Onderwerp wel of geen betaling bij aankoop verzekering

algemene discussies

Re: Onderwerp wel of geen betaling bij aankoop verzekering

Berichtdoor Klaver vier » 27 Aug 2017, 08:55

Gruttepier Ik weet inmiddels dat noordvvaarder( wiebren) denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft en laat mij zeker niet door hem op de kast jagen.
Ik heb hem wel vaker uitgedaagd om met bewijs te komen,maar dan hoor je niets meer net als nu.
Maar het is rechtgezet en nu voor iedereen duidelijk.
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier
 

Re: Onderwerp wel of geen betaling bij aankoop verzekering

Berichtdoor De Waalschokker » 27 Aug 2017, 15:06

Roelof schreef:
.../...

Internet sites van aanbieders (EOC en KPN) worden daar klakkeloos aangenomen als enigste waarheid en vergeleken met praktijk ervaringen van René :o .

Niet netjes, internet sites stellen met regelmaat zaken mooier voor dan dat ze in werkelijkheid zijn.

.../...

Groet,
Roelof



Zal het nogmaals duidelijk stellen en dan is voor mij dit onderwerp gedane zaken.
Ik betaal de keurmeester van EOC (of ieamnd die hun vertegenwoordigd) niet, maw ik heb een gratis periodiek keuring in Belgie van het vlak.
Dit is natuurlijk niet gratis maar zit ingebed in mijn premie die beduidend hoog is, heb dan ook een woonschip en geen jacht waar ik soms eens een tochtje mee maak.
Dat René wel moet betalen is waarschijnlijk omdat hij andere voorwaarden heeft als ik of omdat hij weinig betaald of welke reden dan ook maar, in deze valt niet te veralgemenen omdat elk schip afzonderlijk bekeken wordt en het risico (in)gecalculeerd.
En Roelof voor de puntjes op de, ik heb niet klakkeloos de eerste beste internetsite bezocht wat gelezen en me aangesloten, heb een gesprek gehad met een vertegenwoordiger van (indertijd) EFM en op basis van de voorwaarden een contract aangegaan.
Mijn schip heeft behoorlijk wat gekost en dan maar over één nacht ijs gaan om het te verzekeren... niet mijn pakkie an. ;)

Wat andere forumleden over René zeggen voel ik me niet aansprakelijk voor, dat is voor hun rekening maar boudweg iemand leugenaar heten is erover, net als idioot... maar goed wie ben ik om deze terechtwijzing te pennen :oops:
De Waalschokker
 
Berichten: 241
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 14:30
ligplaats:
info:

Re: Onderwerp wel of geen betaling bij aankoop verzekering

Berichtdoor Roelof » 27 Aug 2017, 22:50

@ Waalschokker

Het gaat niet om een quote van jou. Noordvaarder trok de woorden woorden van Klaver vier in twijfel in het "digitenne topic" (pagina 5 / boven aan), daar heb ik op gereageerd.
Klaver vier heeft duidelijk laten zien waar de verschillen zitten tussen verschillende polissen bij dezelfde verzekeraar.
Groet,
Roelof
The bitterness of poor quality remain long after the sweetness of a low price is forgotten
Roelof
 
Berichten: 1263
Geregistreerd: 18 Aug 2015, 20:47
Woonplaats: Hoogezand / Hellevoetsluis
ligplaats: voorlopig: hoog en droog
info:

Vorige

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten