Kent u deze webwinkel-bedrijf ? OPGELOST

algemene discussies

Re: Kent u deze webwinkel-bedrijf ?

Berichtdoor stentor950 » 27 Okt 2015, 19:16

Ik kan de mening van elrenegado alleen maar onderschrijven. Het is er bijna altijd druk, ongeacht de dag van de week dat je er komt. Ik kom er nu al 4 jaar. De service en aanbod is er prima! Je krijgt er goede adviezen.

Ik kan mij voorstellen dat de webshop wellicht meer aandacht kan krijgen. Dit kan mogelijk een reflectie zijn van de altijd drukke winkel.

Vorige week nog iets besteld per mail. De mail werd keurig -na 2 dagen- beantwoord. Twee dagen later was het onderdeeltje er.
Ariadne kruiser
type: Stentor 950 OK/AK
Ligplaats WVA Aalsmeer
Gebruikers-avatar
stentor950
 
Berichten: 637
Geregistreerd: 04 Jan 2012, 23:31
Woonplaats: Hoofddorp
ligplaats: Aalsmeer
info:

Re: Kent u deze webwinkel-bedrijf ?

Berichtdoor gast » 27 Okt 2015, 19:57

Georges schreef:
Marie Christina schreef:
Georges schreef:Indien ik het sneller vind krijgen ze het retour, die praktijken neem ik niet.

Nou,nou..... :shock:


Ondertussen zou het zeker woensdag verzonden worden en men heeft zich verontschuldigd voor het misverstand dus wat mij betreft sans racune.


Is het wellicht ook niet netjes van jouw kant om een ondernemer eerst een kans te geven op een oplossing ipv het direct op het World Wide Web te gooien?
gast
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: 19 Dec 2013, 14:39
ligplaats:
info:

Re: Kent u deze webwinkel-bedrijf ?

Berichtdoor Georges » 27 Okt 2015, 20:59

Is het wellicht ook niet netjes van jouw kant om een ondernemer eerst een kans te geven op een oplossing ipv het direct op het World Wide Web te gooien?[/quote]

Waarom mag ik de vraag niet stellen of iemand deze zaak kent en wat de ervaringen zijn, ik woon enkele honderden kilometers daar vandaan en ken ze dus niet, wat me verontruste was dat ik geen respons kreeg op mijn contact pogingen.
En wat is het nut van een forum wanneer men daar niet naar ervaringen of geruststelling mag informeren ?
Ik kan moeilijk de kans geven of over oplossing denken/praten wanneer ik zelfs niet zeker weet of die mensen nog gaan reageren, pas nadat men mij contacteerde was het voor mij duidelijk dat er daar iets fout was gegaan en dat men een probleem had dat ze zeker gingen oplossen, inmiddels heb ik er vertrouwen in mede doordat verschillende mensen hier er zeer goed over spreken, het zal dus wel goed komen en ik geloof niet dat ik onwaarheden gezegd heb dus wat mij betreft sta ik recht in mijn schoenen.
Maar ik zal me in de toekomst wel 2 keer bedenken voor ik iets vraag.
Met vriendelijke groet
Georges

www.beekvaarders.be
Gebruikers-avatar
Georges
 
Berichten: 249
Geregistreerd: 12 Sep 2015, 11:17
ligplaats: Arnemuiden
info:

Re: Kent u deze webwinkel-bedrijf ?

Berichtdoor gast » 27 Okt 2015, 23:18

Ik ben gewoon van mening dat je eerst andere wegen kan bewandelen alvorens iets op het internet te zetten, bedrijf heeft gewoon een (vast) telefoonnummer en zijn dus bereikbaar. Dat het bedrijf niet reageert op je mail is niet netjes maar nier direct dubieus te noemen, een belletje had je wellicht direct duidelijkheid gegeven.

Alles wat je op internet zet blijft jaren rondzingen.
gast
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: 19 Dec 2013, 14:39
ligplaats:
info:

Re: Kent u deze webwinkel-bedrijf ?

Berichtdoor Rene » 27 Okt 2015, 23:29

Echt onder het motto phoe phoe....

Ik zou ook eerst even bellen als er niet op mail gereageerd zou worden, men kan idd. giga druk zijn dat er een bestelling of tussendoor schiet of men vergeet een mail te sturen, we zijn tenslotte allemaal mensen nietwaar?
Om dit direct op het www te gooien, en dan ook nog op 2 fora's, vind ik wel heel rigoureus, ff bellen was makkelijker en slimmer geweest, en dan die praktijken niet pikken, jee... waar zijn we mee bezig.... we zijn en blijven mensen. met dus fouten, helaas maar waar...... ;)

René
Zij wilde de wereld zien, Hij installeerde google earth
Gebruikers-avatar
Rene
 
Berichten: 395
Geregistreerd: 12 Dec 2013, 10:00
ligplaats: Giethoorn.
info:

Re: Kent u deze webwinkel-bedrijf ?

Berichtdoor Georges » 28 Okt 2015, 00:22

Ok , jullie blijven de zaak omdraaien , maar voor mij mag je op DIT forum mij account verwijderen, onzin kan ik ook in de telegraaf online lezen.
Met vriendelijke groet
Georges

www.beekvaarders.be
Gebruikers-avatar
Georges
 
Berichten: 249
Geregistreerd: 12 Sep 2015, 11:17
ligplaats: Arnemuiden
info:

Re: Kent u deze webwinkel-bedrijf ?

Berichtdoor Marie Christina » 28 Okt 2015, 08:07

Beste Georges,

De volgende keer zullen we met je meehuilen, goed?
En niet gewoon een eerlijk antwoord geven.
Jij vraagt hoe er over dat bedrijf door ons gedacht wordt.
En daar krijg je (op beide fora) antwoord op.
Op beide fora is dat antwoord: dat bedrijf is naar onze ervaring prima en wellicht treft jezelf ook enig blaam.
Dat antwoord past helaas niet in jouw straatje.


Dat kan.
Als je dat niet wilt dan kan je inderdaad maar beter geen vraag meer stellen.
Gebruikers-avatar
Marie Christina
 
Berichten: 3471
Geregistreerd: 31 Jan 2014, 19:55
ligplaats: Noord Drenthe
info:

Re: Kent u deze webwinkel-bedrijf ?

Berichtdoor Raymond » 28 Okt 2015, 15:09

Goh... ik mis een forum.

De vraag is legitiem, als meerdere personen een consistent antwoord hebben gegeven dan is volgens mij de vraag beantwoord en de discussie gesloten. Ben ik nu zo...

gr, Raymond
Raymond
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 29 Sep 2015, 12:36
ligplaats: Aalsmeer
info:

Re: Kent u deze webwinkel-bedrijf ?

Berichtdoor gast » 28 Okt 2015, 23:14

Raymond schreef:Goh... ik mis een forum.

De vraag is legitiem, als meerdere personen een consistent antwoord hebben gegeven dan is volgens mij de vraag beantwoord en de discussie gesloten. Ben ik nu zo...

gr, Raymond


Welkom
gast
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: 19 Dec 2013, 14:39
ligplaats:
info:

Re: Kent u deze webwinkel-bedrijf ?

Berichtdoor laserdevil » 29 Okt 2015, 23:51

Meerdere mensen heb ik naar r&s gestuurd puur vanwege de service , prijs en aftersales.
Een van de betere watersportzaken.
chrit van den elzen.
Gebruikers-avatar
laserdevil
 
Berichten: 828
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 01:57
Woonplaats: venlo.
ligplaats: rijkel
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 87 gasten