plezierjacht

algemene discussies

Re: plezierjacht

Berichtdoor Bejakruiser » 05 Jan 2014, 22:34

Berichtb door Bejakruiser » ma 25 jun 2012, 19:49

Nee dat bedoelde ik niet, alhoewel dat ook wel leuk is natuurlijk. :)

Mij maakt het niet zo veel uit wat ze met de jacht doen, ik heb er weinig last van. Ze schieten niet op mij gelukkig. Ik zet alleen wel mijn vraagtekens bij de noodzaak.
Dan heb ik liever dat ze met hun jachtgeweer achter de fruitvliegjes aan gaan, daar heb ik op het moment meer last van dan van zo'n flappie. :D
Bejakruiser
 
Berichten: 330
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 22:21
ligplaats:
info:

Re: plezierjacht

Berichtdoor henkvd » 05 Jan 2014, 22:35

Bericht door henkvd » ma 25 jun 2012, 20:22

Natuur ehh geknutselde natuur, dat alles op hier en daar op een vierkante postzegel, afgelopen winter werd ik 's nachts geconfronteerd met zo'n 100 bambies binnen de bewouwde kom, ergens gaat er dan iets niet goed, ik ben dan wel niet zo heel slim misschien, maar volgens mij gaat er dan ergens iets niet helemaal goed.
Zouden die postzegels die natuur heet mogelijk te klein zijn !! Plaats delict was Aerdenhout niet helemaal in de rimboe natuurlijk.
Zouden er misschien wat te veel bambies rondlopen die wat moeite hebben hun maag te vullen ?
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4479
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: plezierjacht

Berichtdoor Jan Huibers » 05 Jan 2014, 22:35

Bericht door Jan Huibers » ma 25 jun 2012, 22:24

@ Henk....

Woon jij in Aerdenhout??? Ik ben daar ook een paar keer geweest toen ik nog in loonslaaf was... Daarbij vergeleken is Wassenaar maar een armoedige luizenbende :D

Ennuh... Ik heb er ook geen verstand van... Maar ik gok dat de postzegel natuur te klein is en tegelijkertijd het aantal bambie's en flappie's te groot.. Als het afknallen/plezierjacht niet meer mag moeten ze maar een paar roedels wolven uitzetten...

Mooi makkelijk, want dan mag ik de mijne over een paar jaar ook wel een nachtje los laten int bos... Scheelt weer een paar bakken brokken... (ga namelijk in Tsjechië een kruising tussen een wolf en een duitse herder kopen) of is dat ook weer zielig??
Gebruikers-avatar
Jan Huibers
 
Berichten: 1073
Geregistreerd: 11 Dec 2013, 20:23
Woonplaats: Leerdam
ligplaats: Heukelum
info:

Re: plezierjacht

Berichtdoor henkvd » 05 Jan 2014, 22:35

Bericht door henkvd » di 26 jun 2012, 22:59

Nee, ik heb helaas geen stulpje in Aerdenhout, rijd er wel bijna dagelijks doorheen , die ca 100 bambies stonden midden in de nacht in eens voor de bumper, 1 aangereden en 1 over het dak heen, ik was niet helemaal gelukkig op dat moment, had de nodige schade aan het voertuig.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4479
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: plezierjacht

Berichtdoor ..... » 05 Jan 2014, 22:36

Bericht door VRM marine » ma 29 okt 2012, 20:52

:mrgreen: wel die avond Jachtschotel of ree rug op zeker :mrgreen:
.....
 
Berichten: 955
Geregistreerd: 06 Dec 2013, 22:12
ligplaats:
info:

Re: plezierjacht

Berichtdoor henkvd » 05 Jan 2014, 22:36

Bericht door henkvd » ma 29 okt 2012, 20:56

Moet eerst even rustig besterven natuurlijk en ik moest ook even van de schrik bekomen, kan niet zeggen dat het een fijne ervaring was, de smaak was verder goed en de schade voor de Lease maatschappij.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4479
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Vorige

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten