stil

algemene discussies

stil

Berichtdoor oeds » 21 Feb 2012, 00:51

Wat is het momenteel toch stil hier. :roll:
Of zitten we allemaal te wachten op beter weer :-W
mensen die me niet kennen zeggen hij is gek!
mensen die me wel kennen zeggen hij is zo gek nog niet!!
Gebruikers-avatar
oeds
 
Berichten: 175
Geregistreerd: 06 Jan 2012, 17:34
Woonplaats: Drachten
ligplaats:
info:

Re: stil

Berichtdoor Chicken power » 21 Feb 2012, 02:06

Dat weer zal er vast, evenals het carnaval en de wintersport mee te maken hebben.

Maar wees gerust, op het 'andere' forum komen de meeste berichtjes van/op kletsniveau van de moderatoren.

Zou wel een aardige stelling voor dat forum zijn; het is ongeveer zo goed als "deaud".


Groet, Cp
Gebruikers-avatar
Chicken power
 
Berichten: 101
Geregistreerd: 25 Jan 2012, 14:04
ligplaats: Achterover
info:

Re: stil

Berichtdoor Harini » 21 Feb 2012, 08:30

Met een Vuuren op je forum is het nooit rustig.
Gaat je pubertijd weer opleven toen je overhoop lag met een zelfingenomen schoolmeester.
Maakt een mens weer jong.
Harini
 
Berichten: 100
Geregistreerd: 01 Jan 2012, 10:07
ligplaats:
info:

Re: stil

Berichtdoor Klaas » 21 Feb 2012, 08:56

Hahahah, tja, nu dit weer. Laat ik iedereen in de buurt van mijn aantal berichten komen is het weer stil hahahaha.
Maar ja ik lig ook nog een dag vast in het ijs, morgen ga ik kijken of ik weg kan komen en dan ga ik eerst naar de tuin, aardappelen planten en bonen zaaien, kleine plastic kas plaatsen en hopen dat mensen snel gaan beginnen met het ophalen van hun boot uit de werf stalling dan kan ik ook weer naar binnen voor de verlenging.

En indd, ik heb gister ook nog even gekeken op het andere forum, maar daar is het wel heel stil hoor, in verhouding is het het hier heel druk. Maar ik doe op meer forums kijken en ook daar is het nu erg rustig. Hier is nog steeds elke avond voldoende tekst om een klein uurtje te lezen. ;)
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: stil

Berichtdoor Rob Art » 21 Feb 2012, 14:40

Ik denk dat iedereen zich aan het voorbereiden is voor de tewaterlating in het voorjaar. Dan heb je natuurlijk geen tijd meer om nog even wat te tikken op het forum. :?
Succes Groetjes Robert, Barkas Delta.
Twitter: @Scheepsspotter
Gebruikers-avatar
Rob Art
 
Berichten: 234
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 18:45
Woonplaats: Haarlem
ligplaats: Westeinderplassen
info: Barkas 1100 (Vroegh & Alblas)

Re: stil

Berichtdoor de grebbe » 21 Feb 2012, 16:09

Ik denk dat veel mensen de toon van de reactie's niet meer leuk vinden, de heren vuuren en wolf geven altijd gedegen en onderbouwd antwoord en worden dan neergesabeld als betweter en schoolmeester, want mijn motor maakt koudgestart binnen 5 minuten 50 liter water warm, dus....!
Niemand zit op dat soort discussies te wachten. Zelf zou ik mijn vraag nog liever telefonisch aan Hans van Vuuren stellen.
Een beetje discussie is prima natuurlijk maar hou het liever vriendelijk.
de grebbe
 
Berichten: 17
Geregistreerd: 11 Jan 2012, 13:16
ligplaats:
info:

Re: stil

Berichtdoor Harini » 21 Feb 2012, 16:26

Het is bijna niet mogelijk om een normaal antwoord te geven zeker bij deze man Vuuren1.
Men probeert iemand direct op de details onderuit te halen.
Zeker als er een andere mening toegedaan is of de vraagsteller iets wat onhandig formuleert.
Mensen durven volgens mij niet lekker te discusseren over iets, bang om ongenadig afgemaakt te worden.
Als iemand 100 liter water in 2 minuten heet maakt, kun je zeggen dat je eraan twijfelt en klaar.
Harini
 
Berichten: 100
Geregistreerd: 01 Jan 2012, 10:07
ligplaats:
info:

Re: stil

Berichtdoor sigdock » 21 Feb 2012, 16:36

@grebbe: Wat jij omschrijft als 'gedegen en onderbouwd' wordt door anderen ervaren als arrogant en bot. Niemand heeft gelijk, het is een kwestie van persoonlijk ervaren. En dat kan leiden tot een kritische noot of, zoals jij het omschrijft, 'neersabelen'. Ook dat is een subjectief oordeel waarbij iemand wellicht zijn/haar schouders ophaalt.
Maar ach, wat heet stil... ik weet een ander forum waar het nog veel stiller is ...... :mrgreen:
sigdock
 
Berichten: 191
Geregistreerd: 30 Dec 2011, 10:19
Woonplaats: Utrecht
ligplaats:
info:

Re: stil

Berichtdoor oeds » 21 Feb 2012, 18:01

Oeps dat dit deze reactie zou uitlokken had ik nooit verwacht!
Om eerlijk te zijn is het mij persoonlijk ook nooit opgevallen dat sommige reacties dus zo zijn.
Natuurlijk krijg je bij vragen antwoorden en de ene is beter in een bepaalde materie thuis als de ander (wil het geen neersabelen noemen)maar eerder een leerzame discussie voor alle lezers.
Hiervoor zijn toch de diverse fora bedoelt die op het internet circuleren
.
Maar ben wel blij dat mijn topic gevonden is het betekend dat er ondanks de stilte lezers aanwezig zijn die zo nu en dan even langswippen.
mensen die me niet kennen zeggen hij is gek!
mensen die me wel kennen zeggen hij is zo gek nog niet!!
Gebruikers-avatar
oeds
 
Berichten: 175
Geregistreerd: 06 Jan 2012, 17:34
Woonplaats: Drachten
ligplaats:
info:

Re: stil

Berichtdoor JulienH » 21 Feb 2012, 19:34

Ik vind het hier alles behalve stil. Sinds de start van het forum een gemiddelde van ruim 50 berichten per dag. Dat vind ik niet slecht.
JulienH
 
Berichten: 71
Geregistreerd: 16 Jan 2012, 22:19
ligplaats:
info:

Volgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten