officieele reactie van Ton

algemene discussies

Re: officieele reactie van Ton

Berichtdoor Klaas » 04 Jan 2012, 01:01

dit lees ik net daar.
heb Ton toch weer gevraagt om zich hier aan te sluiten maar hij wil daar nog niet aan.
maar uit zijn reactie blijkt dat het zeker nog wel even duurd voor dat het het wordt wat het zou moeten zijn.

door TonAarts » 03 jan 2012 22:56

paf3 schreef:
Beste,

Verrast keek ik daarnet naar de nieuwe lay out van het voormalige "Watersport forum"
Ik was een van die gebruikers die veel gebruik maakte van de data base, met name ten aanzien van DAF 575. Al de kennis die daar was kon je in geen enkel technisch boek terug vinden. Ik heb geprobeert te zoeken op DAF 575, maar niets. Moet ik ervan uitgaan dat alles verloren is?

Ko Dieleman (paf3)

Zeker niet. Maar door een samenloop van omstandigheden was het nu even een rommeltje.
Er wordt hard gewerkt aan allerlei zaken tegelijk (zo kan ik pas sinds vanmiddag weer inloggen als moderator) maar verloren is er niets.

Het kan even even duren, maar alles komt terug.


Gr. Ton Aarts
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: officieele reactie van Ton

Berichtdoor Wim Niessen » 04 Jan 2012, 18:26

Vanmiddag heb ik gebeld met Kees van Dijk, de hoofdredacteur van het blad Zeilen.
(voor degenen die hem ook willen bellen, zijn telefoonnummer 023 – 55 66 770)
Hij is tegenstander van de eeuwige scheiding tussen zeilers en motorbootvaarders.
Omdat – aldus Van Dijk – het Watersportforum veel goede dingen heeft is tot integratie van het forum bij Zeilen besloten. De gedachte is verder om mer forum rubrieken te gaan hanteren.
Van Dijk heeft zich gestoord aan de manier waarop alles gegaan is en zegt dat er op dit moment met man en macht wordt gewerkt om de boel in orde te krijgen. Zijn voorzichtige verwachting is dat dit aan het einde van deze week het geval zou kunnen zijn.
Ik heb hem voorgehouden dat het Watersportforum een zeer druk bezocht forum en een hechte community is waarop heel veel leden al vele jaren zitten; sommige met duizenden berichten. Deze community wordt nu door hun toedoen uit elkaar gereten. Daartegenover stelde ik dat het forum op Zeilen nagenoeg niet bezocht word en dat zij dus de plank mis slaan.
Ik heb hem de suggestie gedaan om het Watersportforum in tact te houden en er een onderdeel voor zeilers aan toe te voegen.
Ook suggereerde ik om op zo’n kort mogelijke termijn alle leden van het Watersportforum via de mail te informeren.
Over beide suggesties was hij positief.

Mijn suggestie aan iedereen zou zijn: BEL MET KEES VAN DIJK 023 - 55 66 770 !!!!!Wie weet wat het oplevert.
Wim Niessen
Wim Niessen
 
Berichten: 413
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 12:44
Woonplaats: Leidschendam
ligplaats:
info:

Re: officieele reactie van Ton

Berichtdoor susho » 04 Jan 2012, 19:09

Hij is tegenstander van de eeuwige scheiding tussen zeilers en motorbootvaarders.


kan ie niet beter bij de waterkampioen gaan werken dan? :lol:
susho
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 22:49
ligplaats:
info:

Re: officieele reactie van Ton

Berichtdoor Klaas » 04 Jan 2012, 19:30

Maar Wim ze zitten nu toch gewoon op de blaren, en daar valt nu niets aan te doen. Dit stoppen kan ook niet meer.
Het is gewoon een cente kwestie en de man zal uiteraard er alles er aan doen om ons weer terug te winnen,dat zijn inkomsten voor het blad zeilen. En daarbij ik vind als hij steld dat alles binnen een week klaar moet zijn dat weer haaks staan op de reactie van wolf en die van Ton welke aangeven dat het nog enige tijd zal duren.
Ik weet niet, en dat hij zijn best doet, ach had hij dat niet veel eerder moeten doen, nl ver voordat dit allemaal ging gebeuren, dan had dit er nooit geweest.
En een mail aan alle leden, ik moet het nog zien, maar er nog geen enkele mail ontvangen sinds wat er is gebeurd, en ze hebben al meer dan 3 kansen gehad. als je dit in een winkel gebeurt ga je er ook niet meer heen.
Ik heb niet zoveel vertrouwen(geen) meer in dat sanoma.
Ik blijf daar wel af en toe kijken dat wel, maar als je pb berichten lees loopt dat overal doorheen, werkt de link nog steeds niet, staat alles onder het forum zeilen is het verhaal van kopje watersport forum een ver achterhaalde tekst uit 2011.
als ik kijk hoe hier wordt gewerkt aan het forum door een Henk kunnen ze daar nog heel veel leren.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: officieele reactie van Ton

Berichtdoor fox4you » 04 Jan 2012, 21:16

Door een griepje was ik even niet actief maar gelukkig weer fit genoeg om e.e.a. weer te lezen.
Natuurlijk ook even op het zeilenforum gekeken naar de stand van zaken aldaar maar dat had ik beter niet kunnen doen want ik werd terstond weer onpasselijk.
Op de arrogantie van Ton z'n reacties wilde ik ook reageren maar ze hebben het mij onmogelijk gemaakt om in te loggen.
Eigenlijk maar goed ook want ik had niets overgelaten van zijn verhaal.
Uit zijn misselijk makende reacties blijkt dat hij erg ver weg staat van de (oude) WS-forumleden en geen idee heeft dat je zo niet met de forumleden omgaat.
Ergerlijk is het om te moeten lezen dat hij de zaken bagatelliseert en gebruik maakt van de discussie om z'n forum te promoten door met getallen te gaan schermen.
Wel 10.000 leden, ja, ja, waarvan 3 rode broeken actief. ;)
Hij denkt dus dat hij het forum is en vergeet voor het gemak dat wij dat zijn.

Uit het stukje van Wim,
Aldus Van Dijk (zeilen): "Hij is tegenstander van de eeuwige scheiding tussen zeilers en motorbootvaarders."

Echte zeilers hebben helemaal niets met motorbootvaarders, het is een totaal andere wereld waar de zeiler in leeft.
Van Dijk gaat het puur om de meerwaarde die het oude WS-forum heeft voor het noodlijdende zeilen Forum.
Maar dit zal geen oplossing blijken want als hij denk dat er zeilers zijn die van het zeilersforum naar het zeilenforum overstappen dan heeft hij het totaal mis.
Een ieder die aan mijn woorden twijfelt moet maar eens bij het "echte" zeilersforum registreren en het daar een poosje volgen.

Het zeilenforum is net als het blad noodleidend en maakt als een kat in nood rare sprongen en haalt zelfs een ander soort en in zijn ziel, motorboot forum binnen.
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: officieele reactie van Ton

Berichtdoor gast » 04 Jan 2012, 21:41

Ik denk dat je niet kan inloggen daar omdat er nu 2 foxforyou's zijn.
gast
 

Re: officieele reactie van Ton

Berichtdoor fox4you » 04 Jan 2012, 22:05

Dat is dan "double trouble" voor ze. ;)
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: officieele reactie van Ton

Berichtdoor antonh » 04 Jan 2012, 22:54

Het Zeilforum zal nooit wat worden voor motorboot vaarders zolang daar van die dwazen rond varen.
Er was er toch zelfs een die eiste dat de motorboot vaarder van "zijn forum" verwijdert werd door Sanoma.
Ze missen zeker de wind.
Ik heb 9 jaar een zeilboot gehad, 10 jaar een caravan, 12 jaar een camper en een catamaran.
Nu dan een motorboot maar zo een mentaliteit ben ik nog nooit tegengekomen.
Het is jammer dat al die artikelen verdwenen zijn.
Ik heb er voor mijn boot veel dingen opgestoken en ook vragen gesteld.
Die zeer snel beantwoordt zijn.
Laten we lekker hier blijven op dit forum en doorgaan op deze manier.

Anton
Houd altijd een handbreed water onder de kiel.
antonh
 
Berichten: 368
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 18:07
ligplaats: Oude Pekela
info:

Vorige

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten