Makreel

algemene discussies

Re: Makreel

Berichtdoor oeds » 17 Feb 2012, 17:54

JOHAN schreef:
oeds schreef:Gelukkig is de ene visboer de andere niet en kibbeling tja dat vangt zo moeilijk.
Maar ik begrijp jullie ook wel echter ik ben geen zeevisser dat is voor mij te ver weg.
Dus ik vis veel op brasem/snoek/snoekbaars en deze dieren laat ik altijd weer zwemmen.
Ik weet dat sommige mensen nu denken laat die mafketel de snoekbaars ook weer zwemmen? :o
Yep dat doe ik dus. :P

oeds,kibbeling is tegenwoordig een mengsel van diverse vis.echte kibbeling maakte ik zelf van de wangen en buiken van de kabeljauw,papje met peper en zout ,dat is kibbeling.vrgr johan.


Yep ben ervan op de hoogte dat kibbeling eigenlijk een afval product is maaaaaaar met een sausje en goed gekruid/gebakken erg lekker
mensen die me niet kennen zeggen hij is gek!
mensen die me wel kennen zeggen hij is zo gek nog niet!!
Gebruikers-avatar
oeds
 
Berichten: 175
Geregistreerd: 06 Jan 2012, 17:34
Woonplaats: Drachten
ligplaats:
info:

Re: Makreel

Berichtdoor JulienH » 17 Feb 2012, 21:16

Arthur schreef:@JulienH, het water waar ik in vis is zo schoon dat ik de vis zie bijten op 8 meter diepte, ik gebruik dit zoute water ook als medicijn voor een beginnende voorhoofd of bijholte ontsteking, gewoon opsnuiven en even laten werken, het smaakt wel niet maar is wel efficient en je spuuwt het toch weer uit, (dit is een tip van mijn oude chinese KNO arts) de zee is gelukkig niet overal vervuilt maar jammer genoeg ook hier wel overbevist.


De helderheid van het water zegt totaal niets over de aanwezigheid van plastic in het water. Dit drijft overal!
JulienH
 
Berichten: 71
Geregistreerd: 16 Jan 2012, 22:19
ligplaats:
info:

Vorige

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten