hermotorisering - aandrijflijn

brandstof pomp filter tank ontluchten dynamo smeerolie druk meter

Re: hermotorisering - aandrijflijn

Berichtdoor vuuren1 » 07 Dec 2013, 12:00

Bericht door vuuren1 » ma 11 feb 2013, 02:19

Nooit geweten dat jij nog wat liggende gelden voor een S-klasse had ;)
(en je melde eerder dat een ster in je ruit de voorkeur had boven een ster op de motorkap..)

Die ster staat bij de nieuwere types niet meer op de kap..
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:

Re: hermotorisering - aandrijflijn

Berichtdoor Jan Huibers » 07 Dec 2013, 12:01

Bericht door Jan Huibers » ma 11 feb 2013, 08:21

Ik geloof niet dat ik zei dat ik een paar ton rond had slingeren.. :D ik bedoelde dat ik het altijd een goed plan vindt als iemand de olie uit een benz laat lopen en dan starten... En dan weet ik dat jij als mercedes fan gaat happen!!! :D

Even wat anders.. Je bent altijd behoorlijk laat en vaak na 12en actief op et forum.. Ik ook wel maar ik sta de volgende morgen altijd om 07:30 weer bij mijn eerste leerling... Wat heb jij voor werktijden dan??
Gebruikers-avatar
Jan Huibers
 
Berichten: 1073
Geregistreerd: 11 Dec 2013, 20:23
Woonplaats: Leerdam
ligplaats: Heukelum
info:

Re: hermotorisering - aandrijflijn

Berichtdoor vuuren1 » 07 Dec 2013, 12:07

Bericht door vuuren1 » ma 11 feb 2013, 21:46

Leuke plannen heb je..
Bij bepaalde VW hoeft dat niet, die lopen ook met olie stuk ;)

ik heb overigens variabele werktijden (mag ik zelf invullen).
Het is ook niet verstandig meer om veel te werken, de roverheid pikt later alles weer van je af..
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:

Re: hermotorisering - aandrijflijn

Berichtdoor Jan Huibers » 07 Dec 2013, 12:07

Bericht door Jan Huibers » ma 11 feb 2013, 22:54

Uhh jah.... Ik wordt telkens kotsmisselijk aant eind van het kwartaal... Knikkende knieen.. Slappe benen... Zweet op me kop... Ik werk iedere dag 13,5 uur... Btje druk de laatste tijd... Maar 4x per jaar komen ze even cashen... En mijn werktijden worden bepaald door de kandidaten...
Gebruikers-avatar
Jan Huibers
 
Berichten: 1073
Geregistreerd: 11 Dec 2013, 20:23
Woonplaats: Leerdam
ligplaats: Heukelum
info:

Re: hermotorisering - aandrijflijn

Berichtdoor vuuren1 » 07 Dec 2013, 12:08

Bericht door vuuren1 » ma 11 feb 2013, 23:15

Die tijd van 13 uur heb ik gehad en is op termijn slopend kan ik je melden.
Los van de belastingdienst is het zo dat ik al een beetje kijk naar de toekomst en de nogal wispelturige overheid die onze zuur verdiende centjes op latere leeftijd afpakt.
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:

Re: hermotorisering - aandrijflijn

Berichtdoor Wim Niessen » 07 Dec 2013, 12:09

Berichtdoor Wim Niessen » ma 11 feb 2013, 23:29

Jan Huibers schreef:
Uhh jah.... Ik wordt telkens kotsmisselijk aant eind van het kwartaal... Knikkende knieen.. Slappe benen... Zweet op me kop... Ik werk iedere dag 13,5 uur... Btje druk de laatste tijd... Maar 4x per jaar komen ze even cashen... En mijn werktijden worden bepaald door de kandidaten...




Als je knikkende knieën en slappe benen krijgt van een BTW aangifte doe je iets niet goed.
Wim Niessen
Wim Niessen
 
Berichten: 413
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 12:44
Woonplaats: Leidschendam
ligplaats:
info:

Re: hermotorisering - aandrijflijn

Berichtdoor Jan Huibers » 07 Dec 2013, 12:09

Bericht door Jan Huibers » ma 11 feb 2013, 23:49

Nah Wim.... Ik vindt het nooit zo grappig als de boekhouder me vrolijk opbelt om het te betalen bedrag door te geven..

Nog nagedacht over een groeneveld vetsmeersysteem? Of gebeld mischien?
Gebruikers-avatar
Jan Huibers
 
Berichten: 1073
Geregistreerd: 11 Dec 2013, 20:23
Woonplaats: Leerdam
ligplaats: Heukelum
info:

Re: hermotorisering - aandrijflijn

Berichtdoor Wim Niessen » 07 Dec 2013, 12:09

Bericht door Wim Niessen » di 12 feb 2013, 00:26

Wat ik al schreef, Jan.........Hans van Vuuren zijn betoog was zeer duidelijk en ik blijf dus gewoon mijn vetpers met de hand aandraaien
Wim Niessen
Wim Niessen
 
Berichten: 413
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 12:44
Woonplaats: Leidschendam
ligplaats:
info:

Re: hermotorisering - aandrijflijn

Berichtdoor Jan Huibers » 07 Dec 2013, 12:10

Bericht door Jan Huibers » di 12 feb 2013, 00:33

Juist na Hans zijn betoog heb ik iets meer verteld over wat je met een Groeneveld vetsmeersysteem kan. dit is wel wat Hans bedoelt met een echt vetsmeersysteem denk ik.

Vandaar dat ik benieuwd was of je er wat mee gedaan had.
Gebruikers-avatar
Jan Huibers
 
Berichten: 1073
Geregistreerd: 11 Dec 2013, 20:23
Woonplaats: Leerdam
ligplaats: Heukelum
info:

Re: hermotorisering - aandrijflijn

Berichtdoor vuuren1 » 07 Dec 2013, 12:10

Bericht door vuuren1 » di 12 feb 2013, 01:07

Er waren een tweetal aanbevelingen:
De een was een ding van Exalto met een chemisch patroon en de andere kwam van Jan.
Dat is op een jachtje in beide gevallen naar mijn idee of niet functioneel of te duur.

Als je geld over hebt is het systeem van Jan perfect maar, nogmaals, op een jachtje gaat het wat ver (mits je stelselmatig nooit aan de eenvoudigere vetpers wilt draaien..).
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:

VorigeVolgende

Terug naar Voortstuwingstechniek Diesel inboard

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten