steen in een nog stille vijver.......

algemene discussies

Re: steen in een nog stille vijver.......

Berichtdoor Klaas » 25 Jan 2012, 17:38

MaartenKlop schreef:De meeste 'verdeeldheid' hier wordt veroorzaakt door dat nutteloze geouwehoer van mensen die zichzelf vervelen :roll:


Ik verveel me niet hoor Maarten, ik lees regelmatig hier en als ik vind dat ik moet reageren doe ik dat. ;) en probeer dat ook nog enigsinds nuttig te doen.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: steen in een nog stille vijver.......

Berichtdoor fox4you » 25 Jan 2012, 19:00

Bejakruiser schreef:Maar Fox, je wilt toch niet serieus zeggen dat jij wil dat Henk een vereniging of BV op moet gaan zetten voor dit forum?
Zoals ik al eerder schreef zou Henk kunnen overwegen om een backup onder de moderators te verdelen zodat het nooit zo fout kan gaan als met het vorige forum.

Kijk dat bedoel ik want dan kan ik ook gewoon inhoudelijk reageren.
Henk hoeft helemaal niets van mij, maar wel de content niet alleen aan de moderatoren maar voor iedereen beschikbaar stellen.
Bejakruiser schreef:Maar ik heb in ieders geval vertrouwen in Henk (ik ken hem niet persoonlijk dus is puur op gevoel) dus voor mij hoeft het niet zo nodig. Maar als Chaea en Hans een backup zouden krijgen dan moet iedereen toch gerust zijn? En zelfs jij moet dan weer goed kunnen slapen of is jou vertrouwen zo aangetast de laatste keer? Je moet je ook bedenken dat hun 3en er verder geen belang bij hebben dus dit puur uit hobby bestaat. Dus waarom zou het mis moeten gaan?

Maak je over mijn slaaprust maar geen zorgen en vertrouwen heb ik ook in de mensheid maar ik heb de laatste weken behoorlijk wat figuren zien draaikonten.
Lees dit topic er maar eens goed op terug dan zie je ook dat ik op dat soort dingen reageer.
Dat ik een duidelijk standpunt innam en dat fel verdedigde is mij niet altijd in dank afgenomen en dat heeft voor veel ruis gezorgd.
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: steen in een nog stille vijver.......

Berichtdoor fox4you » 25 Jan 2012, 19:05

sigdoWck schreef:at mij betreft kan ieder forumlid op aanvraag een backup krijgen, we zijn immers gezamenlijk eigenaar.

Dat bedoel ik, geen draaikonterij, "strait to the point"
sigdoWck schreef:Blijft de invulling van technisch beheer en moderatie over maar daar is nu al iets voor gevonden.

Klasse
sigdoWck schreef:Klaar!
:!:
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: steen in een nog stille vijver.......

Berichtdoor fox4you » 25 Jan 2012, 19:14

7kinderen schreef:Buldog, of Fox mijn vriend is weet ik niet,

Best wel hoor. :)
Die puppy kun je beter negeren want hij heeft nog nooit een nuttige bijdrage geleverd aan dit en het vorige forum trouwens ook niet.
Het lukt hem niet inhoudelijk te reageren en hij heeft er ook nog de pest in dat ie op z'n bek gegaan is met het galvanische corrosie verhaal. :cry:
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: steen in een nog stille vijver.......

Berichtdoor Bejakruiser » 25 Jan 2012, 22:11

@ fox,


Als jij even terug leest dan zie je dat ik dat al meteen schreef. Dus toen had je ook al inhoudelijk kunnen reageren, zoals je dat zo mooi schrijft ;)

Maar ik denk dat wij een verkeerde start hebben gemaakt samen. Mogelijk komt het nog wel een keer goed tussen ons :) Ik zal mijn best gaan doen.
Bejakruiser
 
Berichten: 330
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 22:21
ligplaats:
info:

Re: steen in een nog stille vijver.......

Berichtdoor vuuren1 » 26 Jan 2012, 00:13

Fox,
Om even op je eerdere vraag terug te komen waar je inging op mijn opmerking dat je vaak -scherp- reageert:
Ik heb geen voorbeelden en ook niet nodig omdat ik het niet oneens ben met je manier van reageren.

Ik heb wel ervaren dat strakke reacties protest op kunnen leveren, maar dat is vaak jammer voor de vraagsteller die in zijn droom wordt teruggefloten naar de realiteit.
Als je dan de brenger van het harde en slechte nieuws ben dan -wordt je onthoofd-.

We zitten hier niet om mensen af te branden, maar soms moet je eerlijk en strak reageren omdat een vraagsteller zichzelf anders mogelijk in de vingers snijdt.
Om zoiets minder ongezellig over te laten komen moet ik wel eens tot 10 tellen en even de pet van de vraagsteller proberen op te zetten..
Dat lukt natuurlijk niet altijd.
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:

Re: steen in een nog stille vijver.......

Berichtdoor fox4you » 26 Jan 2012, 09:11

vuuren1 schreef:Fox,
Om zoiets minder ongezellig over te laten komen moet ik wel eens tot 10 tellen en even de pet van de vraagsteller proberen op te zetten..
Dat lukt natuurlijk niet altijd.

Tjonge wat een zelfkennis. ;)

Zoals Cees al eens eerder opmerkte "Empatisch vermogen staat bij mij boven kennis" lijkt mij een hele mooie.
Moet natuurlijk wel naar twee kanten werken.

@Beja,
Laten we het maar op jouw laatste opmerking houden.
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: steen in een nog stille vijver.......

Berichtdoor Tjeerd47 » 11 Feb 2012, 11:23

Inderdaad is het modelbouwforum een goed voorbeeld hoe het ook kan, weinig "rottigheid" en er wordt niet zoveel geoh'd als op dit forum.
Want dat kunnen we, tot in de treure door blijven zagen en ander mensen zien als bad boy's.
Zodra er iemand is met in de ander zijn ogen een afwijkende mening zijn de rapen gaar.
Ook zijn er zat mensen aktief op dit en andere fora die echt verkeerd bezig zijn met het geven van voorlichting.
Zonder voldoende kennis worden er dingen opgeschreven waar bij mij m'n nekharen van overeind gaan staan, zeker op mijn eigen vakgebied.
Blijkbaar is er s'winters niet zoveel te doen aan onze bootjes en gaan we ons op een andere manier vermaken.
Ga straks nog even lekker naar de boot :)
Groet,
Tjeerd
Tjeerd47
 
Berichten: 52
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 12:25
ligplaats:
info:

Re: steen in een nog stille vijver.......

Berichtdoor laserdevil » 11 Feb 2012, 12:22

Ga straks nog even lekker naar de boot :)

Tjeerd dat is een goede tip. ;)
Hoop dat het water in de bilge bevroren is.
Kan ik de ijsplaat er uit tillen.
Verdomd lastig om in vloeibare vorm de laatste rest eruit te krijgen. :D
chrit van den elzen.
Gebruikers-avatar
laserdevil
 
Berichten: 827
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 01:57
Woonplaats: venlo.
ligplaats: rijkel
info:

Re: steen in een nog stille vijver.......

Berichtdoor boefje » 12 Feb 2012, 13:21

Als het zo weinig is dat het niet meer met een vacuum zuiger gaat dan neem je toch een dweil.
boefje
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 02 Jan 2012, 18:30
ligplaats:
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten