steen in een nog stille vijver.......

algemene discussies

Re: steen in een nog stille vijver.......

Berichtdoor Bejakruiser » 24 Jan 2012, 21:53

Net zoals jij bedoel je? :D
Bejakruiser
 
Berichten: 330
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 22:21
ligplaats:
info:

Re: steen in een nog stille vijver.......

Berichtdoor reijmerink » 24 Jan 2012, 21:56

lui, mijn bedoeling met dit topic is niet achterdocht!! laat dat wel wezen!!!mijn eenvoudige ,driedelige vraag was...wie is de eigenaar? en wie krijgt, als het allemaal tegenzit..gelazer met een vermeend vroegere eigenaar en wie betaalt de lopende kosten? dat dit allemaal in the bucket gestopt wordt van..dat zien we wel ...is naar mijn inmiddels grootvaderlijke zorgzaamheid..een punt om te overdenken anno 2012 ...! groeten frits reijmerink
reijmerink
 
Berichten: 265
Geregistreerd: 19 Jan 2012, 12:08
ligplaats:
info:

Re: steen in een nog stille vijver.......

Berichtdoor fox4you » 24 Jan 2012, 21:58

Bejakruiser schreef:Net zoals jij bedoel je? :D

Ja dat bedoel ik, gewoon deelnemen aan een discussie met goede argumenten en goede ideeën komen.
Dat kunnen we nu goed gebruiken dan kun je er van op aan dat er niemand ooit nog met ook jouw bijdragen aan de haal gaat.

Als je daar een probleem mee hebt dan moet je dat gewoon zeggen.
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: steen in een nog stille vijver.......

Berichtdoor Klaas » 24 Jan 2012, 22:18

reijmerink schreef:lui, mijn bedoeling met dit topic is niet achterdocht!! laat dat wel wezen!!!mijn eenvoudige ,driedelige vraag was...wie is de eigenaar? en wie krijgt, als het allemaal tegenzit..gelazer met een vermeend vroegere eigenaar en wie betaalt de lopende kosten? dat dit allemaal in the bucket gestopt wordt van..dat zien we wel ...is naar mijn inmiddels grootvaderlijke zorgzaamheid..een punt om te overdenken anno 2012 ...! groeten frits reijmerink



Op zich goed daar over wordt gedacht,maar het forum zal eerst nu moeten worden overgezet naar een andere server om storing en offline gaan te beperken wat nu te regelmatig voor komt.
Daarbij is het wel verstandig om een klein groepje er omheen ( wellicht de mensen van het eerste uur) te hebben welke dit mede gaat uitdenken, maar dat is denk ik stap 3. Voor de beheerderder en Sigdock, welke de ruimte beschikbaar steld, zal eerst et bouwen en de data het belangrijkste zijn, vervolgens met een kleine groep proefdraaien en dan online gaan en hier, zoals Henk al zij, de link op bouwen zodat je automatische naar de nieuwe site gaat.
Ik denk zelf dat men daar ook even werk aan heeft. Daarna komt denk ik het onderwerp eigendomsrecht en dergelijke. Het heeft in mijn ogen ook niets met achterdocht te maken, dat proef ik er niet uit, maar ik ben van mening dat het voor nu stap te snel is.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: steen in een nog stille vijver.......

Berichtdoor antonh » 24 Jan 2012, 22:38

Heren,
voor dat jullie met modder gaan gooien.
Lees de voorwaarden eens die onder de link staan.
Ik denk dat het Watersportforum hier heel veel kan.
Roepen wie de beste en de eerste is hebben we niets aan.
Dat gebeurt op zoveel forums.
Hou dit forum er van schoon.
Lees dit maar eens.

http://www.modelbouwforum.nl/forums/misc.php?do=cfrules

Ik denk dat het forum hier erg veel aan heeft aan de opzet.

De statistiek gegevens van het forum
Leden: 21.969
Discussies: 101.085
Berichten: 2.079.800
Houd altijd een handbreed water onder de kiel.
antonh
 
Berichten: 368
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 18:07
ligplaats: Oude Pekela
info:

Re: steen in een nog stille vijver.......

Berichtdoor gast » 24 Jan 2012, 23:02

@Fox,

Je kan ook gaan overdrijven.
Verder is het ook nergens voor nodig om continu mijn opvattingen te herhalen, wil je vriendelijk vragen om daar nu eens mee op te houden. Er zijn nu 4 mensen die zich bezig houden met alles rondom het forum en doen dit belangenloos en zonder enig commercieel belang.

Als de basis van het forum wantrouwen is kunnen we er net zo goed mee ophouden.
gast
 

Re: steen in een nog stille vijver.......

Berichtdoor CeesH » 24 Jan 2012, 23:25

Dit bedoel ik nou......
V
V
V
V
De Gaper, hier word ik zo moe van................... (Mijn lokale tijd is UTC -3 uur)
Gebruikers-avatar
CeesH
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 03 Jan 2012, 00:55
Woonplaats: São Luis, Maranhão, Brazilië
ligplaats:
info:

Re: steen in een nog stille vijver.......

Berichtdoor Klaas » 24 Jan 2012, 23:34

ik weet niet wat je bedoeld CeesH, maar er is niets aan de hand.
er wordt alleen wat gevraagd en daar komt antwoord op met een discussie, dat is alleen maar goed. ;)
meningen uiten is niets verkeerd aan.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: steen in een nog stille vijver.......

Berichtdoor fox4you » 25 Jan 2012, 00:19

chaea schreef:@Fox,

Je kan ook gaan overdrijven.

Hoezo overdrijven?
Ik lees wat jij schrijft en dat is niet hoe ik er over denk.
chaea schreef:Verder is het ook nergens voor nodig om continu mijn opvattingen te herhalen, wil je vriendelijk vragen om daar nu eens mee op te houden.

Nee, daar stop ik niet mee zolang jij jouw opvattingen t.a.v. het forum klakkeloos blijft ventileren.
Ik blijf het kritisch volgen en heb ook een mening.
chaea schreef:Er zijn nu 4 mensen die zich bezig houden met alles rondom het forum en doen dit belangenloos en zonder enig commercieel belang.

En wat wil je daarmee zeggen dat de rest van de forumleden geen mening mogen hebben?
chaea schreef:Als de basis van het forum wantrouwen is kunnen we er net zo goed mee ophouden.

Natuurlijk is er vertrouwen maar dan moet er ook ruimte zijn voor een andere mening dan alleen die van jou.
Weet je nog wat we allemaal eensgezind riepen, "het forum dat zijn wij".
Het het is voor jou misschien ook even wennen aan jouw nieuw verworven positie maar probeer mij en andere leden niet jouw mening te verkopen.
Ik heb er meerdere malen op aangedrongen dat er een rubriek moet komen waar een aantal leden die zich voor het forum inzetten kunnen discussiëren over deze zaken.
Maak je daar eens sterk voor.
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: steen in een nog stille vijver.......

Berichtdoor gast » 25 Jan 2012, 00:38

@Fox4You,

Als dit continu je bijdrage is naar mij toe is en je elke uitspraak uitvergroot en mijn inbreng niet wil waarderen is het voor mij klaar. Ik heb mij al genoeg geergerd aan de gang van zaken op het andere forum en die ergernis wil ik hier niet.
Als jij er voor kiest om de discussies zo op te blazen en alleen jouw visies erop los te laten heb ik geen zin om nog een bijdrage te doen. Mijn net verkregen "functie"kan mij gestolen worden en heb ik alleen geacepteerd omdat Henk mij hiervoor gevraagd heeft, enkele leden mij geschikt vonden (waaronder jij) en ik weer een goedlopend WS forum wil.

Ik heb je vriendelijk gevraagd om te stoppen maar dat negeer je, dus bedankt.
gast
 

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten