Ratelende Keerkoppeling

brandstof pomp filter tank ontluchten dynamo smeerolie druk meter

Re: Ratelende Keerkoppeling

Berichtdoor Roelof » 20 Jul 2018, 20:52

Superfries schreef:----/----
Jullie begrijpen dat ik dat ik het juridische pad liever niet bewandel.


Een rechtszaak is het laatste wat je wilt, een bedrijf tegenover een particulier is bij voorbaad lastig...

Indien je een rechtsbijstandsverzekering hebt kan deze je adviseren zonder direct een rechtszaak aan te spannen. Het gaat hierbij om advies wat je kunt doen, niet om direct met een advocaat in de rechtbank te staan.....
Heb hier zelf wel eens baad bij gehad zonder een zaak aan te spannen via de rechtbank.

Dergelijke verzekeringen zitten zeker niet te wachten op zaken welke voor de rechtbank komen, als een gericht advies een oplossing biedt vermijden ze (hoge) kosten. Voor jezelf is er veel geld mee gemoeid en heb je tot nu toe alleen maar problemen sinds de her-motorisatie.
Dit had voorkomen kunnen worden als de leverancier vooraf (met zijn professionele kennis) correct geadviseerd had en initiatief had genomen sinds de eerste klachten (tand hameren) bij ingebruikname.
In plaats van service schijnt de verkoop voorop te staan bij de leverancier en na jouw klachten lijkt hij zich te verdedigen met "you-tube" filmpjes, aluminium boot, lay-out enz.

Suc6,
Roelof
The bitterness of poor quality remain long after the sweetness of a low price is forgotten
Roelof
 
Berichten: 1263
Geregistreerd: 18 Aug 2015, 20:47
Woonplaats: Hoogezand / Hellevoetsluis
ligplaats: voorlopig: hoog en droog
info:

Re: Ratelende Keerkoppeling

Berichtdoor Superfries » 31 Aug 2018, 09:13

Update:

Na veelvuldig mailen, appen en bellen heb ik een overeenkomst bereikt met Barry Drinkwaard.
Ik heb een 2.700kg boottrailer opgehaald bij zijn bedrijf in H'veld Giessendam.
De boot laten kranen en op een avond persoonlijk naar Dinkwaard Jachtservice gereden.

Barry heeft de heckdrive geïnspecteerd, het bleek dat de clutch compleet versleten was!
Deze is kostenloos vervangen.

De heckdrive + motor vaart nu super. Het enige wat nog speelt is het ratelende geluid.
Niet erg chique, maar ik kan er op dit moment mee leven.

Ik ben blij met jullie inzichten, meedenken en adviezen.
Een rechtsgang is me gelukkig bespaard gebleven.
Nu rest ons nog de schone taak zoveel mogelijk van de boot te genieten ;-).

Vriendelijke groeten uit Friesland
Superfries
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 02 Jul 2018, 10:52
ligplaats: Lemmer
info:

Re: Ratelende Keerkoppeling

Berichtdoor bas » 31 Aug 2018, 11:58

Mooi dat het in goed overleg is opgelost op deze manier!
Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure you are not, in fact, surrounded by assholes.
Gebruikers-avatar
bas
 
Berichten: 1507
Geregistreerd: 07 Nov 2016, 17:32
ligplaats: Krimpen aan de Lek
info:

Vorige

Terug naar Voortstuwingstechniek Diesel inboard

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten