Tanken aan het water op de kaart

algemene discussies

Re: Tanken aan het water op de kaart

Berichtdoor henkvd » 24 Dec 2017, 16:21

Op zich is daar wel een beetje over nagedacht, de diverse kleuren geven ( een beetje aan wat er verkrijgbaar is, helemaal consequent is dat echter nog niet toegepast) , LPG is niet aan gedacht, niet een heel voor de hangglidende brandstof soort voor de doelgroep.

geel is bv diesel
rood is diesel en benzine
blauw is met jerrycan niet direct aan het water tanken
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4464
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Tanken aan het water op de kaart

Berichtdoor Kitty744 » 11 Mrt 2018, 16:10

Super handig deze kaart!

Texaco
Einsteindreef 11
3563 AX Utrecht

is met jerrycans vanaf de Vecht goed te doen; c.a. 100 meter lopen. Aanleggen bij het Zandpad (voormalige hoerenboten).
Kitty744
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 11 Mrt 2018, 16:05
ligplaats: Utrecht
info:

Re: Tanken aan het water op de kaart

Berichtdoor Roelof » 11 Mrt 2018, 22:29

Kitty744 schreef:Super handig deze kaart!
(voormalige hoerenboten).

Goed dat je "Voormalig" opmerkt, anders zouden er mannen met een 5 liter cannetje de tank willen gaan opvullen of nieuwe brandstof zou alleen mogen worden opgehaald onder begeleiding van moeders de vrouw :mrgreen:

Groet,
Roelof
The bitterness of poor quality remain long after the sweetness of a low price is forgotten
Roelof
 
Berichten: 1263
Geregistreerd: 18 Aug 2015, 20:47
Woonplaats: Hoogezand / Hellevoetsluis
ligplaats: voorlopig: hoog en droog
info:

Re: Tanken aan het water op de kaart

Berichtdoor henkvd » 22 Aug 2018, 20:29

Na een bittere teleurstelling waarbij de vorige kaart door de website waar het op draaide ineens $ 100 per jaar wilde, nu doel boel aan het overzetten naar een andere site, stukje voor stukje wil ik de gegevens overzetten de eerste 25 staan er in de test fase in, er moet nog het een en ander aan geschaafd worden, maar het prille begin is er.

https://nl.batchgeo.com/map/a58e24e777e ... 088a3022dd
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4464
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Tanken aan het water op de kaart

Berichtdoor Marie Christina » 22 Aug 2018, 23:02

Oh, geweldig. :(
Daar zat je vast op te wachten.
Kan je opnieuw aan die monsterklus beginnen.
Succes gewenst
Gebruikers-avatar
Marie Christina
 
Berichten: 3471
Geregistreerd: 31 Jan 2014, 19:55
ligplaats: Noord Drenthe
info:

Re: Tanken aan het water op de kaart

Berichtdoor henkvd » 31 Aug 2018, 18:21

Staat er weer, zo goed als compleet op, loop nu alleen tegen een beperking aan van 250 punten, ga daar net overheen.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4464
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Tanken aan het water op de kaart

Berichtdoor Klaver vier » 31 Aug 2018, 19:50

Henk ik vind zoals bij Jan Huibers geen tanken aan het water er staat immers geen pomp,en een tankwagen laten komen kan iedereen wel.
Ik vind tanken aan het water iets anders,daar vaar je heen tankt en ben weer weg,dat vind ik duidelijk anders als een tankwagen laten komen
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier
 

Re: Tanken aan het water op de kaart

Berichtdoor henkvd » 31 Aug 2018, 20:19

Even voor opgesteld, ik heb ze nooit alle 250 bezocht, ik ben dus afhankelijk van jullie input.
Ik mis nu nog even de pompen waar alleen met jerry can getankt kan worden als aparte vermelding, voor de een is dit niets en voor de bb motor gebruikers weer een prima tank mogelijkheid, moet nog aangepast worden.

Bij Jan staat er ook bij, alleen op telefonische afspraak, meer info hoe of wat heb ik niet
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4464
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Tanken aan het water op de kaart

Berichtdoor Klaver vier » 31 Aug 2018, 21:25

Ik begrijp het Henk,en inderdaad het is natuurlijk wat je aangeboden krijgt ,maar ik ben er wel eens geweest en was eigenlijk in de veronderstelling dat ik er ook kon tanken,maar ik denk niet dat je er voor honderd liter gtl aan hoeft te komen,daar komt een tankwagen niet voor.
Als dat wel zo zou zijn kon ik de gtl in Hilversum ook wel tanken bij mijn eigen tankstation ik tank bij de ok en die kan als ik bijv 500 liter neem het ook gewoon leveren.
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier
 

Re: Tanken aan het water op de kaart

Berichtdoor guus.mulder » 20 Dec 2019, 17:40

henkvd schreef:Na een bittere teleurstelling waarbij de vorige kaart door de website waar het op draaide ineens $ 100 per jaar wilde, nu doel boel aan het overzetten naar een andere site, stukje voor stukje wil ik de gegevens overzetten de eerste 25 staan er in de test fase in, er moet nog het een en ander aan geschaafd worden, maar het prille begin is er.

https://nl.batchgeo.com/map/a58e24e777e ... 088a3022dd

Hoi Henk,

Het lijkt erop dat ook deze kaart niet meer beschikbaar is.
Is het misschien mogelijk om de locaties van u te ontvangen? Dan kan ik deze in een kaart verwerken.
guus.mulder
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 20 Dec 2019, 17:38
ligplaats:
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten