Is dit een watersportforum of een zeurforum?

algemene discussies

Is dit een watersportforum of een zeurforum?

Berichtdoor vuuren1 » 01 Jan 2012, 23:31

Een watersportforum is bedoeld om watersporters onderling te helpen met hun hobby, maar hier is het stellen van weinig gefundeerde voorspellingen inmiddels favoriet.
Het blijft maar doorgaan en de verhalen over de toekomst van het oude forum worden alsmaar enger gemaakt.
Alle veronderstellingen waar diep over geschreven wordt snijden geen hout, we weten immers niks.
Of Sanoma de boel voor zichzelf aan het slopen is zal mogelijk blijken, ze hebben het zeker niet slim gespeeld.

Is het mogelijk om verder te gaan met de orde van de dag? (het bezig gaan met een forum waar het voor bedoeld is)
De steiger verzuipt inmiddels door de praat; Meerdere topics over hetzelfde onderwerp zijn eveneens verwarrend.

Laten we de boel afwachten en in die tijd gewoon weer bezig gaan met hetgeen waar een watersportforum voor bedoelt is.
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:

Re: Is dit een watersportforum of een zeurforum?

Berichtdoor Byl54 » 01 Jan 2012, 23:49

V. Vuuren =D>
Gebruikers-avatar
Byl54
 
Berichten: 211
Geregistreerd: 25 Dec 2011, 23:17
Woonplaats: Nederland
ligplaats: Nieuwegein
info:

Re: Is dit een watersportforum of een zeurforum?

Berichtdoor freekw » 02 Jan 2012, 00:30

Vergeet dat oude forum gewoon,we gaan hier wel verder (onafhangkelijk)
Dat zoeken op dat forum was ook niet alles,het was net niet wat je zocht :cry:
Gebruikers-avatar
freekw
 
Berichten: 46
Geregistreerd: 30 Dec 2011, 07:37
ligplaats:
info:

Re: Is dit een watersportforum of een zeurforum?

Berichtdoor Klaas » 02 Jan 2012, 01:07

Hans je heb helemaal gelijk. :smt023
Er wordt aan gewerkt. Maar er zijn nog steeds oude leden welke hier terug komen en hun ei ff kwijt willen.
maar zelf denk ik dat er straks een paar van die forum onderdelen een slotje moeten gaan krijgen, en de daad gaat over tot de orde van de dag :!:
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Is dit een watersportforum of een zeurforum?

Berichtdoor fox4you » 02 Jan 2012, 01:49

7kinderen schreef:Hans je heb helemaal gelijk. :smt023
Er wordt aan gewerkt. Maar er zijn nog steeds oude leden welke hier terug komen en hun ei ff kwijt willen.
maar zelf denk ik dat er straks een paar van die forum onderdelen een slotje moeten gaan krijgen, en de daad gaat over tot de orde van de dag :!:


Hou eens op over slotjes want die kenden we ook niet op het oude forum.
Als je het niet wilt lezen dan sla je het gewoon over.

Dat er nog steeds WS forummers die de weg hier naar toe gevonden hebben hun ei kwijt moeten is inderdaad waar en logies.
In de verwarring na het abrupte einde van het WS forum is er al veel gezegd en daar zal nog wel wat aan toegevoegd worden maar ook dat zal vanzelf afnemen.
Als er vanaf het begin direct en duidelijk was gereageerd dan was er ook geen verwarring en geen speculatie ontstaan.

@hans,
Dus nu moet jij ook even geduld hebben (ik krijg dat woord haast niet uit de strot) ;) met degenen die nog hun ei kwijt willen.
IK zal het maar nog een keer herhalen, het komt allemaal goed met het forum maar het moet nog even het oude ritme vinden.
Laatst gewijzigd door fox4you op 02 Jan 2012, 02:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: Is dit een watersportforum of een zeurforum?

Berichtdoor Klaas » 02 Jan 2012, 02:03

fox4you schreef:
7kinderen schreef:Hans je heb helemaal gelijk. :smt023
Er wordt aan gewerkt. Maar er zijn nog steeds oude leden welke hier terug komen en hun ei ff kwijt willen.
maar zelf denk ik dat er straks een paar van die forum onderdelen een slotje moeten gaan krijgen, en de daad gaat over tot de orde van de dag :!:


Hou eens op over slotjes want die kenden we ook niet op het oude forum.
Als je het niet wilt lezen dan sla je het gewoon over.

Dat er nog steeds WS forummers die de weg hier naar toe gevonden hebben hun ei kwijt moeten is inderdaad waar en logies.
In de verwarring na het abrupte einde van het WS forum is er al veel gezegd en daar zal nog wel wat aan toegevoegd worden maar ook dat zal vanzelf afnemen.
Als er vanaf het begin direct en duidelijk was gereageerd dan was er ook geen verwarring en geen speculatie ontstaan.

Dus nu moet jij ook even geduld hebben (ik krijg dat woord haast niet uit de strot) ;) met degenen die nog hun ei kwijt willen.
IK zal het maar nog een keer herhalen, het komt allemaal goed met het forum maar het moet nog even het oude ritme vinden.


oke oke, rustig maar.
overigens zal ik alles blijven lezen volgen hoor, ( heb niet veel anders te doen en zeker met dit soort weer)en ik vertrouw er ook gewoon op dat dit goed komt. En als ik hierin mijn mening iets mag bij stellen, tis al laat, denk ik dat als het afneemt en indd iedereen zijn of haar gevoel heeft geuit, we er vanzelf een punt aan breien en de onderwerpen met rust worden gelaten. En fox ik moet je daar gelijk in geven dat staat beter als een....... op een forum.
En als ik er nog verder over nadenk vind ik de term zeuren ook niet helemaal op zijn plaats, tis meer frustratie.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Is dit een watersportforum of een zeurforum?

Berichtdoor fox4you » 02 Jan 2012, 02:45

Je moet gewoon wat tegen elkaar kunnen zeggen en soms komt geschreven tekst onvriendelijk over maar zo is het niet bedoelt.
Internet is net een soort open riool waar je redelijk anoniem je mening in kan pleuren dus je moet niet al te teerhartig zijn als je daaraan deel neemt.
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: Is dit een watersportforum of een zeurforum?

Berichtdoor Klaas » 02 Jan 2012, 02:54

indd. Is ook zo, maar toen k het nogmaals las vond ik dat je gelijk had, en was mijn eerste reactie ook niet helemaal wat ik wilde. daarbij ben ik niet ijs hoor, smelt niet. :D
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Is dit een watersportforum of een zeurforum?

Berichtdoor boefje » 02 Jan 2012, 18:34

Ik kom niet meer op het vernieuwde forum ik hoop u allen hier steeds weer te ontmoeten.
Groetje boefje alias shark
boefje
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 02 Jan 2012, 18:30
ligplaats:
info:

Re: Is dit een watersportforum of een zeurforum?

Berichtdoor Klaas » 02 Jan 2012, 18:35

hee boefje dan ook weer welkom terug.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Volgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten