Hallo, Ik zit met het volgende:
Er is gebleken dat er lucht kan komen in mijn brandstofleiding.
Het geheel is als volgt opgebouwd:
-Uitgang tank met afsluiter
-T-stuk voor aftap naar kachel (gaat naar afsluiter en dan filter en dan pomp en dan kachel) en naar voorfilter motor (CAV).
-Dan opvoerpompje (weet niet wat dit verder doet).
-Van opvoerpompje naar filter op motor (ook weer CAV) (Aansluiting 3=ingang)
-Uitgang 1 gaat naar brandstofpomp en retour pomp komt terug op ingang 2
-Uitgang 4 is niks op aangesloten
Op de bovenkant van het filter zit de retour, maar die zit bovenop een andere leiding die terug gaat naar de tank. De leiding die terug gaat naar de tank begint als flexibel en gaat dan middels een koppelstuk over in koperen leiding.
https://imgur.com/a/2TAirKQ
Kan je lucht in de leiding krijgen door een slechte verbinding in de retour?
Wat kan een reden zijn om de retour via het filter te laten lopen ipv rechtstreeks naar de tank?
Wat is het nut van 2 dezelfde filters? (direct uit de tank en dan weer op de motor)
Als je geen weerstand voelt bij het bewegen van het opvoerpompje, is dat normaal of is hij dan stuk of zegt het niks als je het ontluchtingsboutje op het filter niet los draait?
Mvg, Harry