Wij zijn ouderwets!

algemene discussies

Wij zijn ouderwets!

Berichtdoor Amersfow » 02 Feb 2012, 18:30

Zat net op BNR te luisteren wat Facebook allemaal is en doet. Er zitten 500 miljoen mensen op en velen die chatten in hun community via een "tijdlijn." Is dat niet veel moderner dan berichtjes posten op een forum? Moeten wij ook niet in zo'n cloud gaan zitten?
Of doet iedereen dat al? (ik niet, ik vind het niks).
Gebruikers-avatar
Amersfow
 
Berichten: 1857
Geregistreerd: 27 Jan 2012, 10:49
ligplaats:
info:

Re: Wij zijn ouderwets!

Berichtdoor quichot » 02 Feb 2012, 19:40

Door m'n dochter werd ik nieuwsgierig naar Twitter. Dus heb ik daar een account aangemaakt. Dat vind ik toch wel leuk, moet ik eerlijk zeggen. Voor geïnteresseerden: Ik ben daar te volgen als @wasbakje. Quichot was al ingepikt. Mijn kleindochters vinden twitteren al weer old skool. Facebook rules.
Wie vaart zit niet aan de grond.

Met schippersgroet, Guido
Gebruikers-avatar
quichot
 
Berichten: 3042
Geregistreerd: 25 Jan 2012, 10:41
Woonplaats: Amsterdam
ligplaats: wsv Swaenenburght Halfweg
info: motorbokschip Jonge Willem
H.Haring Wilnis 1910
20,56 x 4,10
verpl 40 ton
DAF dd575 1964
reg. varend erfgoed 2639

Re: Wij zijn ouderwets!

Berichtdoor Klaas » 02 Feb 2012, 19:46

ach hier heb ik dat ook, zal je vertellen ik doe er niets mee, soms ga ik een stapje verder, maar het gaat wel snel hoor, en dat blijft ook zo denk ik.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Wij zijn ouderwets!

Berichtdoor Onrust » 02 Feb 2012, 22:36

Tja, wat is ouderwets. Ook ik gebruik Twitter om zo nu en dan mijn mening te ventileren. Ik vind het wel grappig. Facebook is voor mijn kids en, op de oudste na, vinden die dat prachtig. Alles gaat met zijn tijd mee. Dus ook allerlei social media. Waar tot voor kort Hyves het medium was is dat nu Facebook. We wachten gewoon af tot het volgende zich aandient.

@ Quichot....................... ik volg je hoor ;)
Groet,

Cees
MS Onrust
Gebruikers-avatar
Onrust
 
Berichten: 66
Geregistreerd: 02 Jan 2012, 11:59
Woonplaats: Heerhugowaard
ligplaats:
info:

Re: Wij zijn ouderwets!

Berichtdoor sigdock » 03 Feb 2012, 09:51

Als je echt ouderwets wilt zijn dan ga je naar de nieuwsgroepen op Usenet, naar nl.sport.varen bijvoorbeeld :mrgreen:

Twitter heb ik een jaar of 5 geleden geprobeerd toen het nog niet was verpest door BN'ers en politici maar dat vind ik he-le-maal niks. Je moet toch wel een enorm ego hebben om het nodig te vinden de heel wereld te melden dat je op de WC zit oid. De man(nen) achter FB zijn gewoon slim geweest: ze een community op, zorg dat het populair wordt (mede dankzij zaken als FarmVille) en als het goed loopt ga je naar de beurs en dan is het cashen.
Nee, doe mij dan maar gewoon een traditioneel forum waar je lekker eenvoudig een vraag kan droppen, misschien zelfs een bruikbaar antwoord krijgt en 95% zekerheid hebt op OT gaan :P
sigdock
 
Berichten: 191
Geregistreerd: 30 Dec 2011, 10:19
Woonplaats: Utrecht
ligplaats:
info:


Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten