Stem in maart op D66 want D66 krijgt het voor elkaar

algemene discussies

Re: Stem in maart op D66 want D66 krijgt het voor elkaar

Berichtdoor kajoe » 27 Jan 2021, 14:13

uiteindelijk komt het er op neer dat straks door die groene lieverdjes alles verboden word geen vaar vakanties meer geen caravan meer Electra auto,s kunnen niet trekken geen vlieg vakantiie ,s behalve snoepreisjes voor die lievertjes maar goed er blijft weinig te varen meer over als je leest dat zij vele meren dicht willen leggen met zonnepanelen .
kajoe
 
Berichten: 1377
Geregistreerd: 25 Apr 2015, 10:28
Woonplaats: terherne
ligplaats: terherne
info:

Re: Stem in maart op D66 want D66 krijgt het voor elkaar

Berichtdoor Amersfow » 27 Jan 2021, 14:51

D66 zorgt er toch voor dat we starks allemaal 1,5 ton verdienen en gezondheidszorg gratis wordt en met 50 met pensioen kunnen? Dan neem ik die VW wel voor lief.
Gebruikers-avatar
Amersfow
 
Berichten: 1866
Geregistreerd: 27 Jan 2012, 10:49
ligplaats:
info:

Re: Stem in maart op D66 want D66 krijgt het voor elkaar

Berichtdoor aadbloem » 27 Jan 2021, 15:21

Er zijn nog ligplaatsen te huur in Saint-Jean-de-Losne Frankrijk. Een prachtige jachthaven op een kruising van meerdere vaarwegen. Binnen vaarbereik zijn de Saone, Rhone, canal de Bourgonge, canal de Vosges, Doubs, canal Marne au Rhin en iets verderop de franse Moezel. Ik heb in al mijn vaartochten in Frankrijk onderweg ooit slechts één vuilwaterafvoerstation gezien en die was nog defect ook. Gevraagd aan de havenmeester: Niemand vraagt erom, niemand gebruikte het. Verder kom je daar ook geen sloepjes met D66 gezinnetjes tegen :D :D Dat idee van van dat lekkende kogelkraantje zie ik wel zitten, want elk jaar voorbij Maastricht of in Antwerpen het zegeltje verbreken en aangetekend opsturen is bizar natuurlijk. En dat is dan maar één keer per jaar maar wat denk je van al die zeezeilers die elk weekend even vanuit nederlandse zeehavens even buitengaats gaan? Elk weekend zegeltje verbreken of even gewoon even op de emmer??
aadbloem
 
Berichten: 1035
Geregistreerd: 12 Sep 2017, 13:22
Woonplaats: Aan boord
ligplaats: Box ZW9
info:

Re: Stem in maart op D66 want D66 krijgt het voor elkaar

Berichtdoor Popeye » 28 Jan 2021, 10:53

Je bedoelt denk ik canal du Rhone au Rihn?

Groet, Jack.
Homo sapiens non urinat in ventum
http://www.staverse-jol-aimee.nl/
Popeye
 
Berichten: 1710
Geregistreerd: 06 Feb 2012, 12:43
Woonplaats: Drenthe
ligplaats:
info: Verward, maar ongevaarlijk, behalve...........

Re: Stem in maart op D66 want D66 krijgt het voor elkaar

Berichtdoor aadbloem » 28 Jan 2021, 11:51

Popeye schreef:Je bedoelt denk ik canal du Rhone au Rhin?
Groet, Jack.
Heb ik eigenlijk deels al genoemd, de Doubs maar inderdaad canal Rhone au Rhin branche sud.
Canal Marne au Rhin is ook bereikbaar via het eerder genoemde canal des Vosges dat hoogstwaarschijnlijk dit jaar weer goed bevaarbaar wordt op het hoogste punt (scheidingspand, bief de partage) omdat het reservoir de Bouzey eindelijk weer gevuld kan worden vanuit de Moezel, sinds 2018.
aadbloem
 
Berichten: 1035
Geregistreerd: 12 Sep 2017, 13:22
Woonplaats: Aan boord
ligplaats: Box ZW9
info:

Re: Stem in maart op D66 want D66 krijgt het voor elkaar

Berichtdoor R.C.Grootveld » 28 Jan 2021, 13:54

Amersfow schreef:D66 zorgt er toch voor dat we starks allemaal 1,5 ton verdienen en gezondheidszorg gratis wordt en met 50 met pensioen kunnen? Dan neem ik die VW wel voor lief.

En ondertussen opgezadeld worden met een brood-en-spelen volksgericht en gekozen 'kan het mooi zeggen' blaaskaak als burgemeester . . . . :(
Pensioen is voor mij sinds 1 dec onverwacht niet meer relevant . . . :D
Rob
R.C.Grootveld
 
Berichten: 2253
Geregistreerd: 02 Mei 2012, 21:14
ligplaats:
info:

Re: Stem in maart op D66 want D66 krijgt het voor elkaar

Berichtdoor sogna mi » 28 Jan 2021, 14:12

In dit geval staat de D inderdaad voor dictatuur
sogna mi
 
Berichten: 242
Geregistreerd: 19 Jan 2012, 20:13
Woonplaats: Almere
ligplaats:
info:

Re: Stem in maart op D66 want D66 krijgt het voor elkaar

Berichtdoor helenakruiser » 28 Jan 2021, 20:04

Wat ik mij nu afvraag , is zo'n zuiveringsinstaltie op de markt ? Heb het net afgestruind maar kan er niets over vinden . Kan natuurlijk ook zijn dat ik niet genoeg gestruind heb .

Vriendelijke groet
helenakruiser
 
Berichten: 218
Geregistreerd: 31 Dec 2013, 12:35
Woonplaats: Amstenrade
ligplaats: Jutryp
info: Helenakruiser , Daf 575

Re: Stem in maart op D66 want D66 krijgt het voor elkaar

Berichtdoor bas » 29 Jan 2021, 08:26

Wat ik mij nu afvraag , is zo'n zuiveringsinstaltie op de markt ?

Dat het met een zuiveringsinstallatie wel overboord zou mogen is leuk maar volgens mij een warme worst die je voor word gehouden. Zo'n installatie zou compact, betaalbaar en onderhoudsvriendelijk moeten zijn wil het kans van slagen hebben. Wij hebben hier een installatie staan om alles volgens de eisen te mogen lozen, die is niet goedkoop, niet compact en niet bepaald vrij van onderhoud. Volgens mij voelt geen bedrijf zich geroepen om hier in te investeren om wat op de markt te kunnen brengen.
Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure you are not, in fact, surrounded by assholes.
Gebruikers-avatar
bas
 
Berichten: 1508
Geregistreerd: 07 Nov 2016, 17:32
ligplaats: Krimpen aan de Lek
info:

Re: Stem in maart op D66 want D66 krijgt het voor elkaar

Berichtdoor pascall » 29 Jan 2021, 08:51

Ik begrijp het niet!!!

Dit forum loopt er al van over, menig topic is er al aan geweid!

Ooit hier de ultieme oplossing gepost, maar nooit geen respons of bestelling op gehad!

Voor diegene die alsnog interesse hebben of die het gemist hebben, hier is hij nog een keer;

Beste mensen,

Zit ik op het potje, en schiet me toch iets te binnen, of wel naar buiten, de POEPSCHIETER!
Zelf de octrooien gieren door het hooft, stel U voor, de oplossing met vele mogelijk, en toepasselijk heden.
De POEPSCHIETER is een heuse, doordachte oplossing voor al u chit problemen, laat mij het U duidelijk maken.
De POEPSCHIETER is eigenlijk niets minder dan een verkleinde versie van de Dikke Berta van de tweede wereld oorlog, precies het zelfde maar dan anders!
Eenmaal geïnstalleerd, bij voorkeur op de voorplecht, kunt u de volumineuze loop vullen met U dagelijkse behoeften.
Als de POEPSCHIETER het hoogtepunt heeft bereikt wordt het tijd dat u in de omgeving verkeer van een van onze mooi groene polders, daar aangekomen kunt U van hartenlust U wel opgespaarde bruinebonen het weiland in knallen!
Iedereen blij, het land wordt gratis bemest en U bent uit de stront geholpen!
En denk U nu eens wat verder, u vaart uiterst stuurboord wal en er komt een zeilboot in u vizier, uuuu, ik bedoel in U vaarwater, laat deze u, nu niet de ruimte geven die het eigenlijk wel hoort te brengen.
Een schot voor de boeg zal waarschijnlijk voldoende zijn, nu hoor ik U denken, dat is oppervlaktewaterverontreiniging, ach ik denk dat oom agent daar schijt aan heeft, zo'n kleine losse flodder.
Wordt het echt menus kunt u altijd nog zo'n bruine torpedo in het witte zeil jagen, zal zeker effect geven!
Nu we toch bezig zijn, wat dacht u van een brugwachter die niet reageert op u toetertje?
Al bij al, ik zie eigenlijk geen nadelen, ik zit te denken aan een 12 en 24 volt uitvoering, in een later stadium wordt er een exemplaar ontwikkelt op biogas, nog mooier!
Als optie kunt U er ook nog een windvaan bij bestellen, wel zo handig dat U weet waar de wind vandaan komt als U van plan bent de POEPSCHIETER, eigenlijk de inhoud, het luchtruim in te sturen, stel je voor!!!

U gaat ze zien vliegen!

Mvg,

Pascal.

P.S.

Ik ben een fanatiek zeiler!

Inmiddels verbeterde versie!!!
pascall
 
Berichten: 2123
Geregistreerd: 04 Jan 2012, 15:00
ligplaats:
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 gasten