Tanken aan het water op de kaart

algemene discussies

Re: Tanken aan het water op de kaart

Berichtdoor henkvd » 20 Dec 2019, 18:22

Deze services lijken allemaal veel belovend, alleen voor niets gaat de zon op, nu vind ik het niet erg om er een bijdrage in te storten alleen is het gebruik en doel niet geheel in overeenstemming met wat de aanbieder voor de service wil vangen, het eerste initiatief kwam na een jaar met het idee om $100 per jaar af te tikken, de tweede gaf in eerste instantie als beperking 250 kaart positie, daar kwam ik wel mee weg en vervolgens vinden ze het niet leuk als de kaart 25x per maand bekeken wordt en of er maar weer de nodige dollars konden worden over gemaakt.


Ik zal eens kijken om op de vraag terug te komen of ik nog een exel bestand heb van alle info.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4464
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Tanken aan het water op de kaart

Berichtdoor guus.mulder » 30 Dec 2019, 10:36

henkvd schreef:Deze services lijken allemaal veel belovend, alleen voor niets gaat de zon op, nu vind ik het niet erg om er een bijdrage in te storten alleen is het gebruik en doel niet geheel in overeenstemming met wat de aanbieder voor de service wil vangen, het eerste initiatief kwam na een jaar met het idee om $100 per jaar af te tikken, de tweede gaf in eerste instantie als beperking 250 kaart positie, daar kwam ik wel mee weg en vervolgens vinden ze het niet leuk als de kaart 25x per maand bekeken wordt en of er maar weer de nodige dollars konden worden over gemaakt.


Ik zal eens kijken om op de vraag terug te komen of ik nog een exel bestand heb van alle info.


Hoi Henk,

Ik heb zelf een website met daarop software die kaarten kan tekenen, hier betaal ik al voor en er aan toe voegen is voor mij gratis.
Zou het zeer op prijs stellen!
guus.mulder
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 20 Dec 2019, 17:38
ligplaats:
info:

Re: Tanken aan het water op de kaart

Berichtdoor henkvd » 30 Dec 2019, 18:38

Moet ff een oude pc aansluiten, daar zou ik een exel bestand moeten hebben met alle gegevens.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4464
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Tanken aan het water op de kaart

Berichtdoor guus.mulder » 02 Jan 2020, 13:20

henkvd schreef:Moet ff een oude pc aansluiten, daar zou ik een exel bestand moeten hebben met alle gegevens.

Hoi Henk,

Is het nog gelukt met de oude pc?
guus.mulder
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 20 Dec 2019, 17:38
ligplaats:
info:

Re: Tanken aan het water op de kaart

Berichtdoor henkvd » 02 Jan 2020, 15:48

Nog niet, die moet ff uit de mottenballen vandaan getoverd worden, met deze dagen komen ben ik er nog niet aan toegekomen.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4464
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Tanken aan het water op de kaart

Berichtdoor guus.mulder » 16 Jan 2020, 13:41

henkvd schreef:Nog niet, die moet ff uit de mottenballen vandaan getoverd worden, met deze dagen komen ben ik er nog niet aan toegekomen.

Hoi Henk,

Heb je nog de tijd gehad voor de tankstations? Zou het zeer op prijs stellen.

Groetjes
guus.mulder
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 20 Dec 2019, 17:38
ligplaats:
info:

Re: Tanken aan het water op de kaart

Berichtdoor henkvd » 16 Jan 2020, 23:36

Ik heb nog 1 PC waar het o[ zou kunnen staan, op alle anderen kon ik niets terug vinden, de laatste tijd wat hardware :geek: door geschoven.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4464
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Vorige

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten