Bericht door Jan Huibers » zo 25 nov 2012, 00:53
Met motorolie hebben we het nooit geprobeert, al waren we dat wel van plan. Mijn neef rekende uit hoeveel aceton erin moest, ik ben het vergeten. Maar nooit ergens last van gehad. De auto van mijn neef was getuned bij een tuner die zei de beste te zijn. Het enige wat die tuner deed was de dieselkraan verder openzetten kwamen we later achter. Nu is het ook belangrijk om van tevoren te weten dat eerder genoemde brandstoffen heter en trager branden als diesel. De pomp moet ook opnieuw afgesteld worden dan. Maar in het geval van mijn neef rookte de auto zo veel zwart dat het nummerbord door de rookwolken onzichtbaar was als die plankgas gaf.. Ennuh... Lang verhaal kort: alle veren vastgesmolten aan de zuigers, krassen in de cillinders ect. Dan is het winter, heb je geen brug maar moet de auto voor hoog op de bokken en lag mijn neef met zijn rug op de koude grond die rotzuigers eruit te peuteren.. Toen is de rest ook nagelopen en aan leidingen ect ect geen schade of iets door de aceton.
Ach jaah, je bent 18 en 20 en je probeert en prutst weleens wat heh