Zeilen heeft nieuwe regels..

algemene discussies

Re: Zeilen heeft nieuwe regels..

Berichtdoor gast » 21 Jan 2012, 12:52

Amersfow is hier dan wel geen lid maar hij leest wel degelijk mee. Hij heeft een uitleg gegeven op het Zeilen forum en als die klopt treft hem geen blaam.
Al geeft Marti een andere indruk, maar dat zal dan een soort van naiviteit zijn.
Mocht hij zich hier aanmelden is dat geen probleem, we gaan niemand weigeren.
gast
 

Re: Zeilen heeft nieuwe regels..

Berichtdoor henkvd » 21 Jan 2012, 12:56

@ laserdevil

Als Amersfow zich hier meld, dan moesten we dat maar doen zonder kritiek.

Gezien z'n huidige Avatar is de vertwijfeling een beetje toe geslagen, ik weet niet hoe ik de Avatar zou moeten omschrijven.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4467
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Zeilen heeft nieuwe regels..

Berichtdoor Klaas » 21 Jan 2012, 14:43

zo het zeilen heeft nu een harde lijn ingezet, nieuwe leden en oud leden van het ws forum kunnen zonder aankondiging onder moderatie worden gezet, het ws forum bestaat niet meer, zegt de dame letterlijk.
Zo weten we waar we aan toe zijn.

He kinderen7 is ook geen lid meer, ze kan er niet meer mee inloggen.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Zeilen heeft nieuwe regels..

Berichtdoor boefje » 21 Jan 2012, 15:03

Pardon maar mij is opgevallen dat mijn account nu toch is opgeheven onder de naam shark en wel is dit door chea gedaan .
boefje
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 02 Jan 2012, 18:30
ligplaats:
info:

Re: Zeilen heeft nieuwe regels..

Berichtdoor henkvd » 21 Jan 2012, 15:11

boefje schreef:Pardon maar mij is opgevallen dat mijn account nu toch is opgeheven onder de naam shark en wel is dit door chea gedaan en mij is opgevallen dat er iemand is die onder de naam van 7kinderen moderator aldaar is!


Er is geen registratie onder Shark hier geweest , er is dus niets gewist, als je de naam Shark weer wilt gebruiken dan moet je dat maar even melden.

NB lees de mededeling bovenaan in iedere rubriek, dan wordt het hopelijk duidelijk, indien niet verbeter dan even de tekst, zodat ik die aan kan passen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Let op geen verwarring dit gaat over Zeilen.nl
Hoe je interpreteert dat 7kinderen een moderator zou zijn op zeilen is me niet duidelijk, hij staat onder moderatie dat wil zeggen alles wat hij aan berichten wil plaatsen moet eerst goedgekeurd worden voor het openbaar zichtbaar wordt.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4467
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Zeilen heeft nieuwe regels..

Berichtdoor Klaas » 21 Jan 2012, 15:15

[quote="henkvd
Let op geen verwarring dit gaat over Zeilen.nl
Hoe je interpreteert dat 7kinderen een moderator zou zijn op zeilen is me niet duidelijk, hij staat onder moderatie dat wil zeggen alles wat hij aan berichten wil plaatsen moet eerst goedgekeurd worden voor het openbaar zichtbaar wordt.[/quote]

als dat zo zou zijn, maar nee ik ben dat echt niet, en onder dit soort condities ook nooit willen zijn.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Zeilen heeft nieuwe regels..

Berichtdoor gast » 21 Jan 2012, 15:19

Beste Shark/Boefje, ik heb geen idee wat je bedoeld?

Op het zeilen forum speel ik geen rol van betekennis en hier op het WS forum wis ik geen enkele account.
Op het zeilen forum heb je aan de moderator daar gevraagd om je account te wissen, dat heeft Marti kennelijk gedaan.
ik riep juist op om dat niet te doen.
gast
 

Re: Zeilen heeft nieuwe regels..

Berichtdoor Klaas » 21 Jan 2012, 15:21

7kinderen schreef:[quote="henkvd
Let op geen verwarring dit gaat over Zeilen.nl
Hoe je interpreteert dat 7kinderen een moderator zou zijn op zeilen is me niet duidelijk, hij staat onder moderatie dat wil zeggen alles wat hij aan berichten wil plaatsen moet eerst goedgekeurd worden voor het openbaar zichtbaar wordt.


als dat zo zou zijn, maar nee ik ben dat echt niet, en onder dit soort condities ook nooit willen zijn.[/quote]


even aan vullen.

Ton, wellicht omdat ze totaal niet serieus behandeld en genoemn zijn en weigeren om aan een comercieel iets mee terwerken.
om aan banden gelegd te worden, en geen vrije discussies te kunnen voeren, er een boekwerk aan huisregels is.
o het oude forum is er ook wel eens dit soort discussies geweest op een andergebied. er werd toen niemand onder moderatie wordt geplaatst, en als jij mij nog kent, of wil kennen van het andere forum weet je dat ik zelf ook wel als susser heb gesproken. Ik kan me niet voorstellen dat jij het hele oude forum en zijn leden er voorover heb om dit te steunen.
terwijl ik schrijf weet ik nu als dat je dit niet gaat plaatsen, en mischien wel een ban gaat kosten, hoe jij bent veranderd. maar je leest vast mee op het andere forum.
en weetje
daar is iedereen even welkom.


dit heb ik net proberen te plaatsen daar en weer geweigerd.



Mod edit Henkvd: alles wat direct verband houdt met zeilen.nl voor de duidelijkheid rood gemaakt, gaarne dit in de berichten toepassen, het wordt vreselijk onduidelijk wie wat waar bedoelt.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Zeilen heeft nieuwe regels..

Berichtdoor Frieslandvaarder » 21 Jan 2012, 15:34

Doet mij sterk denken aan dat ene forum moderator break'
Met vriendelijke groet
Frieslandvaarder
 
Berichten: 65
Geregistreerd: 29 Dec 2011, 13:37
Woonplaats: Amstenrade
ligplaats:
info:

Re: Zeilen heeft nieuwe regels..

Berichtdoor Klaas » 21 Jan 2012, 15:43

oke Henk
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten