een merceders 2,5 diesel in bouwen

brandstof pomp filter tank ontluchten dynamo smeerolie druk meter

Re: een merceders 2,5 diesel in bouwen

Berichtdoor Klaas » 27 Dec 2011, 02:12

Dat was ook wat ik hem nog wel adviseerde 1 versnelling te gaan gebruiken. Het is een motor uit een sprinterbus 2,5 diesel circa 13 jaar oud. Serie en type zijn mij totaal onbekend.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: een merceders 2,5 diesel in bouwen

Berichtdoor Klaas » 28 Dec 2011, 00:25

hierbij ook mijn reactie op cees over of het wel klopte over die motor op nieuwe forum, dit omdat ik deze eerder was gestart toen ik nog op het oude ws forum kon komen en hier de vraag opnieuw had gesteld, en mijn reactie daarop.

hij komt uit een sprinter bus, kweet niet verder heb me er ook niet in verdiept nog wel een discussie gevoerd met hem tijdens een etentje en inmiddels via het nood forum wat dingetjes vernomen, en daarbij de opmerking, leg zo veel mogelijk vast, wilde vandaag om te beginnen de staat van de schuit vast leggen, maar ja twas zo triest, doet zeer een boot zo te zien liggen, Nog net boven water, moterkist dreef doordat de tank los was gekomen.
Kan echt niet begrijpen dat mensen zo met hun scheepje omgaan, zie het bijna als iets levends, en dat is dan zo aan het sterven. Het hele staalwerk was al aan het wringen en trekken doordat er nog 1 touw iets boven water hield, tis het einde denk van iets wat dan toch een jaar of 70 gevaren heeft, maar goed hij heeft plannen mee, ik zou zeggen oud ijzer. mocht hij echt beginnen zal ik dit zeker delen met jullie, op dit of het nood forum.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Vorige

Terug naar Voortstuwingstechniek Diesel inboard

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten