echte watersporters

algemene discussies

Re: echte watersporters

Berichtdoor broekie » 08 Sep 2021, 21:18

Overigens heb ik die speedkruiser ook gezien denk ik.
Ik maakte nog een opmerking dat we de golven zouden krijgen terwijl hij al in de haven zou liggen.
We lagen aan de steiger waar het voetveer ook afmeert, maar dan helemaal aan het einde.
Onderhoud is behoud
Gebruikers-avatar
broekie
 
Berichten: 2547
Geregistreerd: 25 Mrt 2012, 21:14
Woonplaats: Zevenhoven
ligplaats: Roelofarendsveen
info: Kotter 11,50 mtr. Bouwjaar 2014 refit 2021.

Re: echte watersporters

Berichtdoor sinty » 08 Sep 2021, 21:33

Inderdaad die heb ik ook gezien het geluid viel ook erg op leek wel een straalmotor qua geluid. Ja ik zeg steeds als er op zonnige dagen tussen 17.00 en 22.00 een politie bootje zou varen dan hebben ze er zat te pakken Ik ben geen ouwe zijkerd en een bootje wat ftjes wat gas geeft hoeft ook geen overlast te geven maar wat er nu gebeurde herhaalt zich steeds vaker ik krijg al een rolling als ik savonds lekker op de bank zit en weer zo,n ding hoor aankomen dan sta je al weer klaar om naar buiten te sprinten en de boel tegen te houden. Ik kom er al dik 25 jaar omdat het gewoon ontzettend mooi kan zijn daar en dichtbij vanaf onze haven binnen een uur ziten we in een hele andere wereld normaal genomen Gisteren 6 ooievaars hele dag langs onze kant gelopen boer was de slootjes aan het baggeren het is daar gewoon ontzettend mooi heb er met oudjaar ook gelegen was prachtig en echt stil en een perfect uitzicht. Maar inderdaad het gaat vervelen als je voor je rust weg wil normaal was t zo. Op mooie dagen altijd druk maar rond 17.00 zag je de meeste vertrekken en viel er een stilte dan lag je heerlijk daar maar nogmaals er is geen handhaving meer. Dus meer overlast
Gebruikers-avatar
sinty
 
Berichten: 304
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 20:38
ligplaats: wsv de vlietopper
info: van lent kruiser
11 x3.60
b en h schroef
80 pk ford lehman 4 cill
d.v h . 2.35

Vorige

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 gasten