TV aan boord is anders dan thuis

algemene discussies

Re: TV aan boord is anders dan thuis

Berichtdoor pascall » 23 Sep 2018, 14:53

Popeye schreef:Bij mij is alles verouderd, zelfs ikzelf. Keek vroeger nog wel eens journaal en een enkel programma op mijn laptopje met dvb-antennetje. Vaak niet, soms wel ontvangst, maar de laatste tijd is het helemaal over. Mijn tablet piept en kraakt ook wanneer hij niet vastgelopen is, dus die neem ik ook al niet meer mee. Alle informatie die ik nodig heb haal ik wel op mijn smartphone binnen, en verder neem ik, indien mogelijk, een stapel oude Elseviers die ik krijg van een familielid en 1 of 2 delen van "Het Bureau". Dan kan ik een poosje vooruit. Deel 3 heeft bijvoorbeeld ruim 800 bladzijden, en er zijn 7 delen! :D
Lees ze nu voor de tweede keer, maar ik sluit een derde keer ook niet uit.

Groet, Jack.


Heerlijk toch! :D
pascall
 
Berichten: 2114
Geregistreerd: 04 Jan 2012, 15:00
ligplaats:
info:

Re: TV aan boord is anders dan thuis

Berichtdoor Marie Christina » 23 Sep 2018, 16:04

Ik eis dat Jack gaat TV kijken!

Hahaha, nee hoor. Gekheid. :mrgreen:
Dat is het mooie van vakantie/de boot: doen wat je wilt.
Gebruikers-avatar
Marie Christina
 
Berichten: 3471
Geregistreerd: 31 Jan 2014, 19:55
ligplaats: Noord Drenthe
info:

Re: TV aan boord is anders dan thuis

Berichtdoor Noordvaarder » 30 Sep 2018, 16:21

aadbloem schreef:ZiggoGo kijken we voornamelijk via lokale WiFi maar ook zo nu en dan via het Smartfone abonnement.

Sinds kort heb ik nu ook Ziggo thuis,en kan dus ook TV kijken via de ZiggoGo App op de smartphone,en Nokia6.
Zolang je dat via WiFi kunt doen,ook elders in een jachthaven of via een vrij punt,is er niets aan de hand.
Maar ga je dat via 4G op een GSM doen,dan moet je wel over een stevige abo te beschikken met veel Gb's.
20 minuten TV kijken = 260 Mb foetsie . :lol:
Zo ben je rap door je Mb's heen. :mrgreen:
Noordvaarder
 

Vorige

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten