officieele reactie van Ton

algemene discussies

officieele reactie van Ton

Berichtdoor Klaas » 19 Dec 2011, 19:30

hierbij heb ik antwoord uit mijn mailtje welke ik heb gestuurd naar albin maarten en ton.
ik had ze gemeld dat er uit protes een nood- protest forum is en of ze het door wilden geven aan de leden welke ze in bestand hebben.
Dit kreeg ik vanmorgen in mijn box.

Beste Klaas,

Het forum van watersport.nl is helaas plotseling uit de lucht vanwege technische redenen (een beveiligingsprobleem)

Ook ik had het liever anders gezien, maar nu het zo is moeten we nog maar een paar dagen geduld hebben…


Vr. gr. Ton


Ton Aarts
Verkoop dieselmotoren & generatorsets



T +31 (0)78 6136177
M +31 (0)6 55186845
F +31 (0)78 6149742
E ton@cmdmarine.nl
I www.cmdmarine.nl

verder niets, erg jammer maar het geeft wel aan at ook hij en zijn collega moderatoren erg overvallen zijn. maar ik blijf er bij dat er beter berichtgeving had kunnen plaatsvinden, zeker alsje weet dat er een achterdeur was, al kon ik daar niet in.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: officieele reactie van Ton

Berichtdoor henkvd » 19 Dec 2011, 22:45

Het oude Forum is ( of was vandaag nog niet gecontroleerd) is zeker niet offline, dat is pertinent niet waar, als je niet altijd uitlogde kon of kan je er nog steeds op en is het nog steeds mogelijk berichten te plaatsen.

Dit moet dan met wat wilskracht gebeuren, door creatief te werk te gaan, de kunst is niet naar het Forum overzicht, dan is iedere rubriek bereikbaar.

Wat nu is gebeurd is dat op de home pagina de door verwijzing naar Zeilen.nl wordt gegeven, meer niet.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4463
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: officieele reactie van Ton

Berichtdoor Klaas » 20 Dec 2011, 01:49

henkvd schreef:.

Wat nu is gebeurd is dat op de home pagina de door verwijzing naar Zeilen.nl wordt gegeven, meer niet.


indd als er een echte storing had of beveiligingslek geweest dan hadden ze dat ook als verwijzingstekst kunnen plaatsen. nu staat het er echt alsof het bewust is gedaan en niet als nood greep.
sterker nog er wordt gesugereerd dat het nieuwe forum zo online kan komen, tewijl als je de berichten van de moderator van het andere forum leest het wellicht nog wel eens een paar weken kan duren. :cry:
wat me ook zorgen baarde dat het een gesponserde site gaat worden wat wordt gesteund door het blad zeilen, ik voorzie in dat geval veel reclame.
maar we wachten en volgen alles op de voet.

ps Al vind ik het forum naam nu al een 2.


varen is een lust, ontspanning en gewoon heerlijk om tot je zelf te komen.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: officieele reactie van Ton

Berichtdoor Klaas » 25 Dec 2011, 17:57

hieronder de mail van marti welke ik van marti had ontvangen welke verstuurde nadat alles een dag offline was

E-mail verzenden
E-mail zoeken Toevoegen aan contactpersonenHai Klaas, Tsja, ik weet ook niet zo goed wat ik hier van moet denken ... Het logo e.d. ontbreekt, dat zou er wel moeten staan. En na heeeel veel gedoe heb ik nu een account aan kunnen maken, maar na Aan klaas smit
Van: M. Langenkamp (martil@xs4all.nl)
Verzonden: donderdag 22 december 2011 23:19:33
Aan: klaas smit (klaaspvda@live.nl)


Hai Klaas,

Tsja, ik weet ook niet zo goed wat ik hier van moet denken ... Het logo e.d. ontbreekt, dat zou er wel moeten staan.
En na heeeel veel gedoe heb ik nu een account aan kunnen maken, maar na het inloggen zijn er geen fora beschikbaar.
Ik weet het nu dus ook even niet :(

Zijn jullie nog ergens te bereiken, mocht ik een update hebben voor ik op het forum kan posten?

Groetjes, Marti

je kunt wel raden wat mijn antwoord was.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: officieele reactie van Ton

Berichtdoor Wolf1 » 31 Dec 2011, 19:55

Vind jullie initiatief geweldig maar het is nog een beetje te vroeg.
We willen Sanoma ondanks de belabberde omschakeling een kans geven !
We hebben in het verleden afspraken gemaakt en willen die nu nog nakomen.
Maar als het blijkt dat de gemaakte afspraken niet aan onze behoefte voldoen is het fijn te weten dat er een alternatief is.
Hebben ook geen idee waarom dingen zo lang duren en gegaan zijn zoals ze gegaan zijn, we gooien het maar even op het ongelukkige tijdstip in het jaar.
De eerste maand van het komende jaar zal bepalen hoe we verder gaan.
Hoop dat jullie allemaal het zelfde geduld even op kunnen brengen want de eenheid maakt ons sterk. En die eenheid is veel belangrijker als de informatie uit het oude forum, met die eenheid kunnen alle vragen van de toekomst beantwoord worden.
Voor de time being, ook gewoon een mailtje wordt beantwoord !
Gr. Wolf1
Laatst gewijzigd door Wolf1 op 01 Jan 2012, 20:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
Take Care
AaKant@hccnet.nl
Gebruikers-avatar
Wolf1
 
Berichten: 1838
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 19:24
ligplaats:
info:

Re: officieele reactie van Ton

Berichtdoor henkvd » 31 Dec 2011, 20:21

@ Wolf1

Ik snap je hoopt op een goede afloop, die had ik ook, echter, de snelheid en prioriteit die kennelijk gesteld wordt, is ver beneden peil, dat doet vermoeden dat de toekomst hiermee niet hoopvol is.

Er is zichtbaar geen enkele activiteit nog mededeling , van de kant van Sonema.

De tijd zal het leren, ik vrees alleen dat het gros dan allang is afgehaakt.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4463
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: officieele reactie van Ton

Berichtdoor gast » 31 Dec 2011, 22:28

Enerzijds ben ik reuze benieuwd naar hoe het nieuwe foum er nu echt uit gaat zien (Ton schreef immers dat het een hele andere look zou krijgen). Anderzijds blijft Sanoma wederom in gebreke met informatie verstrekking, zoals Henk het zegt zo denk ik er ook over. Misschien heb ik ergens de hoop dat we straks een forum krijgen met dezelfde uitstraling als het vorige, want dat forum sprong er qua uitsraling echt bovenuit. Op enkele bekende namen na heeft zowat iedereen zich hier aangemeld en dat zegt toch wat! Het grote voordeel van dit forum is dat we het in eigen beheer houden en er geen uitgever is die het zomaar offline kan halen, dat is een erg aantrekkelijke gedachte. Minder aantrekkelijk is de gedachte dat Ton Aarts zich niet bij ons wil voegen, daar verliezen we dan echt een groot vraagbaak.

@Wolf, heb jij dan nog enige inspraak in de opzet van het Zeilen forum?
gast
 

Re: officieele reactie van Ton

Berichtdoor Klaas » 31 Dec 2011, 23:57

hallo wolf1,
ook wil ik jou een warm welkom heten op dit forum.
we zijn blij dat je je hier heb gemeld en ik denk dat jij ergens in je achterhoofd ook al geteld heb hoeveel hier nu wordt gepost in vergelijking met daar en jij kan ook de reacties lezen.
Mischien kun je ook dan realistische zeggen dat het ander forum een flop is geworden en een miskluun van de eerste orde. er zijn kansen genoeg geweest dat men een bericht naar alle deelnemers had kunnen sturen, en is allemaal niet gebeurd.
En nu zijn zo goed als alle leden van het ws forum hier aan beland en voelen zich meteen thuis, en dat is wat een forum moet uit stralen. En niet van nee het wordt weer anders en dan moeten we wennen aan iets wat het ook weer niet gaat worden en dan gaat toch weer veranderen en niemand weet wat er echt gebeurd en iedereen loopt weg. Ik zelf denk dat ze dit ook zien bij sanoma en dat de druk daar gewoon van de ketel is en dat ze het gewoon gaan laten lopen, de meeste leden zijn toch al weg.
En geduld was eerst voor kerst toen met kerst vervolgens na kerst en dan voor oud op nieuw en ja wederom weer niet gehaald, en nu hoor ik jou weer zeggen dat ze nog de hele maand januari nodig hebben, sorry, maar dit stond met een half uur, groeit per dag met circa 7 leden.
En dat zijn niet allen oude maar ook nieuwe leden, en ze voelen zich meteen thuis.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: officieele reactie van Ton

Berichtdoor Wolf1 » 01 Jan 2012, 15:15

chaea schreef:@Wolf, heb jij dan nog enige inspraak in de opzet van het Zeilen forum?

Heb geen enkele inspraak in het Sanoma forum, we hebben wel indertijd onze medewerking toegezegd, en wachten dus geduldig hoe het een en ander zich ontwikkeld,
Ton heeft op dit moment wat andere zaken aan zijn hoofd, maar we gaan zeker op de één of andere manier door !
Gr. Wolf1
Afbeelding
Take Care
AaKant@hccnet.nl
Gebruikers-avatar
Wolf1
 
Berichten: 1838
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 19:24
ligplaats:
info:

Re: officieele reactie van Ton

Berichtdoor fox4you » 01 Jan 2012, 16:12

Wolf1 schreef:Via, via heeft Sanoma bladen overgenomen, o.a. van Bootmark en daar hing ons forum aan, wat ze hier mee moesten wisten ze zelf niet, maar er is maar één gedachte hoe krijgen we een goed lopend forum aan ons blad gekoppeld.
Nu denk ik dat Sanoma best inziet dat ze het ons een beetje naar de zin moeten maken, maar ben bang dat de naam van het blad veranderen een beetje teveel gevraagd is.


Erg fijn dat we dat nu in nieuwe jaar pas moeten vernemen.
Zoals door velen al is opgemerkt rammelt de gang van zaken aan alle kanten.
De manier waarop Sanoma, zeilen en de moderatoren van WS forum met de leden zijn omgegaan is treurig. :cry:

Geduld, afwachten hadden we al gehoord nu komt daar ook "andere drukke bezigheden" bij.
Hoe serieus moeten we dit soort uitspraken nog nemen?
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Volgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten