Stilstand van aantal gebruikers

algemene discussies

Re: Stilstand van aantal gebruikers

Berichtdoor vuuren1 » 01 Mrt 2012, 00:21

antonh schreef:Een heel goede reactie van CeesH.
Ik kijk iedere dag wel even.
Er staan vaak heel goede antwoorden van de gebruikers.
Máár, ik weet zeker als je met de mensen die soms nogal scherp reageren, oog in oog zou staan dat het heel anders over komt.
Veel mensen weten het heel goed wat betreft techniek maar opschrijven is vaak moeilijk.
Van mij mag het forum door gaan zo als het nu is.
Wordt het te heftig kan er toch geblust worden? :D :D

Anton


Anton,
Het opschrijven is niet moeilijk en ook het schrijven van absolute feiten is niet moeilijk.
Het neerzetten is wellicht storend voor de -tegenstander- die met zijn verhaal komt wat daarna weerlegd wordt door die eigenwijze vakman met (op dat gebied nogal wat ervaring).
Als vakman en/of bedrijf ga je immers niet bluffen en kom je uittsluitend met feiten waar je volledig achter kan staan.
Zo niet blijf je stil.

Zo eenvoudig kan het zijn...
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:

Re: Stilstand van aantal gebruikers

Berichtdoor Lotte » 01 Mrt 2012, 00:44

Wat ik op dit forum zo jammer vind, is dat een vraagstelling vaak ontaard in een discussie die niets meer met de originele vraag te maken heeft. Soms lijkt het wel of eerdere meningsverschillen moeten worden uitgevochten bij een nieuwe vraag. Zodra het maar even de kans krijgt, wordt het een toestand waar bij je als topicstarter denkt: laat maar.

Groet lotte
Gr Lotte
Gebruikers-avatar
Lotte
 
Berichten: 461
Geregistreerd: 01 Jan 2012, 12:58
ligplaats: Sint Nicolaasga
info: Venema Gillissen vlet 10.50 x 3.60

Re: Stilstand van aantal gebruikers

Berichtdoor gast » 01 Mrt 2012, 00:51

Lotte schreef:Wat ik op dit forum zo jammer vind, is dat een vraagstelling vaak ontaard in een discussie die niets meer met de originele vraag te maken heeft. Soms lijkt het wel of eerdere meningsverschillen moeten worden uitgevochten bij een nieuwe vraag. Zodra het maar even de kans krijgt, wordt het een toestand waar bij je als topicstarter denkt: laat maar.

Groet lotte


Dat is idd jammer.
Maar ik lees tussen het geruzie door ook hele mooie leerzame stukken.
gast
 

Re: Stilstand van aantal gebruikers

Berichtdoor vuuren1 » 01 Mrt 2012, 01:15

Lotte schreef:Wat ik op dit forum zo jammer vind, is dat een vraagstelling vaak ontaard in een discussie die niets meer met de originele vraag te maken heeft. Soms lijkt het wel of eerdere meningsverschillen moeten worden uitgevochten bij een nieuwe vraag. Zodra het maar even de kans krijgt, wordt het een toestand waar bij je als topicstarter denkt: laat maar.

Groet lotte


Mee eens, maar dit gaat op andere fora ook zo.
Het is kennelijk een fenomeen / feit waar we omheen moeten lezen.

Dus gewoon om de onzin heen lezen en je er je voordeel mee doen. Het is immers allemaal gratis.
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:

Re: Stilstand van aantal gebruikers

Berichtdoor Harini » 01 Mrt 2012, 08:25

Als iemand dan -zijn gelijk- durft aan te tonen met sluitende berekeningen gaat een enkeling er soms met (aantoonbare) onzin verhalen als een stoomwals overheen.

Forumleden zouden zich eens moeten afvragen wat het oproept om de term ONZIN te gebruiken tegen anderen.
Daar is nu genoeg over gezegd, de ONZIN en ZIN van de berekeningen en ervaringen in een paar onderwerpen.
Een ieder maakt zijn eigen berekeningen, de een doet dat praktisch en de ander denkt dat hij kan rekenen.

Vuuren1 blijft maar doorzeuren over de boiler affaire, nu tussen de regels door.
Nu, Vuuren1 als je reactie op de man af wil hebben zoals je altijd als excuus je post afdoet, hier heb je hem direct van mij.
Hou toch eens op man, je bent zo kinderachtig bezig.
Harini
 
Berichten: 100
Geregistreerd: 01 Jan 2012, 10:07
ligplaats:
info:

Re: Stilstand van aantal gebruikers

Berichtdoor sigdock » 01 Mrt 2012, 10:11

Harini, jouw reactie is imho dus een gevalletje olie op het vuur gooien en op de man spelen. Als je een probleem hebt met bepaalde personen dan zou het je sieren als je dat via een PB met de betreffende mensen uitvecht en niet op deze manier.
sigdock
 
Berichten: 191
Geregistreerd: 30 Dec 2011, 10:19
Woonplaats: Utrecht
ligplaats:
info:

Re: Stilstand van aantal gebruikers

Berichtdoor antonh » 01 Mrt 2012, 14:00

@vuuren1,

als ik hier zuiver commercieël kijk vindt ik jou een slechte zakenman.
Altijd maar doordrammen en doordrijven dat jij gelijk hebt.
Als je zakelijk bezig bent moet je dat op een andere manier doen en niet zo als jij vaak doet.
Ik ben zelf 28 jaar commercieël bezig geweest dus heb wel wat ervaring op dat gebied.

[/quote]

Anton,
Het opschrijven is niet moeilijk en ook het schrijven van absolute feiten is niet moeilijk.
Het neerzetten is wellicht storend voor de -tegenstander- die met zijn verhaal komt wat daarna weerlegd wordt door die eigenwijze vakman met (op dat gebied nogal wat ervaring).
Als vakman en/of bedrijf ga je immers niet bluffen en kom je uittsluitend met feiten waar je volledig achter kan staan.
Zo niet blijf je stil.

Zo eenvoudig kan het zijn...[/quote]

En als ik technies kijk geef jij heel goede reacties.
En daar zullen wel velen het met mij mee eens zijn.
Het is alleen dat het zo als Wim Sonneveld of Toon Hermans eens zei.
"Het komt wat rottig uit je strot".
Komt waarschijnlijk wel wat hard over.
Jij ziet dus vaak de andere forum leden als tegenstander zoals je zelf schrijft?
En Hans je zult toch wel geleerd hebben iets takt vol op te schrijven.
Als het er staat dan staat het er.
Oog in oog komt het heel anders over.

Anton


p.s. is dat water in die boiler nu nog niet warm?
Houd altijd een handbreed water onder de kiel.
antonh
 
Berichten: 368
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 18:07
ligplaats: Oude Pekela
info:

Re: Stilstand van aantal gebruikers

Berichtdoor De Waalschokker » 01 Mrt 2012, 21:46

Zucht, mijnheer/mevrouw ? "harini" gaat een scheepsbouwer eens uitleggen hoe het hoort....tja Van Vuuren heeft cijfers en een uitstekende argumentatie gebruikt in het topic over de douche, en als ik teruglees weet mijnheer/mevrouw "harini nog niet eens de juiste inhoud van zijn/haar eigen boiler.
Harini als je dit forum (wat in weze het vervolg is van het "oude Watersportforum") een beetje eer wilt aandoen leer je eerst wat over de eigenschappen van je schuit, bv inhoudsmaten om maar iets te zeggen, ipv van een zeer gewaardeerd forumer te willen onderzeiken.
Wolf heeft je een (voor jou zeer zeker uitstekend) alternatief geboden waar je het kan gaan verzieken.
De Waalschokker
 
Berichten: 241
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 14:30
ligplaats:
info:

Re: Stilstand van aantal gebruikers

Berichtdoor reijmerink » 01 Mrt 2012, 22:08

hou nou eens op met dat vergelijken..of niet meer mee doen...!! als ik als zeiler een motor vraag heb stel ik hem hier..of bij zeilersforum.nl waar iemand met de naam fer ook het een en ander snapt..Als ik een vraag heb over true wind angle versus apparant wind angle twa/awa stel ik hem op ook zeilersforum.(niet te verwarren met zeilen.nl) Wil ik iets weten over Balmar dynamo,s dan ben ik bij het amerikaanse cruisersforum en wil je een avondje echt genieten van best wel deskundig maar oeverloos heen en weer gepraat, ben ik bij practical boat owner...so what..hier weg gaan en elkaar wat prikken met het ene forum is beter dan het ander...de vraagsteller bepaald het...hij is de consument.......grtn reijmerink
reijmerink
 
Berichten: 265
Geregistreerd: 19 Jan 2012, 12:08
ligplaats:
info:

Re: Stilstand van aantal gebruikers

Berichtdoor Tally » 01 Mrt 2012, 22:59

En dit is nu exact waar Harini op uit is de boel opruien en verder niks waar maken.
Hou er nu toch eens mee op. :evil:
Piet
Tally
 
Berichten: 103
Geregistreerd: 25 Dec 2011, 23:15
Woonplaats: Franeker
ligplaats: Franeker
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten