon weer met helenakruiser inloggen maar dan wachtwoord vergeten aanklikken en naar je mail gaan.
Je krijgt een mail met code en die klik je aan zodat je weer een password kunt aanmaken.
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor fox4you » 29 Dec 2011, 14:28

7kinderen schreef:hoi Helenakruiser of frieslandvaarder,
welkom en fijn dat je er weer bij bent.


Had je geen paraplu meegenomen of ben je suiker dat je zo snel terug bent :?:
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: Hoe nu verder ?

Berichtdoor Klaas » 29 Dec 2011, 14:40

fox4you schreef:
7kinderen schreef:hoi Helenakruiser of frieslandvaarder,
welkom en fijn dat je er weer bij bent.


Had je geen paraplu meegenomen of ben je suiker dat je zo snel terug bent :?:


ik zei dat ik 3 uur weg zou zijn en als ik nu op de klok kijk van laatst geplaatst voor ik weg ging en nu zit er 3 uur en 1 min tussen. das ruim tijd :D
maar ik had ook 2 kinderen mee en die waren nogal erg koud, anders was ik wel langer weggebleven. maar ze hadden geen regen voorspeld gister, maar goed was wel lekker vervrissend
o o weer erg off topic, maar wel leuk :D
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 gasten