stil

algemene discussies

Re: stil

Berichtdoor JulienH » 23 Feb 2012, 17:14

Eerlijkheidshalve vind ik dat dat soort kritiek (om af te zeiken, of neer te halen) net zo goed van de "deskundigen" afkomt als van menig ander.
JulienH
 
Berichten: 71
Geregistreerd: 16 Jan 2012, 22:19
ligplaats:
info:

Re: stil

Berichtdoor Harini » 23 Feb 2012, 18:36

@JulienH. Welke informatie heeft jou het beste geholpen bij het kiezen van een eventueel warmwater/douche systeem?
Harini
 
Berichten: 100
Geregistreerd: 01 Jan 2012, 10:07
ligplaats:
info:

Re: stil

Berichtdoor vuuren1 » 23 Feb 2012, 22:35

JulienH schreef:Eerlijkheidshalve vind ik dat dat soort kritiek (om af te zeiken, of neer te halen) net zo goed van de "deskundigen" afkomt als van menig ander.


Is het trachten om onzin te corrigeren inmiddels hetzelfde als -afzeiken-?
Toon dat eens aan.
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:

Re: stil

Berichtdoor Harini » 24 Feb 2012, 07:31

De man is onverbeterlijk.
Ziet het alleen zelf niet in.
Harini
 
Berichten: 100
Geregistreerd: 01 Jan 2012, 10:07
ligplaats:
info:

Re: stil

Berichtdoor JulienH » 24 Feb 2012, 08:10

Vuuren, ik heb je al meerdere malen aangesproken op je schrijfwijze en over hoe dat over komt. Dat je dat niet tot je wil nemen of er iets mee wil doen, dat is aan jezelf. Accepteer dan dat je het soort discussies uitlokt wat we in het douchen aan boord topic konden zien. Een ieder kan al je berichten nalezen en de toon is regelmatig van dezelfde aard. Realiseer je wel dat ik totaal niks tegen je eerste theoretische reacties had in dat topic. De berekening die ik zelf deed kwam meer bij jou in de buurt dan de genoemde en geroemde 5 tot 10 minuten. Maar theorie en praktijk liggen nog al eens uit elkaar en net zo goed als jouw onderbouwing er toe doet, doet de ervaring van een ander er ook toe. Hoe kun jij nou ontkrachten wat iemand heeft ervaren?

Ik respecteer de keuze om eerlijk te zijn en de manier waarop, maar begrijp niet dat je tegelijkertijd moderator bent voor dit forum. Je geeft zelf al meerdere malen aan het niet eens te zijn met het beleid. Hoe kun je dan als visitekaartje van dit forum optreden, tegelijk ook nog eens de naam van VVMT gebruiken en het niet eens zijn met de manier van handelen hier? Bovendien is een moderator een voorbeeld voor de overige leden.
JulienH
 
Berichten: 71
Geregistreerd: 16 Jan 2012, 22:19
ligplaats:
info:

Re: stil

Berichtdoor Bejakruiser » 24 Feb 2012, 09:18

JulienH schreef: Hoe kun jij nou ontkrachten wat iemand heeft ervaren?


Omdat het gewoon absoluut niet kan.
Bejakruiser
 
Berichten: 330
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 22:21
ligplaats:
info:

Re: stil

Berichtdoor Tally » 24 Feb 2012, 09:26

Waarom niet ophouden met dit forumvervuiling ? Er gaan nu al 3 topics over het douchen , Harini blijft zijn standpunt verdedigen ondanks dat hij weet dat hij ongelijk heeft.
Mvg Piet
Tally
 
Berichten: 103
Geregistreerd: 25 Dec 2011, 23:15
Woonplaats: Franeker
ligplaats: Franeker
info:

Re: stil

Berichtdoor sigdock » 24 Feb 2012, 10:19

vuuren1 schreef:
JulienH schreef:Eerlijkheidshalve vind ik dat dat soort kritiek (om af te zeiken, of neer te halen) net zo goed van de "deskundigen" afkomt als van menig ander.


Is het trachten om onzin te corrigeren inmiddels hetzelfde als -afzeiken-?
Toon dat eens aan.


Door een bepaald taalgebruik kan het door de lezer worden -opgevat- als afzeiken. Communicatie is geen exacte wetenschap, het is een interactie van twee of meer mensen waarbij de bedoeling van de één zender op een heel andere manier kan worden uitgelegd door een ontvanger. Het gaat er dus niet om hoe jij het bedoelt, het gaat erom hoe de ander het opvat. En daarmee is het aangetoond.
sigdock
 
Berichten: 191
Geregistreerd: 30 Dec 2011, 10:19
Woonplaats: Utrecht
ligplaats:
info:

Re: stil

Berichtdoor laserdevil » 24 Feb 2012, 19:34

sigdock , wat een statement , en waar ook nog.
Diep man...... erg diep ;) .
chrit van den elzen.
Gebruikers-avatar
laserdevil
 
Berichten: 828
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 01:57
Woonplaats: venlo.
ligplaats: rijkel
info:

Re: stil

Berichtdoor Wolf1 » 24 Feb 2012, 20:14

sigdock schreef:Door een bepaald taalgebruik kan het door de lezer worden -opgevat- als afzeiken. Communicatie is geen exacte wetenschap, het is een interactie van twee of meer mensen waarbij de bedoeling van de één zender op een heel andere manier kan worden uitgelegd door een ontvanger. Het gaat er dus niet om hoe jij het bedoelt, het gaat erom hoe de ander het opvat. En daarmee is het aangetoond.
Kijk, af en toe komt er best eens wat zinnigs uit ! !
knap.
Gr. Wolf1
Afbeelding
Take Care
AaKant@hccnet.nl
Gebruikers-avatar
Wolf1
 
Berichten: 1844
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 19:24
ligplaats:
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten