Stilstand van aantal gebruikers

algemene discussies

Re: Stilstand van aantal gebruikers

Berichtdoor vuuren1 » 02 Mrt 2012, 00:47

@Antonh

Dus een goede zakenman waait met de wind van anderen mee om vooral te kunnen verkopen?
Zo heb ik nooit gewerkt vandaar ik als -slechte zakenman- het ver voor mijn vijftigste jaar al zeer rustig aan kon gaan doen.
Ik verkoop geen onzin en wie de waarheid niet wilde horen is nooit mijn klant geweest.

Laat mij dan die slechte zakenman zijn die weet wat hij neerschrijft en zo niet zal je van mij niets lezen.
Zo slecht dat ik altijd uit mijn opdrachtgevers kon kiezen.

Als een enkele leek maar blijft doordrammen met aantoonbare onzin zeg ik er iets van.
En dan ben ik ineens diegene die alsmaar doordramt... Dat klopt als je het zo ziet.
Dan draai je het verhaal wel om.
Wellicht komt dat omdat je zelf niet de technische kennis hebt om het hele verhaal te kunnen volgen.

Het is leuke en interessante discussie als het gaat om zaken doen en daarbij ook een heel op maat schip samenstellen voor een opdrachtgever.
Vooral is het dan een serieuze zaak omdat zo'n complex object met duizenden onderdelen eigenlijk zonder foutjes moet zijn.
Met het in een vakje plaatsen van iemand die je o.b.v. -zuiver commercieel- beoordeelt is m.i. te kort door de bocht.
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:

Re: Stilstand van aantal gebruikers

Berichtdoor Bejakruiser » 02 Mrt 2012, 00:49

Dat houd niet op tot dat er iemand van het beheer ingrijpt. Maar zoals we weten zal dat niet gebeuren helaas.
Bejakruiser
 
Berichten: 330
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 22:21
ligplaats:
info:

Re: Stilstand van aantal gebruikers

Berichtdoor vuuren1 » 02 Mrt 2012, 00:53

Bejakruiser schreef:Dat houd niet op tot dat er iemand van het beheer ingrijpt. Maar zoals we weten zal dat niet gebeuren helaas.


Even geduld hebben..
Komt goed.
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:

Re: Stilstand van aantal gebruikers

Berichtdoor quichot » 02 Mrt 2012, 09:00

Ingrijpen? Hoe moet ik dat zien? Waarom? Graag toelichting. Ik ben zeer tegen ingrijpen.
Asjeblieft geen forum waar een morele waakhond onwelgevallige postst eerst langs de grijze ons-kent-ons meetlat legt. En wie is die morele waakhond zélf dan wel? Onze lieve heer? Zijn we soms niet mans genoeg om zelf een oordeel te vormen? Of moet het persé gezellig blijven? Kom op zeg, het is Koffietijd niet!
Zo, nu eerst en bakkie koffie.
Wie vaart zit niet aan de grond.

Met schippersgroet, Guido
Gebruikers-avatar
quichot
 
Berichten: 3042
Geregistreerd: 25 Jan 2012, 10:41
Woonplaats: Amsterdam
ligplaats: wsv Swaenenburght Halfweg
info: motorbokschip Jonge Willem
H.Haring Wilnis 1910
20,56 x 4,10
verpl 40 ton
DAF dd575 1964
reg. varend erfgoed 2639

Re: Stilstand van aantal gebruikers

Berichtdoor fox4you » 02 Mrt 2012, 10:31

Er is zelfs al ergens een slotje geplaatst en er zijn nu al 2 forumleden weggejaagd.
Er roepen ook een paar mee jankers om ingrijpen dus nog effe en de "experts" preken voor eigen parochie.

Het zou voor die lieden verstandig zijn om het verhaaltje van Quichot nog eens aandachtig te lezen nadat ze hun oogkleppen hebben afgezet.
Laatst gewijzigd door fox4you op 02 Mrt 2012, 14:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: Stilstand van aantal gebruikers

Berichtdoor antonh » 02 Mrt 2012, 10:54

Vuuren1,

waarom heb je onderstaande tekst uit je bericht gehaald?

[/quote]
Anton,
Het opschrijven is niet moeilijk en ook het schrijven van absolute feiten is niet moeilijk.
Het neerzetten is wellicht storend voor de -tegenstander- die met zijn verhaal komt wat daarna weerlegd wordt door die eigenwijze vakman met (op dat gebied nogal wat ervaring).
Als vakman en/of bedrijf ga je immers niet bluffen en kom je uittsluitend met feiten waar je volledig achter kan staan.
Zo niet blijf je stil.

Zo eenvoudig kan het zijn...[/quote]


Ik had dat gedeelte ge Quote, en beschreef dat stuk in mijn bericht.
Nu is dat stuk weg uit jouw bericht weggehaald.
Het verband van mijn reactie is zo wel om zeep geholpen.
Je moet geen reactie's verminken.
Zo weet een ander ook niet waarom ik zo reageerde op jouw reactie.
Dit had ik van jou niet verwacht dat je zo iets zou doen!
Dus toch een zakenman die niet tegen zijn verlies kan.

Anton
Houd altijd een handbreed water onder de kiel.
antonh
 
Berichten: 368
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 18:07
ligplaats: Oude Pekela
info:

Re: Stilstand van aantal gebruikers

Berichtdoor Bejakruiser » 02 Mrt 2012, 13:59

fox4you schreef:Er roepen ook een paar mee jankers om ingrijpen


Lekker subtiel ;) Je kunt ook gewoon zeggen dat je mij bedoelt hoor :D Ik kan wel wat hebben.
Alleen als je mij bedoelt snap ik niet wat quichot er mee te maken heeft. Ik doelde toch echt op Harini.
Bejakruiser
 
Berichten: 330
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 22:21
ligplaats:
info:

Re: Stilstand van aantal gebruikers

Berichtdoor fox4you » 02 Mrt 2012, 14:42

Bejakruiser schreef:
fox4you schreef:Er roepen ook een paar mee jankers om ingrijpen


Lekker subtiel ;) Je kunt ook gewoon zeggen dat je mij bedoelt hoor :D Ik kan wel wat hebben.

Je kan het misschien wel hebben maar begrijp je het ook?
Bejakruiser schreef:Alleen als je mij bedoelt snap ik niet wat quichot er mee te maken heeft. Ik doelde toch echt op Harini.

Mag Harini geen eigen mening hebben?
Bejakruiser schreef:Dat houd niet op tot dat er iemand van het beheer ingrijpt. Maar zoals we weten zal dat niet gebeuren helaas.

Waarom schrijf je dan o.a. "helaas".
Je meet behoorlijk met 2 maten .
Laatst gewijzigd door fox4you op 02 Mrt 2012, 17:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: Stilstand van aantal gebruikers

Berichtdoor gast » 02 Mrt 2012, 17:42

Volgende stukje is wat ik denk als meelezend lid met mijn eigen mening;

We zijn hier nu stilaan ruim 2 maanden bezig nadat plotseling het WS forum wegviel. Erg jammer omdat het voor mij een dagelijkse routine was om deze te bezoeken en om te discusseren, te helpen of geholpen te worden. Er zijn daar pittige discussies geweest welke soms over de schreef gingen maar op de eoa manier loste het meestal snel weer op ( in mijn geval vaak via de PM als de emotie te hoog opliep) Hierdoor was ingrijpen daar haast niet nodig en was het forum zelfregulerend. Dit hadden we met z'n allen ook voor ogen met dit forum maar helaas lukt dat voor geen kant.
Het is alleen maar geruzie, dom geouwehoer, vuilspuierij en het ergste opruiereij wat ik lees en daar baal ik van als lezer.
Ik zal er geen geheim van maken dat ik er serieus over nadenk om mijn aktiviteiten hier te staken, mijn motivatie om hier te lezen en te posten is dalende.
Anders gezegd, het is hier geen zak meer aan en de sfeer is behoorlijk verpest!

Als moderator;

De afspraak was om normaal met elkaar om te gaan en dit forum vrij te houden van moderatie.
Tot hoever moet deze regel gehandhaafd blijven heb ik mij de afgelopen tijd afgevraagd, de reden van deze gedachte mag duidelijk zijn.
Ik heb de afgelopen tijd met meerdere leden contact gehad via de PM om te trachten iedereen tevreden te houden. Sommigen nemane niet de moeite om terug te reageren (maar wel door te gaan op het forum)en anderen beloofde beterschap. Ik heb in elke ruzie wel een persoonlijke mening maar als moderator ben ik unaniem te werk gegaan. Om de afspraak van het niet modereren staande te houden en iedereen de gelegeheid te geven de ruzie's uit vechten is de prullenbak in het leven geroepen, daar kan iedereen die het wil tekeer gaan zonder anderen er niet mee lastig te vallen. Helaas kiezen enkelen ervoor om door te gaan in de gewone rubrieken en zo de boel te verkladen en verkloten. Sommigen zijn van mening dat dit verkloten toegestaan is omdat er een afspraak is gemaakt over de moderatie, dus lekker lopen ouwehoeren onder het mom van een gemaakte afspraak. Er wordt geschreven dat iedereen een mening mag hebben en moet neerpennen maar als het niet in het straatje past de roep om ingrijpen. Ik lees dat de "experts" gaan preken voor eigen parochie en de oogkleppen af moeten doen.
Ik lees dat 2 forumleden zijn weggejaagd door ons modereren, ik heb eerder al gelezen dat de prullenbak onzin is. Ik lees van alles maar het belangrijkste onbreekt

Dat de ruzie's en opstokerijen de ONZIN zijn, maar helaas blijken sommigen dit juist heerlijk te vinden.

Dat de vergallers en criticasters eventjes lekker naar hunzelf kijken, de oogkleppen afdoen om te zien waarom de "expert" nu zover zijn dat ingrijpen noodzakelijk is.Er zijn misschien nu 2 leden weg (door hun eigen toedoen en niet die van de beheerdersgroep) maar ik vrees veel meer voor de goedwillende mensen die geen zin meer hebben om dit forum wat bol staat van ruzie nog te bezoeken. En dat deze leden weg zijn is de schuld van degene die ik nu hier openbaar aanspreek.

Het is simpel, iedereen stopt nu met het gedonder (dus ook postings met mijn tekst uiteengeropt) of jullie zoeken het allemaal maar lekker uit.
gast
 

Re: Stilstand van aantal gebruikers

Berichtdoor fatboy » 02 Mrt 2012, 20:03

chaea, ik zou het niet beter kunnen verwoorden ben het 1000% met je eens ik hoop dat er nou eindelijk eens gestopt wordt met dat gezever en dat het forum nou eindelijk eens normaal gaat draaien .
het kon eerst ook dus waarom nu niet!!
groet jan
fatboy
 
Berichten: 43
Geregistreerd: 01 Jan 2012, 14:59
Woonplaats: drachten
ligplaats:
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten