Bericht door reijmerink » do 05 jul 2012, 17:43
klaas,..ik had zo mijn zorgen over je verlenging..oud koolstof staal met nieuw staal....leuk te horen dat het goed gelukt is, vr grtn frits reijmerink
7kinderen schreef:
hoi Hans,
ik heb het nog net kunnen bekijken voor ze maandag ging zwemmen.
de gevens op de schroef waren spoed 14, dat was duidelijk, en ik vond nog een getal en dat was 22, maar slecht te lezen verder een R maar dat zal de draairichting zijn.
ze vaart overigens als en dijker (tis een lange-dijker, en lang is ze.de langste in Enkhuizen) nu ze langer is geworden. ik heb toch een ruime 10 minuten gewonnen in vaar tijd als ik de motor op het zelfde aantal toeren, al doe ik dat op gehoor, laat lopen.
ik heb dus met minder het gashendel naar benden de zelfde vaartijd, maar minder brandstof.
of zeg ik nu iets raars
vaar ik naar het geluid,( hoe ze het mooist loopt) en ik schat dat op een 2000toeren, gaat ze nu wel een km of 15 zonder een hekgolf te trekken.
Terug naar Voortstuwingstechniek Diesel inboard
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten