Een watersportforum minder

algemene discussies

Re: Een watersportforum minder

Berichtdoor Marie Christina » 12 Jun 2016, 06:54

Wat deden jullie daar dan?
Bij mijn andere hobby, scheepsmodelbouw, kwam ik ook op een forum.
Daar heerste net zo'n soort beleid.
Bovendien werd je tot aan je voeten afgemaaid als je in de ogen van een paar forumleden iets stoms zei.
Helaas vielen die in het pulletje bij de "leiding".

Dan ga ik gewoon weg.
Niks account opheffen of zo, gewoon niet meer komen.
Ook daar was een enorme brok kennis.
Wel, die vind ik dan wel elders.
Gebruikers-avatar
Marie Christina
 
Berichten: 3471
Geregistreerd: 31 Jan 2014, 19:55
ligplaats: Noord Drenthe
info:

Re: Een watersportforum minder

Berichtdoor Popeye » 12 Jun 2016, 08:41

Het was het eerste vaarforum waarop ik terecht kwam en ben nu nog steeds forumlid. Ik hield denk ik bewust of onbewust rekening met het gevoerde beleid op het forum maar heb dat nooit als een probleem ervaren. Ik heb dan ook geen enkele behoefte om nu achteraf het forum, en Piet af te branden.

Groet, Jack.
Laatst gewijzigd door Popeye op 12 Jun 2016, 12:02, in totaal 2 keer gewijzigd.
Homo sapiens non urinat in ventum
http://www.staverse-jol-aimee.nl/
Popeye
 
Berichten: 1710
Geregistreerd: 06 Feb 2012, 12:43
Woonplaats: Drenthe
ligplaats:
info: Verward, maar ongevaarlijk, behalve...........

Re: Een watersportforum minder

Berichtdoor gast » 12 Jun 2016, 11:51

Ik denk dat het ook zo is Popeye, het forum daar is zoals hij is en het was mij ook al snel duidelijk hoe het daar met de moderatie ging.
Juist daarom beperkte ik mij tot lezen omdat het mij bekend was dat een ban zo gegeven was.

Maar om nu eenzijdig te gaan bepalen dat een heel forum moet verdwijnen terwijl je het "samen" hebt opgebouwd en er animo is om het te laten voortbestaan, nee dat snap ik niet.
gast
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: 19 Dec 2013, 14:39
ligplaats:
info:

Re: Een watersportforum minder

Berichtdoor Noordvaarder » 13 Jun 2016, 02:11

Ik kan mij ook totaal NIET herkennen in hetgeen er over dat andere forum, V4Y wordt gezegd.
Echter ik kan me wel indenken,dat er een bepaald aantal mensen van hier zijn,die daar niet hun ei kwijt konden/kunnen.
Die het niet dulden dat Piet een ander mening heeft.Want diegenen dulden hier ook geen andere mening.
Om met een bekend spreekwoord te spreken: De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
In principe heerst hier hetzefde regiem,al is de uitwerking dan niet zo rigoreus.
Om eerlijk te zijn,is een ban mij een totaal onbekend verschijnsel op V4Y.
Het zal er echt wel zijn,onkennen zal ik het niet,maar het is mij (nog) niet opgevallen.

Aan de andere kant,vind ik het niet kies,om een ander forum hier zo te moeten afbranden.
Met al de kennis en extra kennis sites die erbij zijn.
Het zou zonde zijn,als dat verloren gaat.
Ik kan me echter best voorstellen,dat Piet er totaal geen zin meer in heeft,om dat hier na te laten,na deze 3 pagina's negativiteit.

Ik had verwacht dat mensen hun verstand gebruikten.
Schijnbaar hebben de emoties de overhand,en kan men zich niet beheersen om V4Y toch nog even een trap na te geven.

V4Y leeft door de vele vlaggetjes voorlopig voort aan de mast.
Ook bij mij.
Noordvaarder
 

Re: Een watersportforum minder

Berichtdoor varg » 13 Jun 2016, 08:36

@Kodok, ik ben het helemaal met je bijdrage eens!
Arnold
b]'Varg' [/b]
LBD 9,62 m x 3.46 m x 0.80 m
Doorvaarthoogte gestreken mast: 1.95 m
Motor: Yanmar 4JH4E 53pk mech.kk.
ligplaats: Amsterdam / Nw. Meer
Gebruikers-avatar
varg
 
Berichten: 1104
Geregistreerd: 18 Dec 2013, 23:50
ligplaats:
info:

Re: Een watersportforum minder

Berichtdoor gast » 13 Jun 2016, 09:09

Volgens mij schrijf ik meermalen dat het oprecht jammer is dat het forum verdwijnt. Er is verder ook netgens benoemd dat dit forum wil samengaan in welke constructie dan ook, dat moeten we helemaal niet willen.

Ik wil Piet of wie dan ook geen enkele trap nageven, dat mensen slechte ervaringen hebben staat buiten mijn ervaring.
Dat sommigen hier een ban hebben kunnen ze aan hun zelf te danken hebben, heb ik geen weet van.
Wat ik wel weet is dat de regels erg scherp waren, er staat duidelijk in de regels dat een ban onomkeerbaar is, daar dien je dan rekening mee te houden.
Van mij mag dat forum voorbestaan, de animo is er heb ik gelezen maar dat mag kennelijk niet.

En als we het over kies hebben, wellicht dat anderen het niet opgemerkt hebben maar ik wel. Wat is het doel van je Avatar?
Want is het nu zo netjes om op dit forum het logo van v4y te voeren. Want ik kan je met 100% zekerheid zeggen dat daar niet getolereerd wordt als ik het ws logo zou voeren (en terecht)
gast
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: 19 Dec 2013, 14:39
ligplaats:
info:

Re: Een watersportforum minder

Berichtdoor Noordvaarder » 13 Jun 2016, 18:54

chaea schreef:En als we het over kies hebben, wellicht dat anderen het niet opgemerkt hebben maar ik wel. Wat is het doel van je Avatar?
Want is het nu zo netjes om op dit forum het logo van v4y te voeren. Want ik kan je met 100% zekerheid zeggen dat daar niet getolereerd wordt als ik het ws logo zou voeren (en terecht)


Ik noem bewust geen namen.Omdat ik niemand persoonlijk beschuldigen wil.
Maar jij mag het zeker graag op de man spelen.
Thanks.

Ik zal er in het vervolg rekening mee houden,met wie ik converseer/waarop ik reageer. :evil:
Wie wind zaaidt,zal storm oogsten.
Noordvaarder
 

Re: Een watersportforum minder

Berichtdoor gast » 13 Jun 2016, 19:31

Ik speel niet op de man, ik reageer op je post en daar sta achter.
Als je niemand wil beschuldigen maar toch beschuldigingen uit heb je het over een ieder die heeft gereageerd mbt ban.

Voel ik mij aangesproken, neen maar voel me wel verantwoordelijk omdat ik het topic heb gestart.
Ik heb geschreven wat ik er van vindt en ook daar sta ik achter, ik zie ook het probleem niet waarom er niet over gepraat mag worden, immers dat is daar niet mogelijk.

En als je dan moeite hebt dat er hier over het v4y forum wordt gepraat, nou dan moet je ook geen vlaggetje van V4Y voeren op dit forum.
gast
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: 19 Dec 2013, 14:39
ligplaats:
info:

Re: Een watersportforum minder

Berichtdoor pleysant » 14 Jun 2016, 13:14

Accepteren is schijnbaar moeilijk!!!!!!!!!!!

Vrg,Ed
pleysant
 
Berichten: 239
Geregistreerd: 30 Dec 2011, 23:10
Woonplaats: DenHaag
ligplaats: Rotterdam
info:

Re: Een watersportforum minder

Berichtdoor Casual » 15 Jun 2016, 14:16

Ik ga mijn vlaggetje maar strijken en bewaren als aandenken aan het eerste forum waar ik mij heb aangesloten.
Ger. Peter
Groeten van Peerke
Gebruikers-avatar
Casual
 
Berichten: 76
Geregistreerd: 03 Jan 2012, 14:22
Woonplaats: Vlijmen
ligplaats:
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten