Zeilen heeft nieuwe regels..

algemene discussies

Re: Zeilen heeft nieuwe regels..

Berichtdoor gast » 21 Jan 2012, 16:00

Zoals henkvd gisteren al schreef en ik beaam;

Laat het nu maar rusten, er komt geen verandering.
Ons standpunt is voor velen duidelijk en slechts een enkeling denkt daar anders over.
De mensen die de watersportlink gaan gebruiken zullen tot hun verbazing daar uitkomen en er snel genoeg achter komen dat het niet de bekende namen zijn.
Dezen zullen hopelijk de weg naar ons vinden, en anders met hulp van een pm. Omdat ons archief daar aanwezig is zullen de meesten van ons alle belang hebben om daar nog rond te neuzen, en dat willen we toch ongestoort kunnen doen zonder kansen op een ban etc.

Ik heb ook nog een berichtje geplaatst met soortgelijke mededeling op het Zeilen.nl forum

De frustratie wil ik nu omzetten in daadkracht om dit forum verder succesvol uit te bouwen.
Al bijna 2000 postings in een kleine maand tijd, alle basis voor de toekomst :arrow:
gast
 

Re: Zeilen heeft nieuwe regels..

Berichtdoor Klaas » 21 Jan 2012, 16:44

chaea schreef:Zoals henkvd gisteren al schreef en ik beaam;

Laat het nu maar rusten, er komt geen verandering.
Ons standpunt is voor velen duidelijk en slechts een enkeling denkt daar anders over.
De mensen die de watersportlink gaan gebruiken zullen tot hun verbazing daar uitkomen en er snel genoeg achter komen dat het niet de bekende namen zijn.
Dezen zullen hopelijk de weg naar ons vinden, en anders met hulp van een pm. Omdat ons archief daar aanwezig is zullen de meesten van ons alle belang hebben om daar nog rond te neuzen, en dat willen we toch ongestoort kunnen doen zonder kansen op een ban etc.

Ik heb ook nog een berichtje geplaatst met soortgelijke mededeling op het Zeilen.nl forum

De frustratie wil ik nu omzetten in daadkracht om dit forum verder succesvol uit te bouwen.
Al bijna 2000 postings in een kleine maand tijd, alle basis voor de toekomst :arrow:


=D> =D> =D>
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Zeilen heeft nieuwe regels..

Berichtdoor oeds » 21 Jan 2012, 17:06

\:D/
volgens mij is de gehele topic nu weg of vergis ik me.
mensen die me niet kennen zeggen hij is gek!
mensen die me wel kennen zeggen hij is zo gek nog niet!!
Gebruikers-avatar
oeds
 
Berichten: 175
Geregistreerd: 06 Jan 2012, 17:34
Woonplaats: Drachten
ligplaats:
info:

Re: Zeilen heeft nieuwe regels..

Berichtdoor fox4you » 21 Jan 2012, 18:01

chaea schreef:De frustratie wil ik nu omzetten in daadkracht om dit forum verder succesvol uit te bouwen.
Al bijna 2000 postings in een kleine maand tijd, alle basis voor de toekomst :arrow:


Zoals iedereen weet was ik in tegenstelling tot de meesten van jullie al een hele poos alleen hier en niet op het zeilenforum actief.
Ik heb er daar in het begin met reden flink tegenaan geschopt maar heb me uiteindelijk teruggetrokken en me geheel op dit forum gericht.
Na de berichten van Klaas over het onder moderatie plaatsen zag ik nog een kans om aan te tonen hoe e.e.a. er daar aan toe gaat.
Via de achterdeur nog 1 reactie geplaatst waarin ik inhoudelijk op een posting van Amerfow in ga.
Zoals jullie hebben kunnen constateren kwam ik met die reactie onder moderatie te staan en hoop nu Thomas en co. ook overtuigt te hebben van het feit dat Ton echt het forum kwijt is en ons aan de :twisted: heeft overgeleverd.

M.b.t. Amerfow, ken hem als aardige vent van het WS-forum en doet nu daar zijn best en voelt zich daar niet echt thuis want anders zou hij geen smeekbede aan de WS-forumleden doen om daar naar toe te komen.
Blijft wel staan dat Marti door zijn handelen actie heeft ondernomen en dan maakt het niet uit of het tegen iemand met verrekijkers is of tegen mijn persoon, klikken blijft klikken.
In haar lompheid heeft Marti de indruk gewekt (zie terug in de draad) dat het ook om mijn persoon ging maar het lijkt me verstandig dat Amersfow dat ooit nog eens uitlegt.

Ik sluit me hierbij bij de woorden van Chaea aan en hoop dat vanaf nu de discussie "zeielenforum" over is.
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: Zeilen heeft nieuwe regels..

Berichtdoor Klaas » 21 Jan 2012, 18:16

oeds schreef:\:D/
volgens mij is de gehele topic nu weg of vergis ik me.


nee het staat onder archief.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Zeilen heeft nieuwe regels..

Berichtdoor oeds » 21 Jan 2012, 18:31

Ach zo.
bewaard voor het nageslacht.
maar goed hier is niet daar laten we er hier wat van maken.
mensen die me niet kennen zeggen hij is gek!
mensen die me wel kennen zeggen hij is zo gek nog niet!!
Gebruikers-avatar
oeds
 
Berichten: 175
Geregistreerd: 06 Jan 2012, 17:34
Woonplaats: Drachten
ligplaats:
info:

Re: Zeilen heeft nieuwe regels..

Berichtdoor laserdevil » 21 Jan 2012, 18:38

Zullen we anders hier apart een link aanmaken van ons erfgoed?
Dus dat we het archief wat uiteindelijk ons allen eigendom is hier weer terug zetten , via een aparte link ?
Zou graag willen weten of dat mogelijk is en of er animo voor is.
Als we dan nieuwe leden hier krijgen kunnen we ze wijzen op onze knowhow in het archief.
chrit van den elzen.
Gebruikers-avatar
laserdevil
 
Berichten: 827
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 01:57
Woonplaats: venlo.
ligplaats: rijkel
info:

Re: Zeilen heeft nieuwe regels..

Berichtdoor vuuren1 » 21 Jan 2012, 23:49

Zonet nog even zitten kijken op Zeilen, maar het is er vooral erg onoverzichtelijk door geworden met meer dan 30 -hoofdstukken-.
Ik zie van de bomen het bos niet meer.
Daarbij zijn er allerlei discussies verdwenen (ik denk vooral discussies die over het Zeilen forum gingen...). Ik mis een aantal eigen stukjes die over dat forum gingen.

Ook Ton roept op om te stoppen met zeuren, hij heeft er alle vertrouwen in.
Ik heb het een poosje aangekeken, maar ik vind de cultuurschok te groot.
O.a. Wim Niesen stelt zeer duidelijk zaken aan de orde waar direct overheen gestapt wordt. Hij krijgt niet de reactie die hij zou moeten krijgen.
Ze doen net of Wim gebakken lucht verkoopt terwijl hij aangeeft dat hij onderzoek bij de bron heeft gedaan (ook zonder serieuze reactie).

Als ik de reacties daar goed begrijp zijn we hier een stelletje zielepoten die zo dom zijn geweest om te vluchten.
Verder wordt ons de mond gesnoerd en aanbevolen weg te wezen naar dit forum.
Dat is dan voorlopig heel goed gelukt want ik zie op Zeilen weinig activiteiten plaatsvinden die ook maar lijken op het actieve en effectieve oude forum!
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:

Re: Zeilen heeft nieuwe regels..

Berichtdoor gast » 22 Jan 2012, 00:12

De actie van Wim is bewonderinswaardig te noemen, niet alleen heeft hij direct contact gezocht met de hoofdredacteur maar ook indirect heeft hij met zijn aktie laten zien hoe "belangrijk" wij zijn. Daarnaast zijn er 2 voor ons onbekende moderators actief waaronder de bekenste Marti zich ontpopt als ondermoderatiekoniging en een Bubbeldebub als grote onbekende. Ton blijft dat forum ook trouw en dat is een verlies, net zoals het archief.

Maar keuzes zijn keuzes, en ook wij hebben er 1 gemaakt.
gast
 

Re: Zeilen heeft nieuwe regels..

Berichtdoor gast » 22 Jan 2012, 00:22

laserdevil schreef:Zullen we anders hier apart een link aanmaken van ons erfgoed?
Dus dat we het archief wat uiteindelijk ons allen eigendom is hier weer terug zetten , via een aparte link ?
Zou graag willen weten of dat mogelijk is en of er animo voor is.
Als we dan nieuwe leden hier krijgen kunnen we ze wijzen op onze knowhow in het archief.


Is helemaal niet een gek voorstel en hier heb ik ook al aangedacht.
Wil alleen onze vrinden geen koren op de molen geven om dit archief te blokken of zelfs te verwijderen.
Je hebt de berichtgeving van ûs Marti gelezen over het logo?
Wij zijn maar een forumpje met 104 leden maar toch interessant genoeg om bekeken te worden.. :smt108
gast
 

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten