Nieuwe voorzieningen voor de Watersport

algemene discussies

Nieuwe voorzieningen voor de Watersport

Berichtdoor stentor950 » 30 Aug 2015, 16:51

Het zou een goed idee kunnen zijn dat wij ons hier op de hoogte houden van nieuwe voorzieningen die door gemeenten e.d. worden aangelegd voor de Watersport.

GOUDA
Op de WS-vereniging hoorde ik gisteren dat bij de aanlegsteiger op de Kattensingel nu ook een toiletvoorziening is gekomen.

NIJKERK
Vorig jaar (2014) was ik in Nijkerk. Leuke plaats om in de zomermaanden eens te bezoeken. De meeste schepen varen hier in een noodgang voorbij. Ik was daar toen de enige boot die daar lag. Gisteren kwam ik er weer, al was het ditmaal met de auto. Ik zag dat er een kade gedeelte was gereserveerd voor de watersport (van 1 mei tot 1 september), dat er een stroompaal was neergezet met vier aansluitpunten ( 1 euro ) en dat er een toiletcabine was geplaatst.
Ariadne kruiser
type: Stentor 950 OK/AK
Ligplaats WVA Aalsmeer
Gebruikers-avatar
stentor950
 
Berichten: 637
Geregistreerd: 04 Jan 2012, 23:31
Woonplaats: Hoofddorp
ligplaats: Aalsmeer
info:

Re: Nieuwe voorzieningen voor de Watersport

Berichtdoor kajoe » 31 Aug 2015, 18:55

wat ik miste op mijn rondreis door de provincies was dat er bv het alkmaardermeer ,de kaag en zo erg weinig vrije aanleg mogelijkheden zijn zoals wij ze hebben in de noordelijke provincies ,overal moet je flink betalen ,zo ook de rand meren gastvrijerandmeren noemen ze dat, veel betalen en eerst een halfuur hondestront ruimen om mooi te liggen .nou dat gastvrije ?? ook soms achtergelaten afval ,tja geen containers geplaats ,in Fryslân gratis en op de meeste plaatsen ook nog afvalcontainers .
als tegen prestatie word u vrijwillig gevraagd om een vlaggetje aan te schaffen .
maar goed alles kan nog goed komen in de toekomst.
groet wout.
kajoe
 
Berichten: 1374
Geregistreerd: 25 Apr 2015, 10:28
Woonplaats: terherne
ligplaats: terherne
info:

Re: Nieuwe voorzieningen voor de Watersport

Berichtdoor FrankM » 31 Aug 2015, 22:31

Was dat nog buiten de sluis Stentor ? Dat klopt, gehele kade is gerenoveerd..........................

Groeten
FrankM
 
Berichten: 189
Geregistreerd: 20 Dec 2013, 06:27
ligplaats:
info:


Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 gasten