7000 leden op Zeilen..

algemene discussies

7000 leden op Zeilen..

Berichtdoor vuuren1 » 01 Mrt 2012, 01:49

Een onderwerp op het forum "Zeilen":

Vandaag zijn we op 7000 leden gekomen, een mooi getal. Vooral de laatste weken ging het snel met zo'n 200 nieuwe forumleden erbij.
Als aardigheidje zullen we binnenkort beginnen met het regelmatig verloten van wat kadootjes onder de posters op dit forum.
Binnenkort meer daarover ….


Gefeliciteerd!
Eindelijk een buitengewoon succesvol forum voor de watersporter.

Jammer dat ik dat niet kan volgen.
Mogelijk is er iets mis m.b.t. mijn lees mogelijkheden op internet of op het forum?
Ik kan het forum niet betrappen op activiteiten die in verhouding staan tot het vermelde aantal leden en de progressieve toename daar in.
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:

Re: 7000 leden op Zeilen..

Berichtdoor Harini » 01 Mrt 2012, 08:38

Ja Vuuren1 je hebt inderdaad iets gemist.
Je hebt een soort kopie van de post van Chaea.
Is foute post.
Harini
 
Berichten: 100
Geregistreerd: 01 Jan 2012, 10:07
ligplaats:
info:

Re: 7000 leden op Zeilen..

Berichtdoor vuuren1 » 02 Mrt 2012, 01:20

Ik heb inmiddels begrepen dat ik niet de enige ben die het is opgevallen dat het andere forum met merkwaardige cijfers kwam.
Toch zie ik op dit moment aldaar geen commentaar op de melding van Ton.
Is dat er geweest en in stilte weggehaald?

Ik heb al langer de indruk dat er daar druk wordt geknipt als het niet precies in hun straatje past.
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:

Re: 7000 leden op Zeilen..

Berichtdoor sigdock » 02 Mrt 2012, 17:20

Op zich is het niet zo vreemd om een snel stijgend ledental te hebben, je moet natuurlijk wel even kijken om dat voor leden het gaat. Bij vrijwel alle forumsofware is het mogelijk om volautomatisch te registeren en webbots maken dara naar hartelust gebruik van. Forumbeheerders kunnen dat verminderen door gebruik te maken van capthas of bevesitingsmails maar voorkomen lukt nooit heleaam. Aan de andere kant, als je adverteerders en investeerders wilt imponeren dan staat het natuurlijk geweldig: 7000 leden en 200 maand dag erbij. Die mensen hebben doorgaans geen benul waar het over gaat en hebben dna het idee dat het om een heel druk forum gaat. Ik zou eerder benieuwd zijn naar hoeveel postings die 7000 leden hebben gedaan en wanneer ze voor het laatst zijn ingelogd maar ja, dat ben ik dan. :ugeek:
sigdock
 
Berichten: 191
Geregistreerd: 30 Dec 2011, 10:19
Woonplaats: Utrecht
ligplaats:
info:

Re: 7000 leden op Zeilen..

Berichtdoor gast » 02 Mrt 2012, 18:46

sigdock schreef:Op zich is het niet zo vreemd om een snel stijgend ledental te hebben, je moet natuurlijk wel even kijken om dat voor leden het gaat. Bij vrijwel alle forumsofware is het mogelijk om volautomatisch te registeren en webbots maken dara naar hartelust gebruik van. Forumbeheerders kunnen dat verminderen door gebruik te maken van capthas of bevesitingsmails maar voorkomen lukt nooit heleaam. Aan de andere kant, als je adverteerders en investeerders wilt imponeren dan staat het natuurlijk geweldig: 7000 leden en 200 maand dag erbij. Die mensen hebben doorgaans geen benul waar het over gaat en hebben dna het idee dat het om een heel druk forum gaat. Ik zou eerder benieuwd zijn naar hoeveel postings die 7000 leden hebben gedaan en wanneer ze voor het laatst zijn ingelogd maar ja, dat ben ik dan. :ugeek:


De leden die er dagelijks bijkomen loggen in op Zeilen.nl en hebben waarschijnlijk niet eens het benul dat ze ook bijgeschreven worden op het forum.
Ton is blij met fictieve gevallen, ook het schermen met de 7000 andere leden gaat harstikke mank, dat zijn grotendeels nog steeds de inactieve leden van het WS forum. Ik sta nog steeds in de top tien van poster op het zeilen forum terwijl ik daar al meer dan een maand niks heb gepost, dat geeft al een beeld weer.
gast
 

Re: 7000 leden op Zeilen..

Berichtdoor oeds » 04 Mrt 2012, 19:11

Tja elke dominee predikt voor eigen parochie .
Ben bang dat dit ook weer zo'n voorbeeld is.
mensen die me niet kennen zeggen hij is gek!
mensen die me wel kennen zeggen hij is zo gek nog niet!!
Gebruikers-avatar
oeds
 
Berichten: 175
Geregistreerd: 06 Jan 2012, 17:34
Woonplaats: Drachten
ligplaats:
info:


Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten