Opgelost daf 575

brandstof pomp filter tank ontluchten dynamo smeerolie druk meter

Re: daf 575

Berichtdoor fox4you » 04 Jan 2012, 21:37

laserdevil schreef:Beschikbaar gesteld of benoemd zijn 2 verschillende dingen.
Ik vind dit een beetje verraad naar het forum en de moderators toe.

Wie heeft wie verraden?
Jij bent naar mijn idee een opportunist en neemt op de koop toe dat de forumleden als vuil behandelt zijn.
Het was echt maar een kleine moeite geweest voor de moderator om de leden te informeren.
Nogmaals wie heeft wie verraden.
Lees de arrogante reacties van Ton en ga daar op reageren dan op Klaas want die heeft vanaf het eerste moment zijn schouders er hier onder gezet om e.e.a. van de grond te tillen.
laserdevil schreef:Het enigste wat ik wil is een gezond forum met de complete database van het oude forum waar ik al ong. 6 jaar lid van was.

En dan laat jij je zo behandelen door Ton, Sanoma en Zeilen? doe je ogen eens open.
laserdevil schreef:En er zitten heel wat uren onderzoek en info ook oa. van mij bij.
En dat zie als mijn bezit.

Moet je die proberen eens terug te zoeken dan kom je alleen nog bagger tegen.

Als je er verder over wilt discussiëren dan lijkt me steigerpraat de aangewezen rubriek vind je niet?
Laatst gewijzigd door fox4you op 04 Jan 2012, 21:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: daf 575

Berichtdoor Klaas » 04 Jan 2012, 21:55

laserdevil schreef:En dat zie als mijn bezit.


Maar dat is het dus niet meer, het is nu op papier eigendom van sanoma als je alle teksten lees die door de kenners op dit gebied is ingebracht.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: daf 575

Berichtdoor Bejakruiser » 04 Jan 2012, 22:52

Ja maar wat laserdevil zegt ben ik het wel mee eens. Ik kan het ook niet echt waarderen dat 7kinderen in de wij vorm praat. Zijn mening is niet mijn mening. En ook niet die van laserdevil zo te horen. Wat 7kinderen vind en zegt moet hij zelf weten dat is ZIJN mening en niet die van iedereen die hier op dit forum is. Toch?
Bejakruiser
 
Berichten: 330
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 22:21
ligplaats:
info:

Re: daf 575

Berichtdoor Klaas » 04 Jan 2012, 23:02

oke Bejakruiser.
dus jij deelt niet mede dat het zonde is dat we de data kwijt zijn. mag dat er uit opmaken.
maar ik zal het dan genoemde wijzigen, maar was echt in de oprechte veronderstelling dat ik niet enigste ben die het erg jammer vind wat er is gebeurt, dat de data weg is.
verder praat ik in de ik vorm, en probeer ik iedeeen in zijn waarde te laten.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: daf 575

Berichtdoor Bejakruiser » 04 Jan 2012, 23:10

7kinderen schreef:oke Bejakruiser.
dus jij deelt niet mede dat het zonde is dat we de data kwijt zijn. mag dat er uit opmaken.
maar ik zal het dan genoemde wijzigen, maar was echt in de oprechte veronderstelling dat ik niet enigste ben die het erg jammer vind wat er is gebeurt, dat de data weg is.
verder praat ik in de ik vorm, en probeer ik iedeeen in zijn waarde te laten.



Ik ben het met sommige zaken wel eens absoluut. Maar niet met alles. Mogelijk is laserdevil het ook met sommige zaken eens, maar dat kunnen jij of ik niet weten. Vandaar dat het beter is om te zeggen wat jij zelf vind en niet wat jij denkt dat andere vinden... Niet meer en niet minder.
Bejakruiser
 
Berichten: 330
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 22:21
ligplaats:
info:

Re: daf 575

Berichtdoor fox4you » 04 Jan 2012, 23:42

Oke, beja
Je hebt gelijk maar het is op de persoon spelen en kan beter in een PB.
In de euforie bij de start van het nieuwe forum waarin Klaas ook een rol speelde zijn er best wat emoties los gekomen en is er flink afgereageerd.
Voor de 1 speelt dat langer door dan bij de ander en bij Klaas is het nog niet echt over dus hij voelt zich geroepen om overal op te reageren maar dat neemt zeker na de duidelijke taal van jouw kant heus wel af.
Effe relativeren...

Wat was er ook alweer aan de hand met die stinkende, walmende, lekkende DAF vraag ik me af want dat is toch een veel groter probleem? ;)
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: daf 575

Berichtdoor vuuren1 » 05 Jan 2012, 00:12

paf3 schreef:Beste,

Is het mogelijk alle informatie (data base) die op het voormalige forum te vinden was ten aanzien van daf 575 en alle andere technische informatie weer toegankelijk, te maken?

Kopaf3

Berichten: 1
Geregistreerd: di 03 jan 2012, 18:33


Daar is m.i. voorlopig geen zicht op.
Op Zeilen is het ook moeilijk om te vinden. maar men zegt dat -het komt-..

Er zijn daar nu eenmaal domme dingen gedaan waardoor inmiddels meerdere ex WS leden zich hier hebben genesteld.

Voor de anderen:
Zullen we verder stoppen met het weer zo enorm afdwalen? Dat is geen reclame voor dit forum..
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:

Re: daf 575

Berichtdoor gast » 05 Jan 2012, 00:30

Ben het met Hans eens, er zal nu orde moeten komen in de topics anders gaat dit forum ten onder aan scheefgroei.
gast
 

Vorige

Terug naar Voortstuwingstechniek Diesel inboard

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten