Is dit een watersportforum of een zeurforum?

algemene discussies

Re: Is dit een watersportforum of een zeurforum?

Berichtdoor stentor950 » 04 Jan 2012, 23:36

Beste forumbezoekers en beheerder(s).

Ik ben weer terug :lol: . Ben blij van het (K*t) Zeilen forum verlost te zijn. Ik zie wel dat de indeling veranderd is, maar daar zal een kwestie van wennen zijn.
Even een vraagje; Waar zijn de oude topics en bewaarde items gebleven?

Ik kijk met plezier naar de oude vertrouwde namen die ik tegenkom, en dat "gezever" gaat wel weer voorbij.
Ariadne kruiser
type: Stentor 950 OK/AK
Ligplaats WVA Aalsmeer
Gebruikers-avatar
stentor950
 
Berichten: 637
Geregistreerd: 04 Jan 2012, 23:31
Woonplaats: Hoofddorp
ligplaats: Aalsmeer
info:

Re: Is dit een watersportforum of een zeurforum?

Berichtdoor gast » 05 Jan 2012, 00:11

Beste Stentor,

Laten we zeggen welkom terug.
Een korte uitleg is op zijn plaats, al staat alles wel geschreven het oogt allemaal nog wat rommelig.
Sanoma heeft ons forum samengevoegd met het al dode zeilforum, daar was niemand blij mee en vooral omdat er maar mondjesmaat feedback was van hoe verder. Henkvd heeft toen dit "nood"forum gemaakt zodat we konden blijven zeveren ;) . Wij kregen de belofte dat we voor kerst konden inloggen op het nieuwe forum, deze belofte is tekens bijgesteld en zelfs nu is het zeilen forum verre van werkende. Nu heeft ong 90% van de aktieve leden zich hier aangemeld en is besloten hier de boel weer op te bouwen. We zijn helaas voorlopig onze data kwijt maar we kunnen nog doorlinken naar onze oude topics op het zeilforum, de tijd zal ons hier weer een kostbare database geven. We houden nu het forum onder eigen beheer en hierdoor zullen grappen als vorige maand voorkomen worden.

Dus heb je een vraag stel hem, we zullen -met hulp of zonder hulp van de oude database- proberen te beantwoorden.(vrees niet dezelfde kennis als op ons [b][u]oude forum is hier aanwezig, alleen de lay-out is anders.[/u][/b]
gast
 

Re: Is dit een watersportforum of een zeurforum?

Berichtdoor sogna mi » 19 Jan 2012, 20:43

Nadat het oude forum plots weg was werd ik eigenlijk onrustig, ik volgde toch vrijwel elke dag.
Ik heb het zeilen forum een beetje gevolgd maar daar word toch niemand blij van !!!
Blij dat dit nieuwe oude forum gemaakt is,.... dit is een verademing.

Hencc
sogna mi
 
Berichten: 242
Geregistreerd: 19 Jan 2012, 20:13
Woonplaats: Almere
ligplaats:
info:

Re: Is dit een watersportforum of een zeurforum?

Berichtdoor gast » 19 Jan 2012, 20:54

Ah kijk daar is Hencc ook, tja ik ben bang dat het niets meer gaat worden op het vernieuwde zeilforum.

Maar iig welkom terug :)
gast
 

Re: Is dit een watersportforum of een zeurforum?

Berichtdoor sogna mi » 21 Jan 2012, 21:54

Thanks,... dit is toch honderd keer beter dan op Z... de sfeer is hier gewoon okee, en is op het zeilenforum ver te zoeken.
Dit is alsof je een bekend clubhuis in loopt, ik denk dat dat HET is. :D
sogna mi
 
Berichten: 242
Geregistreerd: 19 Jan 2012, 20:13
Woonplaats: Almere
ligplaats:
info:

Vorige

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten