100

algemene discussies

Re: 100

Berichtdoor gast » 22 Jan 2012, 22:53

Ton zal hier (meer dan) van harte welkom zijn, ongeacht of hij op het andere forum actief blijft.

Ik heb ook nog getracht om via Zeilen een pm te sturen naar een WS lid, maar dat kreeg ik niet voor elkaar.
gast
 

Re: 100

Berichtdoor Klaas » 22 Jan 2012, 23:12

ja we hebben op zeilen echt een slot nu. Ze zijn wellicht erg jaloers over hoe het hier gaat.
Verder deel ik de mening hoor, maar Ton zal dan wel als gewoon lid hier zijn lijkt me. En dat staat hem nu erg tegen de borst.
Hij had al aangegeven dat hij voor status gaat helaas. Maar voor de aanvulling zou het geweldig zijn.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: 100

Berichtdoor gast » 22 Jan 2012, 23:26

7kinderen schreef:ja we hebben op zeilen echt een slot nu. Ze zijn wellicht erg jaloers over hoe het hier gaat.
Verder deel ik de mening hoor, maar Ton zal dan wel als gewoon lid hier zijn lijkt me. En dat staat hem nu erg tegen de borst.
Hij had al aangegeven dat hij voor status gaat helaas. Maar voor de aanvulling zou het geweldig zijn.


Nee dat geloof ik niet.
Mijn impressie van Ton Aarts is dat het een hele rustige man is met veel geduld, dat maakte hem ook een goed moderator.
Ik denk dat hij nu ietwat te makkelijk heeft gedacht en ervan uitging dat alles wel los zou lopen.( en nu nog)
In principe is zijn gedachtegang ook niet heel gek geweest, alleen de uitvoering van Sanoma heeft hem te kakken gezet.

Als Ton een binding heeft met de mensen van het WS forum zal hij vanzelf wel hierheen komen, en anders wens ik hem het beste met die 2 mooie dames.
gast
 

Re: 100

Berichtdoor Lotte » 22 Jan 2012, 23:32

Maar Ton heeft ook een duidelijke keus gemaakt en ons ook laten zitten. Dat vind ik wel jammer, maar doet niets af aan zijn deskundigheid. Maar ik zou het wel leuk vinden als ie terugkomt, al was het alleen maar dat zeilen dan kan voelen hoe het is om achtergelaten te worden. Ik blijf het daar een arrogante sfeer vinden.
Gr Lotte
Gebruikers-avatar
Lotte
 
Berichten: 461
Geregistreerd: 01 Jan 2012, 12:58
ligplaats: Sint Nicolaasga
info: Venema Gillissen vlet 10.50 x 3.60

Re: 100

Berichtdoor fox4you » 23 Jan 2012, 00:02

chaea schreef: is dat het een hele rustige man is met veel geduld, dat maakte hem ook een goed moderator.

Gelul Chaea,
Het is een afweging van de voors en tegens of iemand geschikt is.
Hij heeft heel veel mensen in de steek gelaten.
Het waren onze bijdragen waar hij mee aan de haal ging zonder ons daar in te kennen etc.
Begin dus niet weer met slap........ want anders roep je zo weer "zo ken ik je niet"
Ik heb aan iemand belooft Ton niet aan te vallen maar breek me de bek a.u.b. niet open.
Toen iedereen twijfelde (ik wist meer) had ik mijn standpunt ingenomen en duidelijk gemaakt hoe ik er over dacht en heb het hele debacle "zeilen" nu afgesloten.
Hou je a.u.b. bij de feiten want ik wil m'n energie ergens anders aan besteden.
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: 100

Berichtdoor gast » 23 Jan 2012, 00:27

fox4you schreef:
chaea schreef: is dat het een hele rustige man is met veel geduld, dat maakte hem ook een goed moderator.

Gelul Chaea,
Het is een afweging van de voors en tegens of iemand geschikt is.
Hij heeft heel veel mensen in de steek gelaten.
Het waren onze bijdragen waar hij mee aan de haal ging zonder ons daar in te kennen etc.
Begin dus niet weer met slap........ want anders roep je zo weer "zo ken ik je niet"
Ik heb aan iemand belooft Ton niet aan te vallen maar breek me de bek a.u.b. niet open.
Toen iedereen twijfelde (ik wist meer) had ik mijn standpunt ingenomen en duidelijk gemaakt hoe ik er over dacht en heb het hele debacle "zeilen" nu afgesloten.
Hou je a.u.b. bij de feiten want ik wil m'n energie ergens anders aan besteden.


Ik heb Ton aangesproken op zijn tekortkomingen in deze, wat jij weet weten de meesten hier wel.
Ton heeft zekers te weten dikke steken laten vallen en daar plukt hij nu de vruchten van met een prachtig 2.0 forum, lekker ruim en vooral veel echo.(heel veel echo) Net als jij ben ik na een eerdere berichtgeving gematiger naar hem toegeweest terwijl jij ook weet dat ik behoorlijk fel kan zijn. Ook ik (wellicht als 1 van de laatsten) heb het 2.0 forum achter mij gelaten. Over deze periode ben ik het 100% met je eens dat Ton ons heeft laten dobberen (maar om dezelfde reden als jij de matige toon). Maar in de jaren daarvoor was Ton de enigste Moderator van het WS forum en je kan niet ontkennen dat hij dit goed deed, ik heb iig nog nooit meegemaakt dat iemand onder moderatie stond, terwijl het soms behoorlijk pittige discussies waren.
Tja en je kan niet ontkennen dat Ton nu op het verkeerde paard heeft gewed, het kan ook maar zo zijn dat het hem in deze periode geen zier interesseert.
gast
 

Re: 100

Berichtdoor Klaas » 23 Jan 2012, 01:04

he verdorie zou een feest topic zijn, tja ik was weer begonnen met reageren over Ton, maar goed.
Als Ton hier alsnog komt zou ik dat wel aanmoedigen, tis tenslotte wel een man met kennis. Maar ik zou het toch wel heel raar vinden dat hij weer moderator zou worden.
Niet om mijn persoontje, dat heb ik al eerder aan gegeven, maar wel om het feit dat hij blijkbaar de bron is achter het van de hand doen van, anders kan er nooit zoon geloof in hebben en hebben gehad.

nou ik neem er nog ff een pint op en kijk of we de 2000 berichten al hebben.
let op, heb geduld, (waren ook zijn woorden) maar hij komt echt wel een keer over de brug, ook hij mist de reuring. ;)
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: 100

Berichtdoor fox4you » 23 Jan 2012, 01:06

chaea schreef:wat jij weet weten de meesten hier wel.

Dat heb je echt mis.
chaea schreef:ik heb iig nog nooit meegemaakt dat iemand onder moderatie stond

Ik wel en erger.

Als dit forum in een wat rustiger vaarwater komt dan hebben we het er nog wel eens over maar spaar me a.u.b. de praat over Ton, zeilen forum etc. lokt alleen maar discussie uit en de energie die we daar weer in steken kunnen we beter aan wat anders besteden.
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: 100

Berichtdoor Klaas » 23 Jan 2012, 01:11

Als dit forum in een wat rustiger vaarwater komt dan hebben we het er nog wel eens over maar spaar me a.u.b. de praat over Ton, zeilen forum etc. lokt alleen maar discussie uit en de energie die we daar weer in steken kunnen we beter aan wat anders besteden.


strak plan tis nu allemaal erg vers nog. ;)
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: 100

Berichtdoor gast » 23 Jan 2012, 17:31

Posting no 2000 \:D/
gast
 

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten